Guest

Testhold uge 43 !!

266 indlæg i dette emne

Puh Lenna pas på dig selv få du ikke bliver stresset over det. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lenna pas på dig selv søvn er vigtigt især når man godt vil have bebs

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der andre en jeg der har haft noget brunt blod lignende noget var kun nok til at det kunne ses på toiletpapiret. Læste et sted at mange kvinder under graviditetens første tid oplever brun og/eller rødlig pletblødning men som hverken er mens eller sa og derfor stadig er gravid!

Jeg håber virkelig at det ikke var noget!

For kan ikke tage nogen test prøvede men den blev bare brun på spidsen og så skete der ikke mere hverken kontrolstreg eller noget og har ikke flere nu så må nok hellere få købt nogen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh Lenna pas på dig selv få du ikke bliver stresset over det. :kram

Ja det er for dumt af mig <_< bliver bare så vred på den dumme krop altså :boo jeg håber flere af jer andre snart kan komme med nogle positive tests så der bliver spredt lidt glæde igen :) men tror jeg personligt undlader test tråde den næste tid for at lukke det testeri lidt ude, for det har godt nok slået mig lidt ud denne gang at jeg rent faktisk troede jeg var gravid, og så er der bare INTET.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der andre en jeg der har haft noget brunt blod lignende noget var kun nok til at det kunne ses på toiletpapiret. Læste et sted at mange kvinder under graviditetens første tid oplever brun og/eller rødlig pletblødning men som hverken er mens eller sa og derfor stadig er gravid!

Jeg håber virkelig at det ikke var noget!

For kan ikke tage nogen test prøvede men den blev bare brun på spidsen og så skete der ikke mere hverken kontrolstreg eller noget og har ikke flere nu så må nok hellere få købt nogen!

Vil sige løbet ikke er kørt før der er frisk blod som tyder på rigtig mens. Jeg havde jo brunt udflåd da jeg fandt ud af William lå i min mave :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil sige løbet ikke er kørt før der er frisk blod som tyder på rigtig mens. Jeg havde jo brunt udflåd da jeg fandt ud af William lå i min mave :7himmel

Ja samme tanke har jeg håber virkelig at det lykkedes!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mens er faktisk heller ikke sådan rigtig begyndt her endnu har blot brunt udflåd men det skal nok snart begynde rigtigt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Husk på at nogle bløder lidt i starten af graviditeten, da vi fik valdemar var vi en måned længere henne end vi troede netop fordi ann blødte ved den første (mens) efter befrugtningen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Husk på at nogle bløder lidt i starten af graviditeten, da vi fik valdemar var vi en måned længere henne end vi troede netop fordi ann blødte ved den første (mens) efter befrugtningen.

Jep husker det godt gjorde jeg også da jeg ventede Emil og det var de første 2 måneder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige nu sedder jeg og små tuder over TV2 nyhederne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor ? Har slet ikke set nyhederne idag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige nu sedder jeg og små tuder over TV2 nyhederne

Ja hvorfor? - Fik heller ikke set nyheder...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var noget om nogle fiskere der sidste år blev sejlet ned og døde af det og det svenske skib der gjorde det havde ikke fået andet en en bøde på 10.000 kr og set vil de konservertive gøre noget ved i fremtiden sådan at de kunne få dom for umagstsom manddrab lige som bilister kan hvis de dræber nogen i trafikken... Og det er jo ikke noget jeg normalt ville græde over

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har vidst fået min mens desværre den kommer godtnok 2 dage for tidligt!!! Øv øv havde sådan håbet at det var lykkedes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har vidst fået min mens desværre den kommer godtnok 2 dage for tidligt!!! Øv øv havde sådan håbet at det var lykkedes

:kram :kram :kram

ØV ØV ØV .... Men jeg bliver også totalt følelsesladet op til mens, så ved mig tør jeg ikke regne det for en graviditet :( men her er mens ikke startet endnu, har kun brunt udflåd, men det skal nok starte imorgen, det starter altid med pletblødning/brunt udflåd nogle dage forinden.... og negative tests siger jo også jeg ikke skal regne med andet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram

ØV ØV ØV .... Men jeg bliver også totalt følelsesladet op til mens, så ved mig tør jeg ikke regne det for en graviditet :( men her er mens ikke startet endnu, har kun brunt udflåd, men det skal nok starte imorgen, det starter altid med pletblødning/brunt udflåd nogle dage forinden.... og negative tests siger jo også jeg ikke skal regne med andet.

Føler mig virkelig deprimerede lige nu helt nede håber stadig for dig at det ikke kommer i morgen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føler mig virkelig deprimerede lige nu helt nede håber stadig for dig at det ikke kommer i morgen!

Jeg er sikker på der intet er her, er jeg afklaret med. Tog endda en test igen idag <_< NEGATIV ! Så vil bare gerne have det overstået nu så vi kan komme til næste cyklus... Men måske der har været en BIO der er skyld i at det er blevet forsinket lidt i at ville starte....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske nu må vi se!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har vidst fået min mens desværre den kommer godtnok 2 dage for tidligt!!! Øv øv havde sådan håbet at det var lykkedes

Øv bøv altså! Kæmpe :kram og masser af :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv bøv altså! Kæmpe :kram og masser af :bd

Tusin tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har snydeteste.. jeg kan sku se 2 streger.. :boo :boo :boo :boo

Det har jeg ALDRIG kunnet før.. jeg tror sku jeg skal være MOAR :gravid :loveshower

post-3901-039845800 1351173329_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har snydeteste.. jeg kan sku se 2 streger.. :boo :boo :boo :boo

Det har jeg ALDRIG kunnet før.. jeg tror sku jeg skal være MOAR :gravid :loveshower

Neeejjjjjj :glad :loveshower Hvor er det fantastisk :)

Der er da 2 streger :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har snydeteste.. jeg kan sku se 2 streger.. :boo :boo :boo :boo

Det har jeg ALDRIG kunnet før.. jeg tror sku jeg skal være MOAR :gravid :loveshower

Tillykke godt der er nogen af os der var heldige

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har snydeteste.. jeg kan sku se 2 streger.. :boo :boo :boo :boo

Det har jeg ALDRIG kunnet før.. jeg tror sku jeg skal være MOAR :gravid :loveshower

Stort tillykke :) den er da fint positiv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har snydeteste.. jeg kan sku se 2 streger.. :boo :boo :boo :boo

Det har jeg ALDRIG kunnet før.. jeg tror sku jeg skal være MOAR :gravid :loveshower

Jeg ser den jeg ser den! For helvede Lone - TILLYKKE!!!!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER