Guest

Testhold uge 43 !!

266 indlæg i dette emne

Ja jeg går også rundt i den tvivl om der nu var noget eller ej. Men tror virkelig jeg vil gøre hvad jeg kan for at vente med mere testeri til på tirsdag tidligst. Men mon jeg kan lade være? Ligger inde med mange g-teste :whistling men forstår ikke clear blue testen faktisk blev så tydelig når der kun var en skygge på strimmel testen... <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Clear bluen skulle være mere følsom

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er godt nok også spændt på i morgen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Clear bluen skulle være mere følsom

Okay undrede mig nemlig fordi der var der jo farve i stregen, mens på strimlen bare mest af alt var en skygge <_< men ifølge billig teste skulle strimmel testen kunne måle fra 25 men der står ikke hvorfra clear blue kan ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er godt nok også spændt på i morgen!

Kan jeg godt forstå :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er godt nok også spændt på i morgen!

Kan jeg godt forstå bliver vildt spændende håber da du deler resultatet!

Okay undrede mig nemlig fordi der var der jo farve i stregen, mens på strimlen bare mest af alt var en skygge <_< men ifølge billig teste skulle strimmel testen kunne måle fra 25 men der står ikke hvorfra clear blue kan ?

Ja ved det desværre ikke!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man skal godt nok ikke været lang tid væk fra denne tråd - sikke en masse der er sket på kort tid :loveshower :loveshower

tsecret - Mange gange tillykke, Jeg kan tydlig se stregen og glæder mig til at hører hvad blodprøven siger på onsdag - Men jeg er helt sikker på den er der :super

Lenna - Jeg er så sikker på du er gravid - jeg glæder mig til at følge dine opdateringer og forhåbenligt få et billede af streg nr to når den bliver lidt mere synlig :goodluck Husk at slappe af og nyd det, og ikke noget med at stresse, ønsker dig det bedste :bd :bd

Velkommen til Stilletten :balloons og mange gange held og lykke :bd

ØV til morsnarttil2 og Panda - Det bliver jeres måned næste gang - Sender mange ønsker og massere ad :bd :bd til jer begge. Det kan være vi mødes i næste testgruppe..

Status - Ingen mens endnu og den skulle også først komme i morgen - Er lidt usikker på om jeg tester i morgen eller venter til tirsdag. Den kommer altid tid tiden, så det kan jo være den kommer i løbet af dagen i morgen, og så behøver jeg ikke "spilde" en test - selvom jeg har lyst til at teste lige nu og her når jeg læser om alle jer andre der tyvstarter :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man skal godt nok ikke været lang tid væk fra denne tråd - sikke en masse der er sket på kort tid :loveshower :loveshower

tsecret - Mange gange tillykke, Jeg kan tydlig se stregen og glæder mig til at hører hvad blodprøven siger på onsdag - Men jeg er helt sikker på den er der :super

Lenna - Jeg er så sikker på du er gravid - jeg glæder mig til at følge dine opdateringer og forhåbenligt få et billede af streg nr to når den bliver lidt mere synlig :goodluck Husk at slappe af og nyd det, og ikke noget med at stresse, ønsker dig det bedste :bd :bd

Velkommen til Stilletten :balloons og mange gange held og lykke :bd

ØV til morsnarttil2 og Panda - Det bliver jeres måned næste gang - Sender mange ønsker og massere ad :bd :bd til jer begge. Det kan være vi mødes i næste testgruppe..

Status - Ingen mens endnu og den skulle også først komme i morgen - Er lidt usikker på om jeg tester i morgen eller venter til tirsdag. Den kommer altid tid tiden, så det kan jo være den kommer i løbet af dagen i morgen, og så behøver jeg ikke "spilde" en test - selvom jeg har lyst til at teste lige nu og her når jeg læser om alle jer andre der tyvstarter :D

TAAAAAK hvor er du sød :loveshower har bare rigtig svært ved at tro på det endnu, vil se en rigtig tydelig streg i løbet af næste uge tak :loveshower men det er farligt at lade sig friste med snydetest, for det kan så let bare ende i en bio :gal

Krydser fingre for 2 streger til dig :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan jeg godt forstå bliver vildt spændende håber da du deler resultatet!

Ja ved det desværre ikke!!!

Skal skam nok dele resultatet i morgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

TAAAAAK hvor er du sød :loveshower har bare rigtig svært ved at tro på det endnu, vil se en rigtig tydelig streg i løbet af næste uge tak :loveshower men det er farligt at lade sig friste med snydetest, for det kan så let bare ende i en bio :gal

Krydser fingre for 2 streger til dig :yay

Den kan jeg godt forstå - det bliver dejligt at få klarthed :loveshower :loveshower

Af nysgerighed tog jeg en test for 10 min siden hvilket desværre var bragende negativ :numse :numse Ikke så meget som en lille skygge kun liste sig frem.. Så nu forventer jeg at mens kommer til normal tid i morgen - Hvis den ikke kommer tester jeg igen på tirsdag - Men lige nu ikke med de store forhåbninger :angry

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den kan jeg godt forstå - det bliver dejligt at få klarthed :loveshower :loveshower

Af nysgerighed tog jeg en test for 10 min siden hvilket desværre var bragende negativ :numse :numse Ikke så meget som en lille skygge kun liste sig frem.. Så nu forventer jeg at mens kommer til normal tid i morgen - Hvis den ikke kommer tester jeg igen på tirsdag - Men lige nu ikke med de store forhåbninger :angry

Håber ikke for dig at din mens kommer i morgen!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den kan jeg godt forstå - det bliver dejligt at få klarthed :loveshower :loveshower

Af nysgerighed tog jeg en test for 10 min siden hvilket desværre var bragende negativ :numse :numse Ikke så meget som en lille skygge kun liste sig frem.. Så nu forventer jeg at mens kommer til normal tid i morgen - Hvis den ikke kommer tester jeg igen på tirsdag - Men lige nu ikke med de store forhåbninger :angry

Ja ligenu kan jeg så gå rundt i uvished om det går den ene eller den anden vej <_<

Øv men håbet er jo ikke ude endnu! Ikke alle danner HcG lige hurtigt jo :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak begge to.. Jeg håber lidt endnu :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhhh jeg kunne ikke nære mig <_< strimmel test helt blank, men på clear blue er der noget der ligner et kryds... nu må jeg virkelig vente med flere test, for er bange for der intet har været alligevel <_< om det bare er der hvor stregen skulle have været man kan se.... :prik Synes også jeg begynder at frygte mens er på vej, synes det mærkes lidt som det <_<

post-401-019879500 1350882533_thumb.jpg

Man skal vippe skærmen for at se det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åååh hvor er det spændende!!!

Og kæmpe stort tillykke til jer

(blank test her igen... blabla.gif )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhhh jeg kunne ikke nære mig <_< strimmel test helt blank, men på clear blue er der noget der ligner et kryds... nu må jeg virkelig vente med flere test, for er bange for der intet har været alligevel <_< om det bare er der hvor stregen skulle have været man kan se.... :prik Synes også jeg begynder at frygte mens er på vej, synes det mærkes lidt som det <_<

post-401-019879500 1350882533_thumb.jpg

Man skal vippe skærmen for at se det

håber håber alt godt for dig loveshower.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

PB 2244 og casw - hvordan er det gået i dag?? Er meget spændt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror desværre ikke på det mere. Men afventer om mens kommer eller ej. Kunne bare banke mig selv så hårdt oveni hovedet ligenu over jeg lod mig friste :gal men særligt så køber jeg aldrig clear blue igen hvis dette bare ender i mens, på trods af jeg testede positiv med dem da jeg ventede William. Men det her er simpelthen for ondt :boo må indrømme jeg virkelig har tudet her i formiddag, fordi jeg bare lige virkelig håbede og troede, særligt med diverse symptomer også. Forbandede clear blue :bye :sm :box for strimmel testen skulle have givet udslag hvis der var noget...

Undskyld tøser mit humør er i bund i dag!!! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhhh jeg kunne ikke nære mig <_< strimmel test helt blank, men på clear blue er der noget der ligner et kryds... nu må jeg virkelig vente med flere test, for er bange for der intet har været alligevel <_< om det bare er der hvor stregen skulle have været man kan se.... :prik Synes også jeg begynder at frygte mens er på vej, synes det mærkes lidt som det <_<

post-401-019879500 1350882533_thumb.jpg

Man skal vippe skærmen for at se det

Åh kender ikke de der, skal der i det store felt være et kryds?! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh kender ikke de der, skal der i det store felt være et kryds?! :goodluck

ja de skal lave et +

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror bare ikke på der er noget når strimmel testen er helt helt blank!!

Men til sammenligning får I lige den test jeg tog dengang jeg ventede William....

post-401-025155200 1350893337_thumb.jpg

Denne test tog jeg da jeg fandt ud af jeg ventede William - bare til sammenligning....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

TESTDAG!

:ba - Negativ test stadig ingen mens og synes heller ikke jeg har tegn på det!

Jeg læste lidt rundt på nettet i aftes om det udflåd jeg havde og der stod faktisk flere steder, også sådan lægelige sider, at det faktisk godt kunne være et tidligt tegn på graviditet - så jeg er positiv endnu :bd

Jeg kom også til at tænke på at jeg jo sidste gang var så overrasket over at jeg var gravid og grunden til det var, at inden min mens (ja det fik jeg altså selvom jeg var gravid, men nok fordi mit HCG niveau ikke var højt nok endnu) der tog jeg selvfølgelig en test og den var negativ, og 2 uger efter mens kunne jeg jo så teste positiv. Så jeg tænker lidt om jeg er en af dem som først kan teste det sent, fordi mit HCG ikke er særligt højt?! Nå jeg holder i hvert fald håbet oppe :yay

Jeg forestiller mig, at jeg nok kommer til at teste hver morgen indtil mens kommer - jeg ville gerne kunne gøre det hver anden dag, men jeg tvivler :lolhit

Krydser alt hvad krydses kan for Jer damer :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lenna: Når jeg vipper skærmen helt i vandret (hvis du forstår) så kan jeg godt se den, men den er tydeligere på den med William :)

KRydser fingrer for at der stadig er håb :goodluck :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lenna: Når jeg vipper skærmen helt i vandret (hvis du forstår) så kan jeg godt se den, men den er tydeligere på den med William :)

KRydser fingrer for at der stadig er håb :goodluck :bd

Tror den også havde tørret lidt den jeg tog dengang inden jeg tog et billede... Så bliver stregen mere markeret. Men på dem jeg har ny er der kun en synåletynd streg af blå nu de er tørre. Hvilket kan tyde på snyde positiv <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

TESTDAG!

:ba - Negativ test stadig ingen mens og synes heller ikke jeg har tegn på det!

Jeg læste lidt rundt på nettet i aftes om det udflåd jeg havde og der stod faktisk flere steder, også sådan lægelige sider, at det faktisk godt kunne være et tidligt tegn på graviditet - så jeg er positiv endnu :bd

Jeg kom også til at tænke på at jeg jo sidste gang var så overrasket over at jeg var gravid og grunden til det var, at inden min mens (ja det fik jeg altså selvom jeg var gravid, men nok fordi mit HCG niveau ikke var højt nok endnu) der tog jeg selvfølgelig en test og den var negativ, og 2 uger efter mens kunne jeg jo så teste positiv. Så jeg tænker lidt om jeg er en af dem som først kan teste det sent, fordi mit HCG ikke er særligt højt?! Nå jeg holder i hvert fald håbet oppe :yay

Jeg forestiller mig, at jeg nok kommer til at teste hver morgen indtil mens kommer - jeg ville gerne kunne gøre det hver anden dag, men jeg tvivler :lolhit

Krydser alt hvad krydses kan for Jer damer :goodluck

Åhhh hvor jeg håber for dig:)

Kender det godt da jeg blev gravid med Emil fik jeg også min mens de første 2 måneder så opdagede det først i 3. månede rolleyes.gif

og lyder godt hvis det er tidlig tegn på graviditet for jeg har det ogsåloveshower.gif

Er total Sulten i dag har ædt en halv bakke gulerødder siden kl 9 bluds 2 rundstykker og er stadig sulten10.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER