Guest

Testhold uge 43 !!

266 indlæg i dette emne

Jeg er vist 4+1 mandag - jeg sidder bare i Sverige uden test, men jeg har bre lyst til at drøne ned i en butik og købe en test - jeg har en del smerter i venstre side, som jeg ikke plejer at have, så det føles som om at der sker noget! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kender det godt casw har også de vildeste smerter i venstre side mener kun 2+9 i dag så er alt alt for tydelig at teste

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til i tråden!

Taaak! Uuuh, du skal da også teste! Er du ikke 4+0 mandag? Hvis du tester i morgen er det jo kun to dage før tid? Men sidste gang testede jeg jo negativt to dage før tid, så man kan aldrig være sikker...

Haha, det var også liiige lovlig tidlig, hvis du først er 4+0 på fredag? 3+0 har jeg sjældent hørt om er lykkes ;) Prøv igen om nogle dage - og anderledes mens smerter er altså positivt!

Jo hvis jeg skal gå udfra testen i fredags er jeg 3+0 idag, så var jo totalt tåbeligt :rolleyes men havde der nu været en chance med mandagens test havde jeg jo været 3+4 idag...Er bare så nervøs for at de mens smerter betyder kroppen lader op til mens :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan også se den!!! Tillykke!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tsecret: Jeg kan også godt se den!!!! Tillykke igen! Hvor er det dejligt hurtigt :loveshower Ih hvor jeg håber for jer at alt går vel denne gang! Jubiii!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender det godt casw har også de vildeste smerter i venstre side mener kun 2+9 i dag så er alt alt for tydelig at teste

ja og det værste kAn være at dit hovede spiller dig et pus, men nu er der kun 3 dage til testdag og stadig smerter i venstre side - åh kom nu spire!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja her tror jeg ikke rigtig på noget :( kan ikke lide de der "mens smerter" og kvalmen er egentlig ikke så meget til stede mere. Men fik den også først rigtig i uge 6-7 sidst jeg var gravid... nå nu må de næste dage gerne gå hurtigt så jeg kan få en afklaring tak!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

casw: håber virkelig ikke at det er vores hoveder der der spiller os pus.

Lenna1985: tænk på at en hver graviditet er forskellige også selv om det er samme person der er gravid:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

casw: håber virkelig ikke at det er vores hoveder der der spiller os pus.

Lenna1985: tænk på at en hver graviditet er forskellige også selv om det er samme person der er gravid:)

Ja har hørt nogen har haft en masse symptomer første gang og ingen anden gang. Jeg lagde slet ikke mærke til andet end jeg blev let køresyg inden jeg testede positiv dengang :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lenna1985: 1. Gang opdagede jeg det først i 12 uge at jeg var gravid for troede at det var køresyge af at køre i bus (min morgen kvalme) og havde nemlig ingen kvalme de pr. gange jeg kørte med tog i skole. Så tror der er stor forskel!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kom til at smugteste 3+4:

JBhR0.jpg

:whistling

Edit: Aj, shit det blev stort det billede der! Og ikke særlig tydelig, men der er altså en meget meget svag streg 2... Mon i kan se den på billedet?

Hvor er det skønt :loveshower Så skal tiden bare gå :)

Krydser fingre :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

ØV har læst i Pada´s tråd at også hun har mens nu :boo vi skal have nogle flere positive test nu tøser !! KOM SÅ GIRLS!! :yay Jeg hepper på jer Pada & morsnarttil2 i næste cyklus!! :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv bøv - krammer til pada og mortilto

(uden smileys er på mobilen)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe krammer til pada og mortilto!

Så er det op på hesten (eller mener jeg manden) igen og forsøge igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Så er jeg landet i Danmark igen og fuck jeg synes pludselig der er lææææææææææææææææænge til mandag, hvor der skal testet. Har stadig små smerter i venstre side og har i nogle dage haft rigtig meget klistret udflåd - er godt nok i tvivl om der er meget sen ægløsning eller hvad?! - Ej men den dumme krop, bliv nu bare gravid igen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror jeg har fremtryllet en skygge streg idag ! Men meget svag ! Nå dumme mig nu kan jeg så tænke på om det bliver noget eller ej ... Men den kan anes på både strimmeltest og clear blue. Må prøve igen imorgen . Testede nemlig positiv 3+3 sidste gang :-) og er 3+2 idag .. Jeg har bare ingen tålmodighed !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo der er en streg på den clear blue ! med farve i! Mens strimmeltesten er en skygge. Jeg vil ikke kunne fange den på et billede endnu tror jeg. Ih den må IKKE ende i biokemisk, det er det dumme ved at teste så tidligt :sm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg landet i Danmark igen og fuck jeg synes pludselig der er lææææææææææææææææænge til mandag, hvor der skal testet. Har stadig små smerter i venstre side og har i nogle dage haft rigtig meget klistret udflåd - er godt nok i tvivl om der er meget sen ægløsning eller hvad?! - Ej men den dumme krop, bliv nu bare gravid igen!

Syntes også der bliver længere ogvlængre til lørdag! Har også klistret udflåd men har haft det siden æl.

Tror jeg har fremtryllet en skygge streg idag ! Men meget svag ! Nå dumme mig nu kan jeg så tænke på om det bliver noget eller ej ... Men den kan anes på både strimmeltest og clear blue. Må prøve igen imorgen . Testede nemlig positiv 3+3 sidste gang :-) og er 3+2 idag .. Jeg har bare ingen tålmodighed !

Tålmodighed er en dyd og ikke noget jeg lider af ved ikke med dig:) håber da du tester positivt:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er positiv, det er bare om spiren bliver hængende ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er positiv, det er bare om spiren bliver hængende ;)

Det gør den da:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tog en her til morgen med en graviditetstest der har overskredet dato og den viser negativ kunne så også læse på nettet at apotekets som det er ikke er nær så følsomme med hCG konsentrationen som andre er men ville lige prøv. Troede heller ikke på at det ville virke er jo kun 3+1 og den havde jo overskredet dato!!

Prøver igen en anden dag og skal nok købe en ny test!:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER