Solvej99

Tumlinge-smalltalk

10,007 indlæg i dette emne

Ordner billeder til "Mine første år" :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ordner billeder til "Mine første år" :biglove

Dejligt at læse andre får det gjort :loveshower men der ramte du lige et ømt punkt - jeg havde så mange planer om at lave en billedebog til Erica og gik også så småt i gang, men er aldrig kommet længere... :(

Og har MEGET travlt på arbejde for tiden, så overskuddet er ikke hvad det har været <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kommer nok en dag :) Henter du altid på samme tidspunkt? Så er det måske derfor at hun altid lige er vågnet?

Det et inden for +/- en halv time vi henter så det er helt sikkert derfor :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ordner billeder til "Mine første år" :biglove

Jeg har løbende sat månedsbilleder ind i hans mappe, så er ikke andet to mdr bagud...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at læse andre får det gjort :loveshower men der ramte du lige et ømt punkt - jeg havde så mange planer om at lave en billedebog til Erica og gik også så småt i gang, men er aldrig kommet længere... :(

Og har MEGET travlt på arbejde for tiden, så overskuddet er ikke hvad det har været <_<

Åh jeg er nu slet ikke god til at få det gjort :rolleyes

Med digitalkamera nu til dags, så får jeg aldrig fremkaldt billeder. Men i dag tænkte jeg at nu skulle det være! :) Har faktisk slet ikke sat billeder ind i bogen endnu, så du skal ikke have dårlig samvittighed ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har løbende sat månedsbilleder ind i hans mappe, så er ikke andet to mdr bagud...

Dejligt. Det bliver du glad for :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt. Det bliver du glad for :)

Det tror jeg også.. Skal dog have skrevet en beretning over hans første år, det tager tid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tror jeg også.. Skal dog have skrevet en beretning over hans første år, det tager tid

Jeg har bare valgt at skrive løbende. "Nu kan du det og det osv. " :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo er endelig faldet i søvn til sin anden lur :rolleyes

Bedre sent end aldrig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bare valgt at skrive løbende. "Nu kan du det og det osv. " :)

Det har jeg sørget for at gøre her på BK, så jeg kan copy/paste det ind - har nemlig planer om at lave en fotobog til hende, så slipper jeg for at fremkalde billeder ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg sørget for at gøre her på BK, så jeg kan copy/paste det ind - har nemlig planer om at lave en fotobog til hende, så slipper jeg for at fremkalde billeder ;)

Smart :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg sørget for at gøre her på BK, så jeg kan copy/paste det ind - har nemlig planer om at lave en fotobog til hende, så slipper jeg for at fremkalde billeder ;)

Det er også det jeg har gjort :-) der skal redigeres lidt men det meste står herinde. Jeg sidder lige nu og overvejer om jeg skal tsge det frem og lege lidt med det :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg siddet lige nu og smiler rigtig meget. Jonas ligger og sover og ved siden af ligger ronja med hovedet den modsatte vej fordi hun har vendt sig i nat og i fodenden ligger katten og putter :loveshower

At jeg så ikke har sover rigtigt siden kl cs. 3 i nat er en anden ting <_< og det var ikke engang fordi ronja lå der.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er som nyforelsket i min familie i dag :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er som nyforelsket i min familie i dag :7himmel

Det lyder godt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare hyggeligt når ens dreng stavrer rundt i stuen :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overvejer hvordan jeg mon får Felix til at sidde stille og være stille i kirken i dag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overvejer hvordan jeg mon får Felix til at sidde stille og være stille i kirken i dag...

Put en masse forskelligt (ikke støjende) legetøj/bøger i en taske. Giv ham et stykke legetøj af gangen, så han får et nyt stykke, når han er træt af det forrige :)

Held og lykke :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Put en masse forskelligt (ikke støjende) legetøj/bøger i en taske. Giv ham et stykke legetøj af gangen, så han får et nyt stykke, når han er træt af det forrige :)

Held og lykke :goodluck

Det gik ok. Han var mest stille når han spiste rosiner og frugtstang men ellers så gik han lidt mellem os og bedstefar og læste/ tegnede og holdte øje med hvad kusinerne lavede.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øh... I går havde Theo en lille rød knop på tissemanden. Her til morgen har han også røde knopper på numsen og en på låret og knæet... Er han mon ved at få skoldkopper? :help

Et eller andet sted må jeg da indrømme at det ville være rart at få det overstået nu inden han bliver ældre :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øh... I går havde Theo en lille rød knop på tissemanden. Her til morgen har han også røde knopper på numsen og en på låret og knæet... Er han mon ved at få skoldkopper? :help

Et eller andet sted må jeg da indrømme at det ville være rart at få det overstået nu inden han bliver ældre :rolleyes

Håber ikke det bliver slemt hvis det er skoldkopper :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv en nat vi har haft. Ronja var bare rigtig ked og utrøstelig indtil omk midnat. Vi havde gæster så vi prøvede at trøste og også lige at tage hende ned et øjeblik for det virkede som om hun ikke rigtig kunne finde ud af at falde til ro og at hun egentlig græd i søvne :( hun holdt op med at græde da hun kom ned men hun virkede ikke helt frisk. Da gæsterne gik gik jeg i seng og tog hende med ind til os og der sov hun så til omk kl 8. Jeg tror hun var lidt sløj i nat og så samtidig manglede tryghed. Ikke sjovt ikke at kunne trøste :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes det er ret hårdt at skulle møde kl. 8 om morgenen, når man har været oppe flere gange om natten og er blevet vækket kl. 5 :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes det er ret hårdt at skulle møde kl. 8 om morgenen, når man har været oppe flere gange om natten og er blevet vækket kl. 5 :(

Øv det kender jeg også herfra :kram2 jeg har været på arbejde et par gange hvor jeg maks har fået 3 timer og jeg hænger bare ikke sammen når det sker :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv det kender jeg også herfra :kram2 jeg har været på arbejde et par gange hvor jeg maks har fået 3 timer og jeg hænger bare ikke sammen når det sker :(

Det er bare så hårdt :(

I morgen har vi aftalt at det er farmand der står op. Jeg skal have undervisning i 6 timer i morgen og det er bare lang tid at skulle koncentrere sig :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.