Nitzen1987

Hvor tit mødes I med jeres mødregruppe?

12 indlæg i dette emne

Hvor tit mødes I med jeres mødregruppe?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ca hver 2. Uge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi startede med hver 2. uge men ændrede det til hver uge og så var det oki at melde fra... Synes at hver 2 uge var lidt lidt, for hvis man ikke kunne 1 gang gik der pludselig så lang tid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I starten mødtes vi en gang om ugen, men nu er vi begyndt at mødes hver anden uge, fordi der er en der er startet, på arbejde igen på deltid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har aftalt at mødes hver mandag..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er det meget forskelligt. Vi planlagde det så vi skulle mødes hver 2. uge men de sidste 3 gange har der kun været en uge imellem. Men næste gang er så først den 8. september. Så det er meget forskelligt. Vi har en i min mødregruppe der allerede er startet arbejde så det skal også passe med hende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har lige fra starten mødtes hver tirsdag. Vi er der allesammen ca. hver anden gang, men når vi er 5 er det også okay der på skift er en der ikke kan :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi mødes hver anden uge og det passer mig rigtig fint !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi mødes hver tirsdag og det har fungeret supergodt. Ind imellem er der en eller 2 der ikke kan, men vi er 6 i gruppen, så det fungerer alligevel. Vi er super glade for at det er 1 gang om ugen - vores børn lærer hinanden og os voksne bedre at kende på den måde og føler sig mere trygge. Og vi mødre har det bare så godt sammen, så vi har også brug for det ugentlige samvær, hygge og sladren om dit og dat :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hver uge mødtes vi og vi ses stadig Vi var dog oftest sammen 2-3 gange i ugen da vi også gik til babysvømning og gymnastik sammen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi mødes hver anden uge. Vi er stadig i processen med at lære hinanden at kende, vi har mødtes ialt 3 gange nu. Vi er 6 personer i gruppen, og indtil videre har alle været der alle gange.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi mødtes engang om ugen i begge mine mødregrupper. Det passede mig perfekt! Jeg savnede det helt vildt, hvis jeg ikke kom med en uge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER