Solvej99

Tumlinge-smalltalk

10,007 indlæg i dette emne

Det er bare så hårdt :(

I morgen har vi aftalt at det er farmand der står op. Jeg skal have undervisning i 6 timer i morgen og det er bare lang tid at skulle koncentrere sig :rolleyes

Det kan jeg godt forstå. Man må deles lidt om de hårde dage!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sidder og venter på Erica er færdig med at bade, men hun råhufger så meget jeg ikke nænner at tage hende op. :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo græder og græder og vil ikke sove :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo græder og græder og vil ikke sove :boo

:kram :kram :kram håber ikke han blev ved for længe .

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram håber ikke han blev ved for længe .

Han kastede op flere gange i nat, så jeg har taget min første barnsygedag. Havde selvfølgelig fået timer på arbejdet i dag <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han kastede op flere gange i nat, så jeg har taget min første barnsygedag. Havde selvfølgelig fået timer på arbejdet i dag <_<

Typisk :( og stakkels theo. Håber han har det bedre igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja har bare haft nogen rigtig øv dage i den her uge :( hun har grædt et par gange Jonas har afleveret og et par gange har vs sagt hun har været rigtig pjevs og virket lidt sløj. Der har bare ikke været noget om morgenen så vi har sendt afsted alligevel. Søndag da vi var i mg ville hun også bare kun være i nærheden af mig og ikke rigtig lege. Jeg glæder mig så meget til hun kan snakke selv så hun kan fortælle hvad der er galt for et eller andet er der :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Typisk :( og stakkels theo. Håber han har det bedre igen.

Han har også kastet op et par gange i dag :( Hvis ikke natten bliver god holder jeg ham også hjemme i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja har bare haft nogen rigtig øv dage i den her uge :( hun har grædt et par gange Jonas har afleveret og et par gange har vs sagt hun har været rigtig pjevs og virket lidt sløj. Der har bare ikke været noget om morgenen så vi har sendt afsted alligevel. Søndag da vi var i mg ville hun også bare kun være i nærheden af mig og ikke rigtig lege. Jeg glæder mig så meget til hun kan snakke selv så hun kan fortælle hvad der er galt for et eller andet er der :(

Det lyder ikke sjovt :(

Der er ikke et tigerspring på vej igen vel? :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder ikke sjovt :(

Der er ikke et tigerspring på vej igen vel? :help

Nej det er først om en måneds tid så vidt jeg husker. Jeg tror det er nogen tænder for da hun var i bad og bed i håndklædet efter kom der lidt blod på men hun ville ikke lade mig se eller føle så det bliver i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han har også kastet op et par gange i dag :( Hvis ikke natten bliver god holder jeg ham også hjemme i morgen.

:( det lyder ikke rart.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte nat :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lidt ked af at skulle skrive det her lige efter dig Taz ;)

Men vi har haft en skøn nat :yay

Ingen opkast - var kun inde og give sut 2 gange - og ellers sov han fra 19-7 = 12 timer :o :yay

Tror nu alligevel at jeg giver ham endnu en fridag frs vuggestuen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte nat :(

Ked af at høre... Har maliva ikke ville sove?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er tøjet vasket og hængt til tørre. Lejligheden ryddet. Opvaskeren tømt og fyldt igen. Barnet lagt til at sove.

Ah fridag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er tøjet vasket og hængt til tørre. Lejligheden ryddet. Opvaskeren tømt og fyldt igen. Barnet lagt til at sove.

Ah fridag :)

Lækkert bare det var mig! Jeg har så travlt på arb at jeg overspringshandler og kigger på BK :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lækkert bare det var mig! Jeg har så travlt på arb at jeg overspringshandler og kigger på BK :badgirl

Hyggeligt at du kigger forbi ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige været til pompdelux tøjparty...nøj det blev en dyr fornøjelse.selvom jeg havde sagt jeg ikke skulle :blush jeg kendte ikke mærket før men det gør jeg nu...åh åh :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige været til pompdelux tøjparty...nøj det blev en dyr fornøjelse.selvom jeg havde sagt jeg ikke skulle :blush jeg kendte ikke mærket før men det gør jeg nu...åh åh :D

Billeder!! :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Billeder!! :lovebk

Jeg må lige se om jeg kan få nogen ind senere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ligger på sengen i soveværelset - Erica er blevet puttet og jeg ligger så og venter på hun falder i søvn før vil jeg nemlig ikke gå nedenunder. Men hele denne uge har hun været så dygtig til at falde i søvn på værelset alene, så det er bare så dejligt!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må lige se om jeg kan få nogen ind senere :)

Så har jeg smidt nogen ind i min tråd her

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Weeeeeee Marlon har lige lavet bummelum på toilettet for første gang :loveshower :loveshower :loveshower

Og han var så sød bagefter, hel stolt, og stod pænt med numsen i vejret forat blive tørret :7himmel

Og jeg er jo også stolt :P Det er virkelig freaky at være stolt over lort :D :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Weeeeeee Marlon har lige lavet bummelum på toilettet for første gang :loveshower :loveshower :loveshower

Og han var så sød bagefter, hel stolt, og stod pænt med numsen i vejret forat blive tørret :7himmel

Og jeg er jo også stolt :P Det er virkelig freaky at være stolt over lort :D :D

Årh hvor er han dygtig :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Weeeeeee Marlon har lige lavet bummelum på toilettet for første gang :loveshower :loveshower :loveshower

Og han var så sød bagefter, hel stolt, og stod pænt med numsen i vejret forat blive tørret :7himmel

Og jeg er jo også stolt :P Det er virkelig freaky at være stolt over lort :D :D

Dygtig dreng

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.