tsecret

Andre der har testet positiv for nylig?

58 indlæg i dette emne

Hejsa

Er jeg mon den eneste der tør bevæge mig ind i maj terminsgruppen?

Jeg har jo været i behandling ret længe, så vælge at tro på, at nu jeg endelig er blevet gravid, så bliver det den nemmeste graviditet nogensinde ;)

Symptomer er der også nok af allerede - jeg har verdens ømmeste bryster, lidt ligamentsmerter og er træt.

I dag er jeg vist 5+4 og ifølge forskellige terminsberegnere vil jeg få termin i starten af maj - lige nu satser jeg på 4.maj :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:loveshower Det havde jeg slet ikke set :badgirl

Kæmpe stort tillykke med :gravid hver er det dejligt, at det nu er lykkedes :kram

Håber du får en dejlig og nem graviditet :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh altså. Det havde jeg heller ikke set :loveshower

STORT tillykke :balloon Hvor er det bare fantastisk!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke hvor dejligt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower :loveshower :loveshower Tillykke :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej tsecret..

Jeg står med en halv fod inde.. har testet positivt i går.. men tør næsten ikke tro på det før lægen har sagt at den er god nok.. men jeg har også nogle af tegnene ud over de positive test (og har aldrig før i over 1 år, hvor vi har forsøgt, fået bare den svageste positive test)..

Men tillykke :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iiiih TILLYKKE :loveshower Hvor skønt for dig!!!

Hååber at joine dig herinde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tillykke :balloons mon vi kan få en positiv test at se :rolleyes :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iiih, KRS, så er du jo gravid! :loveshower Bare tro på det! Glæder mig til at følges med dig!

Og tak for alle tillykkerne. Der er ikke så meget at sige til at i ikke har opfanget det, jeg er gået rimelig stille med dørene indtil videre. Men den er god nok! Har ikke billede af test, da jeg bare fik blodprøve resultat - knap så romantisk eller noget ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hjertelig tillykke :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med det, hvor er det bare fantastisk :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yes så blev det min tur til at være positiv, også hos lægen :gravid

Men jeg har så ond i mine bryste :hophop

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og tillykke til jer andre :kram :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror også at jeg skal være med herinde - er i hvert fald testet positiv:

post-4621-067481100 1347379893_thumb.jpe

JEg vakler lidt, for jeg skal være ærlig at indrømme at jeg ikke aner hvornår barnet er undfanget, vi har prøvet, men jeg troede ikke at det kunne lade sig gøre pga overvægt, men vupti, så var den der - vil skyde på jeg skal føde først i maj. Jeg vakler også fordi jeg i morgen skal til scanning og tjekke om alt er som det skal være, fordi jeg har haft stærke smerter i underlivet i torsdag og har en meget mørk udflåd.

Men hjertelig tillykke til Jer andre i hvert fald :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil lige så forsigtigt melde mig her i maj-terminsgruppen også :balloon

Jeg testede positiv i søndags (og mandags og tirsdags ;) ) og burde i dag være 4+5 med termin d. 17 maj 2013 :loveshower

Jeg skal til lægen og har bekræftet graviditeten samt have min første graviditetsundersøgelse d. 25. Indtil da er jeg spændt på om den lille spire sidder fast. Selv om det nu er 3 dage siden jeg testede positivt første gang har jeg stadig meget svært ved rigtig at tro på at den er der. Men mon ikke det kommer ;)

Jeg vil lægge et billede af min test ind når jeg er hjemme.

Glæder mig til at følge med jer andre piger herinde der skal have majbabyer. Majbabyer er det bedste! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og tillykke til jer andre 4 der allerede er gravide :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke Tinkerbell, jeg er glad for du tog mod til dig og meldte dig herind :)

Ja, majbabyer er de bedste! Jeg har selv fødselsdag i maj, og skal faktisk kun gå ca. en uge over for at føde på min fødselsdag! Men det er indtil videre altfor vildt til at tænke på, lige nu kan jeg ikke fokusere på meget andet end at se hjerteblink samt at begynde shopping - ja, man har vel et veludviklet shopping-gen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

Er jeg mon den eneste der tør bevæge mig ind i maj terminsgruppen?

Jeg har jo været i behandling ret længe, så vælge at tro på, at nu jeg endelig er blevet gravid, så bliver det den nemmeste graviditet nogensinde ;)

Symptomer er der også nok af allerede - jeg har verdens ømmeste bryster, lidt ligamentsmerter og er træt.

I dag er jeg vist 5+4 og ifølge forskellige terminsberegnere vil jeg få termin i starten af maj - lige nu satser jeg på 4.maj :)

Tillykke!! Det havde jeg slet ikke set. Det var dog en dejlig nyhed :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Melder mig også på banen, er også 6+, er testet positiv ved blodprøve, og det var vores første ivf forsøg, så er stadig lidt skepsis. men selvfølgelig bliver den der, der er så skønt i den hule :), og det kommer på det bedste tidspunkt, da samme dag vi skulle teste, blev min mand kørt ned, og ligger desværre stadig indlagt, og har ødelagt en del i sit venstre ben og får en masse men, så "spunk" er vores lys punkt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder mig også til her

Er idag 6+5 ca. skal til tidlig skanning på mandag for at finde ud af præcis hvor langt jeg er

men indtil videre lyder terminen på den 3 maj 13

Tillykke til alle jeg andre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hjertelig tillykke til Jer alle :loveshower

Jeg var til tidlig scanning igår - lægen kunne se livmoderen, men kunne ikke se noget inde i den, hvilket enten betyder at jeg ikke er så langt henne, som jeg troede eller også er der ikke noget derinde. Det kan sagtens være jeg ikke er så langt henne som jeg troede, jeg har OVERHOVEDET ikke styr på det, fordi det kom så meget bag på mig at det lykkedes. Vi har pt 4 hold i omgangskredsen, som kæmper for at få børn og det tror jeg at vi er blevet påvirket af. Vi er begge store mennesker, så vi har haft lidt den der: "hvis de ikke kan, så kan vi nok heller ikke". Men jeg fik taget en blodprøve igår og skal så have taget en ny i morgen, så de kan se om mine tal stiger som de skal - så jeg krydser fingre. JEg HÅBER at jeg kan blive i denne gruppe, det bliver nok med termin midt/slut maj :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iiih alle de maj-bebser!! :loveshower

Jeg vil også vove mig herind lidt forsigtigt...

Jeg testede positivt i går :biglove Og min termin har jeg regnet ud til d. 22. maj.

Glæder mig til at følges med jer alle!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER