Solvej99

Tumlinge-smalltalk

10,007 indlæg i dette emne

Theos pædagog var tilbage i dag :yay

Håber så at dagen i dag bliver bedre end i går :goodluck

Dejligt! Jeg går ud fra det gik godt med at aflevere?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dejligt! Jeg går ud fra det gik godt med at aflevere?

Det gik super godt :yay

Han sov dernede og da vi kom for at hente ham sad han og spiste rugbrødsmadder :biglove

Nu kan jeg slappe lidt af i mit hjerte igen :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gik super godt :yay

Han sov dernede og da vi kom for at hente ham sad han og spiste rugbrødsmadder :biglove

Nu kan jeg slappe lidt af i mit hjerte igen :blush

Og det er bare SÅ vigtigt man kan det! :loveshower Dejligt det gik godt og det "bare" var fordi han ikke har knyttet bånd til de andre pædagoger endnu - det skal nok komme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gik super godt :yay

Han sov dernede og da vi kom for at hente ham sad han og spiste rugbrødsmadder :biglove

Nu kan jeg slappe lidt af i mit hjerte igen :blush

Dejligt det gik bedre i dag :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er lige kommet hjem fra sommerhus hvor vi har været med nogen venner og deres 2-årig søn. Ronja syntes bestemt ikke hun skulle sove om aftenen så tirsdag faldt hun i søvn kl. 21 og i går kl. 22.30 <_< I formiddags sov hun kun en times tid, var vågen hele vejen hjem i bilen og nu prøver Jonas at putte en meget hysterisk Ronja i barnevognen :( Heldigvis er hun normalt glad selvom hun er vågen men det er hårdt ikke at have sine aftener.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er lige kommet hjem fra sommerhus hvor vi har været med nogen venner og deres 2-årig søn. Ronja syntes bestemt ikke hun skulle sove om aftenen så tirsdag faldt hun i søvn kl. 21 og i går kl. 22.30 <_< I formiddags sov hun kun en times tid, var vågen hele vejen hjem i bilen og nu prøver Jonas at putte en meget hysterisk Ronja i barnevognen :( Heldigvis er hun normalt glad selvom hun er vågen men det er hårdt ikke at have sine aftener.

Håber I snart får jeres aftener igen :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder i lænedtolen på Ericas værelse og venter på hun falder i søvn - tror snart den er der! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder i lænedtolen på Ericas værelse og venter på hun falder i søvn - tror snart den er der! :yay

Hep hep :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hep hep :glad

Jeps, hun sover tungt nu, så er det tid til at liste ud og hygge med manden, som lige er kommet hjem fra ferie med vennerne. :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps, hun sover tungt nu, så er det tid til at liste ud og hygge med manden, som lige er kommet hjem fra ferie med vennerne. :yay

Ih hvor dejligt. Det under jeg dig virkelig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder lige og har en lille tudetur over at min farmor ikke nåede at møde Theo. Hun ville have været så stolt af ham :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov opdager da lige at jeg skal have lavet mig en ny ticker :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber I snart får jeres aftener igen :kram2

Tak :kram2 hun gav os en i aften :yay hun blev puttet kl 19 og vi har ikke hørt hende (antijinx!!!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps, hun sover tungt nu, så er det tid til at liste ud og hygge med manden, som lige er kommet hjem fra ferie med vennerne. :yay

:yay :yay :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder lige og har en lille tudetur over at min farmor ikke nåede at møde Theo. Hun ville have været så stolt af ham :boo

:kram2 :kram2 det kender jeg kun alt for godt :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov opdager da lige at jeg skal have lavet mig en ny ticker :)

:) det skal jeg også på lørdag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor dejligt. Det under jeg dig virkelig :)

Hvordan sover Theo da?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder lige og har en lille tudetur over at min farmor ikke nåede at møde Theo. Hun ville have været så stolt af ham :boo

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan sover Theo da?

Jeg mente at jeg er glad for at du endelig kan få nogle hyggeaftener :)

Theo er endelig begyndt at sove godt :)

Han falder selv i søvn omkring kl. 20 og sover til kl. 6.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige afleveret Theo i vuggestuen. Gad vide om jeg nogensinde vænner mig til det :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige afleveret Theo i vuggestuen. Gad vide om jeg nogensinde vænner mig til det :unsure

Det gør du :kram2 og når du har vænnet dig til det så glæder du dig engang imellem lige frem hvis han har været umulig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør du :kram2 og når du har vænnet dig til det så glæder du dig engang imellem lige frem hvis han har været umulig ;)

He he, det håber jeg du har ret i ;)

Føler bare at jeg "forlader" ham. Og han forstår jo slet ikke hvorfor jeg pludselig er væk :unsure

Heldigvis græder han ikke når jeg går fra ham :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mente at jeg er glad for at du endelig kan få nogle hyggeaftener :)

Theo er endelig begyndt at sove godt :)

Han falder selv i søvn omkring kl. 20 og sover til kl. 6.

Tak - nu forstår jeg hvad du skrev - fik det til inde i mit hoved at være "det misunder jeg dig". Men ja, det er SÅ rart hun er begyndt at falde i søvn selv i sengen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak - nu forstår jeg hvad du skrev - fik det til inde i mit hoved at være "det misunder jeg dig". Men ja, det er SÅ rart hun er begyndt at falde i søvn selv i sengen.

Tænkte nok at det var sådan du havde forstået det ;)

Håber det fortsætter :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fuck det er hårdt at være mor til en tumling der er alle vejne og som har lært at komme op og ned af trappen meget usikkert!....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.