Solvej99

Tumlinge-smalltalk

10,007 indlæg i dette emne

Uh fortæl fortæl! (her eller i din egen tråd)

Jeg skal nemlig på kursus i Berlin snart og vi leger lidt med tanken om min mand og datter skal komme ned når kurset er slut og vi så kan have fre-søn dernede?

Spændende :) jeg laver en opdatering i min tråd senere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uh fortæl fortæl! (her eller i din egen tråd)

Jeg skal nemlig på kursus i Berlin snart og vi leger lidt med tanken om min mand og datter skal komme ned når kurset er slut og vi så kan have fre-søn dernede?

Jeg har lige lavet en opdatering i min tråd :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige shredded mens farmand cykler tur med Theo :)

Satser på at blive hot mama om 29 dage :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige shredded mens farmand cykler tur med Theo :)

Satser på at blive hot mama om 29 dage :whistling

Jeg gjorde det første gang i går og resultatet er at jeg snart ikke kan gå i dag grundet meget ømme lårbasser. Dårlig form. Ja det tror jeg nok lige !!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige shredded mens farmand cykler tur med Theo :)

Satser på at blive hot mama om 29 dage :whistling

Sådan!!!

Jeg har også været til spinning i dag for første gang i aaaaalt for lang tid! Men NU skal det være- de sidste 5 kg skal væk, men endnu vigtigere - jeg vil kunne passe al mit tøj igen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan!!!

Jeg har også været til spinning i dag for første gang i aaaaalt for lang tid! Men NU skal det være- de sidste 5 kg skal væk, men endnu vigtigere - jeg vil kunne passe al mit tøj igen!

(og indser så lige at jeg sidder og spiser bolcher mens jeg skrev dette)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja er blevet hæs, men hun lader heldigvis ikke til at være påvirket. Det lyder altså lidt sødt :biglove

Hun var alene hjemme med far hele dagen og aftenen og noget af natten (kom hjem kl 1.30) og det var fået godt :yay hun var blevet puttet uden at blive ammet for jeg var det jo ikke og det var gået ok. Hun ville ikke falde i søvn selv i sengen men faldt i søvn med det samme i fars arme og det er jo fint nok og var kun vågen en gang inden jeg kom hjem :) så vågnede hun omk kl 3, fik bryst og sov på eget værelse til kl 7.15 :yay far lod mig sove så jeg vågnede først omk kl 9.15 :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gjorde det første gang i går og resultatet er at jeg snart ikke kan gå i dag grundet meget ømme lårbasser. Dårlig form. Ja det tror jeg nok lige !!

Ja jeg er også sindssyg øm i dag :wacko

Men har alligevel lige gennemført dag 2 på level 1 og det føltes faktisk ikke så slemt, når først man kom i gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan!!!

Jeg har også været til spinning i dag for første gang i aaaaalt for lang tid! Men NU skal det være- de sidste 5 kg skal væk, men endnu vigtigere - jeg vil kunne passe al mit tøj igen!

Sejt!

Jeg har også 5 kg jeg gerne vil af med :box

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

(og indser så lige at jeg sidder og spiser bolcher mens jeg skrev dette)

Ha ha :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min datter sover i autostolen - mens vi holder parkeret foran vores lejlighed :S

Så her sidder jeg i bilen :/ Hurra for smartphones ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min datter sover i autostolen - mens vi holder parkeret foran vores lejlighed :S

Så her sidder jeg i bilen :/ Hurra for smartphones ;)

Det har jeg også prøvet - vel og mærke FØR jeg fik min iPhone:/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige afleveret en grædende dreng i vuggestuen. Nøj hvor jeg hader det her :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige afleveret en grædende dreng i vuggestuen. Nøj hvor jeg hader det her :boo

:kram2 Det er bare heller ikke særlig sjovt :kram2

Kan du ikke ringe derover og få bekræftet han er i godt humør igen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 Det er bare heller ikke særlig sjovt :kram2

Kan du ikke ringe derover og få bekræftet han er i godt humør igen?

Tak for kram :kram2

Jo jeg endte med at ringe derned og fik heldigvis at vide at det var gået hurtigt over igen og at han så var gået på legepladsen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Felix er på ferie i 2 dage ved sin mormor og morfar til total forkælelse men glæder mig nu at få ham hjem

Igen. Her er så tomt uden min lille krudtugle. Men synes det er fantastisk at vi bare kan sende ham på ferie uden han er ked af det eller noget :) han er jo kun 1 1/2 år!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Felix er på ferie i 2 dage ved sin mormor og morfar til total forkælelse men glæder mig nu at få ham hjem

Igen. Her er så tomt uden min lille krudtugle. Men synes det er fantastisk at vi bare kan sende ham på ferie uden han er ked af det eller noget :) han er jo kun 1 1/2 år!!

Det er også fantastisk at kunne det! Når Erica bliver passet synes jeg også her er så mærkelig tomt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag har Theo 2 gange rejst sig op uden at holde fat i noget OG taget 1 skridt frem :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag har Theo 2 gange rejst sig op uden at holde fat i noget OG taget 1 skridt frem :yay

Hvor er det flot! Store jubii hilsner

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det flot! Store jubii hilsner

Tak :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag har Theo 2 gange rejst sig op uden at holde fat i noget OG taget 1 skridt frem :yay

ihhhh, hvor er det stort :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ihhhh, hvor er det stort :loveshower

Ja :) Håber meget at det er starten på at han snart skal til at gå :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag har Theo 2 gange rejst sig op uden at holde fat i noget OG taget 1 skridt frem :yay

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg et lige kommer hjem fra seminar og ronja et allerede lagt i seng så jeg har ikke set hende siden i morges. Det er altså temmelig underligt :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg et lige kommer hjem fra seminar og ronja et allerede lagt i seng så jeg har ikke set hende siden i morges. Det er altså temmelig underligt :unsure

Ej ja, det er lang tid. Så kan du glæde dig til at se hende i morgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.