Guest

Testhold uge 43 !!

266 indlæg i dette emne

Det gør den da:)

Ja håber det, men er jo det dumme ved at teste så tidligt, man kan jo "fange" en bio :( men stregen kom rigtig hurtigt på clear bluen ! og har gemt den så skal jeg nok lave en"følg-stregens-udvikling-billede" er bare rigtig glad ligenu og håber vi får lov at få denne lille spire til jjuli næste år :loveshower jeg venter dog med et gravid ikon til den er mere tydelig om nogle dage... men den ligner fuldstændig den første jeg tog da jeg testede positiv med William dengang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tog en her til morgen med en graviditetstest der har overskredet dato og den viser negativ kunne så også læse på nettet at apotekets som det er ikke er nær så følsomme med hCG konsentrationen som andre er men ville lige prøv. Troede heller ikke på at det ville virke er jo kun 3+1 og den havde jo overskredet dato!!

Prøver igen en anden dag og skal nok købe en ny test!:)

hihi ikke kun mig der er utålmodig :whistling jeg er 3+2 idag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hihi ikke kun mig der er utålmodig :whistling jeg er 3+2 idag :)

Nix ikke kun dig men var måske lidt dumt at prøve en der var for gammel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nix ikke kun dig men var måske lidt dumt at prøve en der var for gammel

du kan ikke regne med den ihvertfald..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

du kan ikke regne med den ihvertfald..

Nej er jo det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iiiiih Lenna - jeg krydser alt hvad krydses kan. :bd

Er ret stolt, har endnu ikke testet selvom jeg kom til Danmark en dag tidligere end forventet. Der er stadig ingen mens, så det er jo gode tegn, men jeg ved ikke om min krop overhovedet har været klar efter min SA i september <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iiiiih Lenna - jeg krydser alt hvad krydses kan. :bd

Er ret stolt, har endnu ikke testet selvom jeg kom til Danmark en dag tidligere end forventet. Der er stadig ingen mens, så det er jo gode tegn, men jeg ved ikke om min krop overhovedet har været klar efter min SA i september <_<

Tusind tak :yay er lidt ved siden af mig selv, tør ikke tro på det endnu, stregen skal lige blive mere tydelig :) men igår var der INGENTING, så der er da sket lidt...

Jeg krydser fingre for dig :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har utrolig mange stik og niv i maven, så der er godt med aktivitet derinde!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iiiiih Lenna - jeg krydser alt hvad krydses kan. :bd

Er ret stolt, har endnu ikke testet selvom jeg kom til Danmark en dag tidligere end forventet. Der er stadig ingen mens, så det er jo gode tegn, men jeg ved ikke om min krop overhovedet har været klar efter min SA i september <_<

Skal nok krydse alt hvad jeg overhovedet kan for at din krop var klar

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak piger - hvor er I skønne :loveshower

1 dag til testdag! :whistling

Wauw det er da lidt vildt Lenna, men fedt!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo der er en streg på den clear blue ! med farve i! Mens strimmeltesten er en skygge. Jeg vil ikke kunne fange den på et billede endnu tror jeg. Ih den må IKKE ende i biokemisk, det er det dumme ved at teste så tidligt :sm

Jubiii :loveshower :loveshower :loveshower Håber den lille bliver hængende ! Stort tillykke :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo der er en streg på den clear blue ! med farve i! Mens strimmeltesten er en skygge. Jeg vil ikke kunne fange den på et billede endnu tror jeg. Ih den må IKKE ende i biokemisk, det er det dumme ved at teste så tidligt :sm

Ih hvor skønt :) stort tillykke så krydser bi alt hvad der krydses kan på at den bliver hængende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak hvor er I søde :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm har så lige læst clear blue har tendens til at vise den der "sytrådstynde" streg som åbenbart skulle være falsk positiv, så nu bliver jeg sørme usikker på om jeg virkelig kan regne med noget, i starten var hele området hvor stregen skulle være ellers lyseblå men efter en 10 min blev den helt tynd :huh så tror jeg vælger ikke at tro noget ligenu... selvom stregen ellers så ligesådan ud dengang jeg testede med William. Men tog lige en strimmel test nu, negativ! men også et dumt tidspunkt at gøre det på, havde bare lige håbet den vil vise en streg. Strimmel testen imorges havde en meget svag skyggestreg.

:prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Piger!

Jeg melder mig forsigtigt herinde også.

Mens endnu ikke kommet, og har testet negativt onsdag og fredag i uge 42. Er nu på 37. dagen.... bum bum

Jeg krydser fingre for jer alle sammen og håber babystøvet vil regne over os alleloveshower.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm har så lige læst clear blue har tendens til at vise den der "sytrådstynde" streg som åbenbart skulle være falsk positiv, så nu bliver jeg sørme usikker på om jeg virkelig kan regne med noget, i starten var hele området hvor stregen skulle være ellers lyseblå men efter en 10 min blev den helt tynd :huh så tror jeg vælger ikke at tro noget ligenu... selvom stregen ellers så ligesådan ud dengang jeg testede med William. Men tog lige en strimmel test nu, negativ! men også et dumt tidspunkt at gøre det på, havde bare lige håbet den vil vise en streg. Strimmel testen imorges havde en meget svag skyggestreg.

:prik

Det er nok svært at teste positiv resten af dagen i og med at du ikke er længere henne :)

Men håber ikke det var en snydepositiv! :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Piger!

Jeg melder mig forsigtigt herinde også.

Mens endnu ikke kommet, og har testet negativt onsdag og fredag i uge 42. Er nu på 37. dagen.... bum bum

Jeg krydser fingre for jer alle sammen og håber babystøvet vil regne over os alleloveshower.gif

Velkommen til! Krydser alt hvad krydses kan for dig :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved I hvad der er da en svag positiv streg på den strimmel test jeg tog :-) nu afventer jeg og tager en strimmel test som det første imorgen og de næste dage. Jeg kan ikke lade være :-) men indtil det modsatte er bevist er jeg gravid !!! For der står på clear blue testen den skal aflæses efter 2 min og da var der en pæn bred positiv streg :-)

Har forøvrigt også været ved at kaste op flere gange ... Så der sker da helt sikkert noget derinde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sætter dig lige på listen senere stilletten er bare lige på fra min iPhone, hvilken dag vil du på?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved I hvad der er da en svag positiv streg på den strimmel test jeg tog :-) nu afventer jeg og tager en strimmel test som det første imorgen og de næste dage. Jeg kan ikke lade være :-) men indtil det modsatte er bevist er jeg gravid !!! For der står på clear blue testen den skal aflæses efter 2 min og da var der en pæn bred positiv streg :-)

Har forøvrigt også været ved at kaste op flere gange ... Så der sker da helt sikkert noget derinde.

Spændende altså!! Krydser så meget fingre!! Hvad med at købe en digital test så er du fri for st stå og vurdere streger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hihi har en Mette men da den er så dyr vil jeg lige vente et par dage med den :-) er jo meget tidligt ude med testeriet!! :-) venter også med at fortælle de nærmeste noget til jeg ved noget.

Så hvis jer jeg kender herinde læser med så tys tys !! Jeg skal nok lige melde ud til jer også senere :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har den 24

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har den 24

Skal jeg sætte dig på :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver spændende med jer der har test-dag imorgen :loveshower vi håber på en masse :stork

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Savner en tidsmaskine så jeg kan få testet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER