Solvej99

Tumlinge-smalltalk

10,007 indlæg i dette emne

Er bare skide træt af det hele lige nu.. Mangler overskud!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er bare skide træt af det hele lige nu.. Mangler overskud!

:kram

Det får du når Tobias er kørt ind i dagplejen.

Hvornår starter du på job igen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske... Jeg starter 18 sept.

Træt af det hele fordi tobias har kun sovet en halv time til middag. Er pylret og træls og har ingen hjalp da manden laver bil..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tobias er blevet forkølet, det der var undervejs :'(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og han vil bare ikke sove rigtigt :-(

Sidder med ham men han virker kold og jeg kan bare ikke få ham varm...

Tvivler på noget søvn til mor i nat

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og han vil bare ikke sove rigtigt :-(

Sidder med ham men han virker kold og jeg kan bare ikke få ham varm...

Tvivler på noget søvn til mor i nat

Fik I sovet? :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke specielt meget. Jeg har maks fået 3 timer.. Tobias har sovet men meget uroligt.. Jeg kæmpede længe for at han kunne få varmen. Selvom der var 21 grader i soveværelset ville han bare ikke blive varm.. Det lykkedes kl 2 i nat...

Så vi er alle trætte i dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke specielt meget. Jeg har maks fået 3 timer.. Tobias har sovet men meget uroligt.. Jeg kæmpede længe for at han kunne få varmen. Selvom der var 21 grader i soveværelset ville han bare ikke blive varm.. Det lykkedes kl 2 i nat...

Så vi er alle trætte i dag

Så må I tage en lur samtidig med Tobias :)

Skal selv til at tage en når Theo er faldet i søvn om lidt :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så må I tage en lur samtidig med Tobias :)

Skal selv til at tage en når Theo er faldet i søvn om lidt :zzz

Ville vi også gerne men han ville ikke have morgen lur så må se når han forhåbentlig vil sove til middag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ville vi også gerne men han ville ikke have morgen lur så må se når han forhåbentlig vil sove til middag

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubii tobias sover :-Dså vil jeg tage mig et bad mens farmand passer alarmen.. Trænger lige lidt til et dejligt varmt afslappende brusebad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så spændt på hvordan natten i nat vil komme til at gå. Vi har besluttet os for at nu skal natamningen stoppe så i nat skal jeg sove på sofaen og så tager Jonas nattetjansen med Ronja. Så har han nemlig mulighed for at tage hende med ind i vores seng og forhåbentlig få hende til at sove lidt nemmere derinde :) Så kan det også være Ronja bliver bedre til at spise morgenmad nu og måske kommer til at sove igennem hele natten :o håber håber håber så meget, men tror lige vi skal igennem et par hårde nætter først...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så spændt på hvordan natten i nat vil komme til at gå. Vi har besluttet os for at nu skal natamningen stoppe så i nat skal jeg sove på sofaen og så tager Jonas nattetjansen med Ronja. Så har han nemlig mulighed for at tage hende med ind i vores seng og forhåbentlig få hende til at sove lidt nemmere derinde :) Så kan det også være Ronja bliver bedre til at spise morgenmad nu og måske kommer til at sove igennem hele natten :o håber håber håber så meget, men tror lige vi skal igennem et par hårde nætter først...

Uh hvor spændende. Held og lykke :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh hvor spændende. Held og lykke :goodluck

Jo tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hos os hjalp det rigtig meget at stoppe med natamning og flaske mht at give appetit til morgenmaden og faktisk også til resten af dagen. Man regner ikke med, at mælk mætter så meget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hos os hjalp det rigtig meget at stoppe med natamning og flaske mht at give appetit til morgenmaden og faktisk også til resten af dagen. Man regner ikke med, at mælk mætter så meget.

Dejligt at høre at der er håb :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg en syg søn. Ih hvor det går :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg en syg søn. Ih hvor det går :-/

Det er aldrig rart.. God bedring med ham, håber han hurtigt kommer over hvad han er kommet til..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg en syg søn. Ih hvor det går :-/

:kram god bedring

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er aldrig rart.. God bedring med ham, håber han hurtigt kommer over hvad han er kommet til..

Han er bare blevet forkølet igen og hoster så der er fuld knald på astmamedicinen. Han har fået lidt feber. Og så er han hæs. Det lyder så sødt når han snakker. Han tager sig lidt til ørene så vi holder lige øje om det fortsætter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes bestemt ikke det er sjovt at blive ringet op af vs efter luk og få at vide at de stadig havde ronja dernede :( jonas sad åbenbart i kø på motorvejen pga uheld og kunne ikke give besked. Han nåede så derned lige efter de havde ringet så jeg kunne køre hjem igen <_< ikke særlig fedt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay natten er gået godt med at vænne af :yay jeg har sover i sengen i nat og da ronja vågnede tog jonas hende ind og hun puttede bare og bad ikke om bryst :) at hun så fik møffet sig så meget rundt at hun vendte hovedet dem anden vej og fik bennet ned mellem væg og madras og blev ked over det er en anden sag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay natten er gået godt med at vænne af :yay jeg har sover i sengen i nat og da ronja vågnede tog jonas hende ind og hun puttede bare og bad ikke om bryst :) at hun så fik møffet sig så meget rundt at hun vendte hovedet dem anden vej og fik bennet ned mellem væg og madras og blev ked over det er en anden sag ;)

Super. Tænkte lige på at skrive, hvordan det var gået. Så må vi se med appetitten i dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super. Tænkte lige på at skrive, hvordan det var gået. Så må vi se med appetitten i dag.

:) Appetitten i dag har ikke været meget bedre end den plejer - det er lige før den har været mindre end den plejer fik jeg at vide i VS :( men hun virker også lidt sløj og VS troede egentlig hun havde feber men den lå inden for det normale.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Guest
This topic is now closed to further replies.