Guest

Testhold uge 43 !!

266 indlæg i dette emne

Åhhh hvor jeg håber for dig:)

Kender det godt da jeg blev gravid med Emil fik jeg også min mens de første 2 måneder så opdagede det først i 3. månede rolleyes.gif

og lyder godt hvis det er tidlig tegn på graviditet for jeg har det ogsåloveshower.gif

Er total Sulten i dag har ædt en halv bakke gulerødder siden kl 9 bluds 2 rundstykker og er stadig sulten10.gif

Det KAN i hvert fald være et tegn på graviditet, så jeg krydser for os :bd

Ja man forestiller sig ikke lige at man er gravid når man får sin mens :ba

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det KAN i hvert fald være et tegn på graviditet, så jeg krydser for os :bd

Ja man forestiller sig ikke lige at man er gravid når man får sin mens :ba

Nej det gør man ikke så tænker man ej jeg må bare have en dårlig dag eller dårlig imunforsvar for tiden for jeg havde kvalme imens! Af og til!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja min mens var så småt begyndt da jeg testede postiv med William men stoppet igen ! Tro mig jeg blev chockeret ! Ved ikke engang hvorfor jeg tog en test :-P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja min mens var så småt begyndt da jeg testede postiv med William men stoppet igen ! Tro mig jeg blev chockeret ! Ved ikke engang hvorfor jeg tog en test :-P

Haha sådan havde jeg det også da jeg tog en test 14 dage efter mens - "hvorfor tager du den og den viser jo alligevel negativ", men nej, den var positiv!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det gør man ikke så tænker man ej jeg må bare have en dårlig dag eller dårlig imunforsvar for tiden for jeg havde kvalme imens! Af og til!

Præcis!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja min mens var så småt begyndt da jeg testede postiv med William men stoppet igen ! Tro mig jeg blev chockeret ! Ved ikke engang hvorfor jeg tog en test :-P

Jep kan godt huske følelsen tænkte også hvorfor tager jeg testen gjorde det nok fordi jeg inde i mig selv havde en eller anden stemme der sagde at der var noget inde i mig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhhh jeg kunne ikke nære mig <_< strimmel test helt blank, men på clear blue er der noget der ligner et kryds... nu må jeg virkelig vente med flere test, for er bange for der intet har været alligevel <_< om det bare er der hvor stregen skulle have været man kan se.... :prik Synes også jeg begynder at frygte mens er på vej, synes det mærkes lidt som det <_<

post-401-019879500 1350882533_thumb.jpg

Man skal vippe skærmen for at se det

Altså stregen er der jo.. Tror bare du skal vente et par dage..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige et lille suk fra mig, fordi ventetiden er lang og væmmelig.

Hospitalet siger, jeg skal teste på fredag - der er frygtelig længe til... Jeg har en cyklus, som ikke er 100% regelmæssig, men som det meste af tiden lander på 27 dage. Og dag nr. 27 er i morgen... Jeg plejer at have sådan lidt pletnoget i dagene op til, det rigtig starter - det havde jeg også i sidste cyklus, som endte smæk på 27 dage, selvom jeg var SIKKER på den var der. Dumme mig. Indtil videre har der ikke været noget. Andet end ret meget mens-fornemmelse, som jeg har haft i flere dage, og et fuldstændig hysterisk temperament! Puh. Bliv væk mens. Og kom med en 2-stregs-fredag. Bebe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige et lille suk fra mig, fordi ventetiden er lang og væmmelig.

Hospitalet siger, jeg skal teste på fredag - der er frygtelig længe til... Jeg har en cyklus, som ikke er 100% regelmæssig, men som det meste af tiden lander på 27 dage. Og dag nr. 27 er i morgen... Jeg plejer at have sådan lidt pletnoget i dagene op til, det rigtig starter - det havde jeg også i sidste cyklus, som endte smæk på 27 dage, selvom jeg var SIKKER på den var der. Dumme mig. Indtil videre har der ikke været noget. Andet end ret meget mens-fornemmelse, som jeg har haft i flere dage, og et fuldstændig hysterisk temperament! Puh. Bliv væk mens. Og kom med en 2-stregs-fredag. Bebe.

Sender en masse :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd og ja, ventetid er det VÆRSTE! :ba

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sender en masse :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd og ja, ventetid er det VÆRSTE! :ba

Taaaaak, du er sød :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes jeg har rigtig meget aktivitet i maven - som mens truer med at komme. Suuuk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

iiiih krydser så meget fingre for jer alle good20luck.gifgood20luck.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige et lille suk fra mig, fordi ventetiden er lang og væmmelig.

Hospitalet siger, jeg skal teste på fredag - der er frygtelig længe til... Jeg har en cyklus, som ikke er 100% regelmæssig, men som det meste af tiden lander på 27 dage. Og dag nr. 27 er i morgen... Jeg plejer at have sådan lidt pletnoget i dagene op til, det rigtig starter - det havde jeg også i sidste cyklus, som endte smæk på 27 dage, selvom jeg var SIKKER på den var der. Dumme mig. Indtil videre har der ikke været noget. Andet end ret meget mens-fornemmelse, som jeg har haft i flere dage, og et fuldstændig hysterisk temperament! Puh. Bliv væk mens. Og kom med en 2-stregs-fredag. Bebe.

Øhhh håber for dig at den bliver væk og de to streger kommer hvad skal du på hospitalet for? (Er måske lidt nysgerrig)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øhhh håber for dig at den bliver væk og de to streger kommer hvad skal du på hospitalet for? (Er måske lidt nysgerrig)

:) Jeg er blevet insemineret på Rigshospitalet med donorsæd efter et langt behandlingsforløb, hvor vi til sidst har opgivet at bruge min mands sæd, som nærmest er ikke-eksisterende, desværre. Nu håber jeg så bare at min krop kan finde ud af det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:) Jeg er blevet insemineret på Rigshospitalet med donorsæd efter et langt behandlingsforløb, hvor vi til sidst har opgivet at bruge min mands sæd, som nærmest er ikke-eksisterende, desværre. Nu håber jeg så bare at min krop kan finde ud af det...

Krydser finger for at det vil virke nu hvor din mands ikke vil;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Planerne er ændret piger!

Jeg havde jo det der slimede udflåd og tog en ægløsningstest for et par dage siden, men den så sådan her ud:

post-4621-012924900 1350922322_thumb.jpg

Så tog jeg bare lige for sjov en igen idag og den ser altså sådan her ud:

post-4621-007356000 1350922353_thumb.jpg

Igår var det 5 uger siden at jeg fik min mens (tror jeg), men det passer med at jeg for ca 3 uger siden fik af vide på Skejby at mit HCG var lavt nok til ikke længere at være gravid. Min cyklus er omkring de 35 dage, så det passer faktisk rigtig godt med at jeg har ÆL nu - manden er på vej hjem fra arbejde og så er det bare igang :hump

Hvordan er det med de test, det er første gang jeg har lavet en positiv, ÆL kommer først EFTER den har vist positiv ikke? Please sig der er håb endnu :box

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Planerne er ændret piger!

Jeg havde jo det der slimede udflåd og tog en ægløsningstest for et par dage siden, men den så sådan her ud:

post-4621-012924900 1350922322_thumb.jpg

Så tog jeg bare lige for sjov en igen idag og den ser altså sådan her ud:

post-4621-007356000 1350922353_thumb.jpg

Igår var det 5 uger siden at jeg fik min mens (tror jeg), men det passer med at jeg for ca 3 uger siden fik af vide på Skejby at mit HCG var lavt nok til ikke længere at være gravid. Min cyklus er omkring de 35 dage, så det passer faktisk rigtig godt med at jeg har ÆL nu - manden er på vej hjem fra arbejde og så er det bare igang :hump

Hvordan er det med de test, det er første gang jeg har lavet en positiv, ÆL kommer først EFTER den har vist positiv ikke? Please sig der er håb endnu :box

Jo hos mig sker det gerne 12 timer efter positiv ÆL test, og ikke de 24-48 timer der står på dem :rolleyes held og lykke, håber der er held i næste omgang :goodluck jeg kan heller ikke lide de mens smerter jeg får, jeg tror ikke på andet end mens er på vej ligenu... så må jeg så se hvornår det starter. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Intet nyt at melde herfra <_< - Ingen positiv test men eller ingen mens.

Jeg er rat overbevist om at den er på vej i løbet af i nat - Men hvis ikke tager jeg en ny test i morgen.

Uhhh Lenna - det skal nok gå. Håber så meget på det lykkes for jer :glad :glad ..

Casw - Held og lykke med den nye cyklus, så er det bare igen ..

Jeg giver en tilbagemelding i morgen - JEG HÅBER SÅ MEGET, men tror desværre ikke rigtig på det :kuller :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

New herfra mens smerter pist væk men igen stik og niv i samme side som jeg har haft siden lørdag . Håber håber håber .... :-) lige en anden detalje. Hmm har i oplevet det kan give små stik / jag ned i skeden samtidig med de der murrende mens smerter ? kan ikke rigtig genkende det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

WUHUU.. tillykke til jer der har fået 2 streger :loveshower :loveshower

Her venter jeg stadigt meget utålmodigt på den 26, vor jeg skal ha taget blodprøve :bd :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dumme mig endnu en negativ strimmel test da jeg ikke kunne lade være da jeg skulle op og tisse i nat <_< nu må jeg altså afvente og se indtil på fredag. Men mens burde virkelig snart begynde så småt, håber ikke det skal drille denne gang hvis der alligevel intet er derinde :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Intet nyt at melde herfra <_< - Ingen positiv test men eller ingen mens.

Jeg er rat overbevist om at den er på vej i løbet af i nat - Men hvis ikke tager jeg en ny test i morgen.

Uhhh Lenna - det skal nok gå. Håber så meget på det lykkes for jer :glad :glad ..

Casw - Held og lykke med den nye cyklus, så er det bare igen ..

Jeg giver en tilbagemelding i morgen - JEG HÅBER SÅ MEGET, men tror desværre ikke rigtig på det :kuller :kuller

Hehe tusind tak - ja vupti, så var man lige 14 dage tilbage :ba

Men så er vi da sikre på at sexe ved ÆL :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hepper på Jer piger - kom så to streger! :goodluck :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så må der da godt komme nogle flere positive tests herinde der kan holde mig med selskab!

casw - flytter du så til testhold uge 45 eller hvordan?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så må der da godt komme nogle flere positive tests herinde der kan holde mig med selskab!

casw - flytter du så til testhold uge 45 eller hvordan?

Håber virkelig at jeg kan komme med en positiv test på lørdag har nemlig først mens der!!! Og vil meget. Gerne gøre dig følge ind i terminsgruppe juli2013

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER