Guest

Testhold uge 43 !!

266 indlæg i dette emne

Håber virkelig at jeg kan komme med en positiv test på lørdag har nemlig først mens der!!! Og vil meget. Gerne gøre dig følge ind i terminsgruppe juli2013

Krydser meget fingre for dig!! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så må der da godt komme nogle flere positive tests herinde der kan holde mig med selskab!

casw - flytter du så til testhold uge 45 eller hvordan?

Jeg vil MEGET gerne følges med dig, og troede jeg også jeg skulle :( men der er ikke andet for at se om mens kommer fredag eller ej ligenu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil MEGET gerne følges med dig, og troede jeg også jeg skulle :( men der er ikke andet for at se om mens kommer fredag eller ej ligenu...

Håber håber håber for dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg er nok nødt til at flytte testhold, men jeg holder da liiiige et øje herinde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg er nok nødt til at flytte testhold, men jeg holder da liiiige et øje herinde :)

Håber for dig at det lykkedes:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber for dig at det lykkedes:)

Tusind tak og i lige måde :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja denne dags tester fik jo begge mens :gal men ser frem til de næste to imorgen :yay den ene har jo allerede snydetestet :D :gravid

Status for mit vedkommende ? Ingen brunt udflåd/pletblødning eller noget som helst endnu :blabla om jeg fatter noget, for det plejer at komme flere dage før mens, men negative tests fortæller jo bare der ihvertfald ikke er (nok) HcG i kroppen ligenu. Meeeen vil så også sige jeg nok måske ikke havde koncentreret urin da jeg tog de tests og i og med jeg er tidligt på den, og så skal jeg måske bare HELT glemme jeg tog de to positive Clear blue. Har egentlig ikke rigtige mens smerter, kun i mild grad. Men skal hele tiden tisse (føltes lidt som blærebetændelse) men det er måske ligeså meget fordi jeg hele tiden vil tjekke om der er kommet tegn på mens :prik jeg må bare prøve at lægge tanken helt fra mig, så finder kroppen vel ud af hvad der skal ske...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:glad Hepper på Jer piger :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja denne dags tester fik jo begge mens :gal men ser frem til de næste to imorgen :yay den ene har jo allerede snydetestet :D :gravid

Status for mit vedkommende ? Ingen brunt udflåd/pletblødning eller noget som helst endnu :blabla om jeg fatter noget, for det plejer at komme flere dage før mens, men negative tests fortæller jo bare der ihvertfald ikke er (nok) HcG i kroppen ligenu. Meeeen vil så også sige jeg nok måske ikke havde koncentreret urin da jeg tog de tests og i og med jeg er tidligt på den, og så skal jeg måske bare HELT glemme jeg tog de to positive Clear blue. Har egentlig ikke rigtige mens smerter, kun i mild grad. Men skal hele tiden tisse (føltes lidt som blærebetændelse) men det er måske ligeså meget fordi jeg hele tiden vil tjekke om der er kommet tegn på mens :prik jeg må bare prøve at lægge tanken helt fra mig, så finder kroppen vel ud af hvad der skal ske...

Held og lykke næste måned til de to testere i dag :goodluck :goodluck

Håber stadigvæk for dig Lenna - det tyder jo godt at der endnu ikke er noget endnu - så der er stadigvæk stor chance.

Status for mit vedkommende er en negativ test i morges og mens der er godt på vej - Den er her ikke helt endnu, men kan mærke at den er godt under opsejling - DESVÆRRE.. Hvis det ikke kommer i løbet af i aften og nat tager jeg selvfølgelig en ny test i morgen, men hvis jeg kender min krop korrekt så har jeg den inden for få timer.. :gal :prik :angry :klap

Jeg har snakket med min mand om at når det nu ikke ser ud til at lykkes denne gang så vil jeg kontakte læge i næste måned og håbe de kan forklare mig om denne uforklarlige barnløshed.. For der må jo være noget galt!! :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke næste måned til de to testere i dag :goodluck :goodluck

Håber stadigvæk for dig Lenna - det tyder jo godt at der endnu ikke er noget endnu - så der er stadigvæk stor chance.

Status for mit vedkommende er en negativ test i morges og mens der er godt på vej - Den er her ikke helt endnu, men kan mærke at den er godt under opsejling - DESVÆRRE.. Hvis det ikke kommer i løbet af i aften og nat tager jeg selvfølgelig en ny test i morgen, men hvis jeg kender min krop korrekt så har jeg den inden for få timer.. :gal :prik :angry :klap

Jeg har snakket med min mand om at når det nu ikke ser ud til at lykkes denne gang så vil jeg kontakte læge i næste måned og håbe de kan forklare mig om denne uforklarlige barnløshed.. For der må jo være noget galt!! :o

Er nysgerrig, du kan bare sige til hvis du ikke vil svare - hvor lang tid har I prøvet? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja så er der altså frisk blod her så kan vel regne med det er mens der vil komme . SUUUK!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder også om frisk blod her desværre :gal Så det må være næste gang der er lykkens gang.. ØV

Casw - Vi har snart prøvet i et lille års tid. Til december er det et år. Min mand er blevet testet og han har fine svømmere - Så det må desværre være mig der er noget galt med. :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja så er der altså frisk blod her så kan vel regne med det er mens der vil komme . SUUUK!

Næste måned er været Lenna :loveshower :loveshower :loveshower

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej øv piger.... :prik hepper på dem der stadig har chancer :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder også om frisk blod her desværre :gal Så det må være næste gang der er lykkens gang.. ØV

Casw - Vi har snart prøvet i et lille års tid. Til december er det et år. Min mand er blevet testet og han har fine svømmere - Så det må desværre være mig der er noget galt med. :boo

Ja så må det snart være tid til læge :)

Har du regelmæssige cyklusser og får du ægløsning?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv bøv piger - op på hesten igen! Næste gang :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja er ret ØV ligenu. Det plejer bare ikke ligefrem bare at starte så pludseligt op med frisk blod det plejer at være Pletblødning de første dage men kan det selvfølgelig også ændres til. Føler mig bare stadig snydt over den test . Gider ikke bruge penge på dem en anden gang :-( snøft

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja så må det snart være tid til læge :)

Har du regelmæssige cyklusser og får du ægløsning?

Ja - Indtil i dag har jeg haft reglmæssige cyklusser på mellem 28 dage - jeg har som oftes kunne sætte mit ur til hvornår næste gang skulle være - og altid opstart om natten. Bare ikke denne gang - Der er jeg gået "to dage over tid" <_<

Jeg har også ÆL, som "man skal have" og det kommer lige præcist i midten af cyklusen. Er normalvægtig og har ellers ikke rigtig nogle problemer - Så tror ikke det er PCO men har alligevel i de sidste fire måneder spist efter PCO reglerne (OK, jeg er lige røget i med et stykke chokolade eller to - men ellers :whistling ) ..

Så jeg ved ikke rigtig hvad det kan være..

Men lige nu har jeg godnok bare lyst til at trøste spise :sandie Synes verden er lidt uretfærdig..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv altså for jer begge i dag :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det ligesådan ligenu PB2244 :-( tårerne løber ned af kinderne ligenu er så skuffet !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja - Indtil i dag har jeg haft reglmæssige cyklusser på mellem 28 dage - jeg har som oftes kunne sætte mit ur til hvornår næste gang skulle være - og altid opstart om natten. Bare ikke denne gang - Der er jeg gået "to dage over tid" <_<

Jeg har også ÆL, som "man skal have" og det kommer lige præcist i midten af cyklusen. Er normalvægtig og har ellers ikke rigtig nogle problemer - Så tror ikke det er PCO men har alligevel i de sidste fire måneder spist efter PCO reglerne (OK, jeg er lige røget i med et stykke chokolade eller to - men ellers :whistling ) ..

Så jeg ved ikke rigtig hvad det kan være..

Men lige nu har jeg godnok bare lyst til at trøste spise :sandie Synes verden er lidt uretfærdig..

Ja hold da op, kan jeg godt forstå, for der er da ikke noget umiddelbart at sætte en finger på...

Håber for dig at den er der eller at I får svar på barnløsheden :goodluck :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja - Indtil i dag har jeg haft reglmæssige cyklusser på mellem 28 dage - jeg har som oftes kunne sætte mit ur til hvornår næste gang skulle være - og altid opstart om natten. Bare ikke denne gang - Der er jeg gået "to dage over tid" <_<

Jeg har også ÆL, som "man skal have" og det kommer lige præcist i midten af cyklusen. Er normalvægtig og har ellers ikke rigtig nogle problemer - Så tror ikke det er PCO men har alligevel i de sidste fire måneder spist efter PCO reglerne (OK, jeg er lige røget i med et stykke chokolade eller to - men ellers :whistling ) ..

Så jeg ved ikke rigtig hvad det kan være..

Men lige nu har jeg godnok bare lyst til at trøste spise :sandie Synes verden er lidt uretfærdig..

Det er en god ide at henvende dig til lægen pg blive testet, men jeg er levende bevis på at det ikke altid er så nemt at blive gravid selvom man ikke fejler en skid... Så det er altså ikke sikkert du fejler noget! Krydser fingre for at den snart er der!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er en god ide at henvende dig til lægen pg blive testet, men jeg er levende bevis på at det ikke altid er så nemt at blive gravid selvom man ikke fejler en skid... Så det er altså ikke sikkert du fejler noget! Krydser fingre for at den snart er der!!

Er spændt på dig i morgen :goodluck :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En ordenlig omgang smerter fra min mavse <_<

Håber godt nok ikke det er mensen der vil komme, er VIL sku ikke ha den.. :gal den er SLET ikke velkommen ;)

2 streger og en positiv blodprøve der imod, er mere end velkommen :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå det ser da heldigvis ikke ud til at starte hurtigt om det mens som jeg lige "frygtede" mest pga så var der jo ikke længe fra ÆL - Mens! Har ikke de vilde mens smerter endnu heller, men den der følelse af det er under opsejling så det starter vel rigtigt op inden for de næste dage.

Nu har jeg så ikke kunnet sove efter at vågne ved 2-3 tiden om natten for 5 nat i træk <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER