Solvej99

Tumlinge-smalltalk

10,007 indlæg i dette emne

:kram2 stakkels ham og også dig :kram2

Tak :)

Lige nu er det fars tur til at gå rundt med ham. Han græder og græder, men er bare så træt. Pillen har overhovedet ikke hjulpet :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak :)

Lige nu er det fars tur til at gå rundt med ham. Han græder og græder, men er bare så træt. Pillen har overhovedet ikke hjulpet :(

:(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :)

Lige nu er det fars tur til at gå rundt med ham. Han græder og græder, men er bare så træt. Pillen har overhovedet ikke hjulpet :(

Hvordan har natten været? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan har natten været? :kram2

Forfærdelig :(

Han var så ulykkelig og begyndte også at hoste. Det var tydeligt at det gjorde meget ondt hver gang han hostede :(

Vi fik ham først til at falde i søvn kl 2! <_<

Og herfra vågnede han så hver time pga. hoste. Så jeg endte med at ringe til vagtlægen og vi var derude i morges og få ham tjekket. Men det var bare en virus, så vi kan ikke gøre så meget ved det.

Vi fik sovet 3 timer i nat af 3 omgange :rolleyes Og hele formiddagen har jeg bagt boller og lavet kage til familiefødselsdag i dag. Puha det har været hårdt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh er lige blevet vækket af uret fordi vi skal nå en færge kl 7 fra gedser- synes godt nok det er tidligt! Men berlin here we come :glad nøj hvor jeg glæder mig. Ses på torsdag :-) :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh er lige blevet vækket af uret fordi vi skal nå en færge kl 7 fra gedser- synes godt nok det er tidligt! Men berlin here we come :glad nøj hvor jeg glæder mig. Ses på torsdag :-) :balloons

God tur :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj hvor det trækker tænder ud at have en syg dreng :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj hvor det trækker tænder ud at have en syg dreng :(

Tror jeg gerne, har været heldig indtil videre.. Rigtig god bedring, hvad var han kommet til?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tror jeg gerne, har været heldig indtil videre.. Rigtig god bedring, hvad var han kommet til?

Vi har også været nogenlunde fri for sygdom indtil nu. Tror det er fordi han er startet i vuggestue.

Han har feber, en masse snot og hoste :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Xander er bare den kærligste storebror for lille Elina, som kun er 8 dage gammel i dag :) Han kysser hende helt uopfordret, sidder og siger hej, aer og giver hende gerne en af sine biler :biglove Jeg smelter simpelthen! Skønne dreng! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også været nogenlunde fri for sygdom indtil nu. Tror det er fordi han er startet i vuggestue.

Han har feber, en masse snot og hoste :(

Da Marlon startede i DP blev han syg hver uge i 6-7 uger.... Og først da vi begyndte med noget immunboost holdt det op..... Alting bider bare på sådan nogle små størrelser :(

Jeg lavede en tråd om det dengang KLIK og endte selv med at bruge urtemix til hele familien :)

(og rigtig god bedring med ham! :kram2 )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da Marlon startede i DP blev han syg hver uge i 6-7 uger.... Og først da vi begyndte med noget immunboost holdt det op..... Alting bider bare på sådan nogle små størrelser :(

Jeg lavede en tråd om det dengang KLIK og endte selv med at bruge urtemix til hele familien :)

(og rigtig god bedring med ham! :kram2 )

Mange tak :super

Det vil jeg da bestemt se nærmere på :)

Både farmand og jeg er lidt snottede her til aften. Håber virkelig ikke at vi skal igennem samme omgang <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også været nogenlunde fri for sygdom indtil nu. Tror det er fordi han er startet i vuggestue.

Han har feber, en masse snot og hoste :(

Det siges at der er 200 forskellige slags forkølelser så pokker hvis de ikke tager lidt.

Derudover sagde en læge til mug at et barn det 1. år i institution skal have ca 15 infektioner heraf halvdelen med feber. Nogle får flere mens andre får færre. Vi fik desværre flere siden men grundet AB er han også nemmere ved at blive forkølet.

Men god bedring med ham :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det siges at der er 200 forskellige slags forkølelser så pokker hvis de ikke tager lidt.

Derudover sagde en læge til mug at et barn det 1. år i institution skal have ca 15 infektioner heraf halvdelen med feber. Nogle får flere mens andre får færre. Vi fik desværre flere siden men grundet AB er han også nemmere ved at blive forkølet.

Men god bedring med ham :)

Det var ellers ikke så lidt :o Håber da bestemt ikke at han skal igennem dem alle :rolleyes

Hvad er AB? :help

Tak skal du have. Han har heldigvis været feberfri i 2 dage nu :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo var i vuggestue i dag efter 5 dages sygdom. Nøj jeg var spændt på hvordan det ville gå :unsure

Men det var heldigvis gået fint :) Han var der fra 8-11.30. Han sov kun 25 min. og ville ikke spise frokost, fordi de fik rugbrød.

Så da vi kom hjem åd han en kæmpe portion lasagne og sov 3,5 timer :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo var i vuggestue i dag efter 5 dages sygdom. Nøj jeg var spændt på hvordan det ville gå :unsure

Men det var heldigvis gået fint :) Han var der fra 8-11.30. Han sov kun 25 min. og ville ikke spise frokost, fordi de fik rugbrød.

Så da vi kom hjem åd han en kæmpe portion lasagne og sov 3,5 timer :o

Det er hårdt at være i vuggestue! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var ellers ikke så lidt :o Håber da bestemt ikke at han skal igennem dem alle :rolleyes

Hvad er AB? :help

Tak skal du have. Han har heldigvis været feberfri i 2 dage nu :yay

AB er astmatisk bronkitis. Det er så langt at skrive så brugte lige en forkortelse ;)

Men dejligt det gik godt igen efter 5 dages fravær :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er hårdt at være i vuggestue! ;)

Ja for pokker :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

AB er astmatisk bronkitis. Det er så langt at skrive så brugte lige en forkortelse ;)

Men dejligt det gik godt igen efter 5 dages fravær :)

Nåå okay :)

Ja det er rigtig dejligt at det gik godt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi hjemme igen efter Berlin :) det har været en god tur men også hård.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kl. 5 er bare for tidligt at stå op <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kl 8 er et skønt tidspunkt at stå op..... Særligt når man kun har været oppe én gang om natten :P

:badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi hjemme igen efter Berlin :) det har været en god tur men også hård.

Uh fortæl fortæl! (her eller i din egen tråd)

Jeg skal nemlig på kursus i Berlin snart og vi leger lidt med tanken om min mand og datter skal komme ned når kurset er slut og vi så kan have fre-søn dernede?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kl 8 er et skønt tidspunkt at stå op..... Særligt når man kun har været oppe én gang om natten :P

:badgirl

:numse ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.