Solvej99

Tumlinge-smalltalk

10,007 indlæg i dette emne

Fuck det er hårdt at være mor til en tumling der er alle vejne og som har lært at komme op og ned af trappen meget usikkert!....

Enig! Trappegitter er en fantastisk opfindelse :)

Vi fik vores op da jeg opdagede Silje på 3. Trin.. Og vi har hvad der minder om en hønsetrappe..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Enig! Trappegitter er en fantastisk opfindelse :)

Vi fik vores op da jeg opdagede Silje på 3. Trin.. Og vi har hvad der minder om en hønsetrappe..

Ja så er det bare med at få op.

Vi har bare ikke kunne finde et trappegitter der passer til vores trappe så vi har ikke fået det op endnu. Den er meget bred og skrå forneden og gelænderet er tremmer :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænk at i morgen er der 1 måned til at jeg skal herind.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja så er det bare med at få op.

Vi har bare ikke kunne finde et trappegitter der passer til vores trappe så vi har ikke fået det op endnu. Den er meget bred og skrå forneden og gelænderet er tremmer :unsure

Vi var også meget sene til at få gitter på vores trappen, da det heller ikke er "bare lige". Vi fik lavet nogle ret gode løsninger synes jeg - vil ikke forsøge mig at forklare, men kan måske ligge et billede ind i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder (igen) og ventet på Erica falder i søvn, og så er det jo bare super man har BK og fordrive ventetiden med! :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænk at i morgen er der 1 måned til at jeg skal herind.

Ja tiden går bare så hurtigt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var også meget sene til at få gitter på vores trappen, da det heller ikke er "bare lige". Vi fik lavet nogle ret gode løsninger synes jeg - vil ikke forsøge mig at forklare, men kan måske ligge et billede ind i morgen.

Det må du meget gerne for jeg er rimelig blank lige nu;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder (igen) og ventet på Erica falder i søvn, og så er det jo bare super man har BK og fordrive ventetiden med! :lovebk

Håber det går hurtigt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har intet gelænder og trapper ender 40cm fra en væg, så her måtte Morten igang med at tænke og arbejde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har intet gelænder og trapper ender 40cm fra en væg, så her måtte Morten igang med at tænke og arbejde :)

Jeg tror vi spørger en af vores venner der er tømmer om han har en ide. Han plejer at være god til sådan noget ellers spørger han sin far :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så hører jeg officielt til her :) :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hører snart til herinde så spørger jeg.

Skærer jeres børn også tænder hele tiden? Kan man få det til at stoppe, hader den lyd!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hører snart til herinde så spørger jeg.

Skærer jeres børn også tænder hele tiden? Kan man få det til at stoppe, hader den lyd!!

Det gjorde ronja også lige da hun havde fået de første tænder i overmunden. Det var ikke nået at gøre men det gik heldigvis i sig selv igen efter noget tid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gjorde ronja også lige da hun havde fået de første tænder i overmunden. Det var ikke nået at gøre men det gik heldigvis i sig selv igen efter noget tid :)

Hvor jeg dog glæder mig til at han holder op...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så stoppede den gode stime uden forkølelse men 4 uger uden er nu også rekord og vi har nydt det :) så nu har vi en MEGET forkølet søn der igen skal have fuld gas på astmamedicinen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så hører jeg officielt til her :) :loveshower

Stort tillykke med hende :balloon

Det har været en fornøjelse at følges med dig det sidste år og 9 mdr. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hører snart til herinde så spørger jeg.

Skærer jeres børn også tænder hele tiden? Kan man få det til at stoppe, hader den lyd!!

Theo gør det også nogen gange. Det er så ubehageligt <_<

Jeg plejer at aflede ham på en eller anden måde så han stopper. Giver legetøj, kilder osv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo er syg :(

Vi har haft en frygtelig nat. Vi fik kun 30 min.'s søvn af gangen. Theo blev ved med at vågne og græde :(

I dag har han så feber og snotnæse. Og i morgen skal vi holde familiefødselsdag. Håber ikke vi får sådan en nat igen :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo gør det også nogen gange. Det er så ubehageligt <_<

Jeg plejer at aflede ham på en eller anden måde så han stopper. Giver legetøj, kilder osv.

Det gør jeg også. Han bruger også sutten meget så slipper jeg da for den anden lyd...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo er syg :(

Vi har haft en frygtelig nat. Vi fik kun 30 min.'s søvn af gangen. Theo blev ved med at vågne og græde :(

I dag har han så feber og snotnæse. Og i morgen skal vi holde familiefødselsdag. Håber ikke vi får sådan en nat igen :goodluck

God bedring med ham.. Krydser fingre for I får en god nat

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med hende :balloon

Det har været en fornøjelse at følges med dig det sidste år og 9 mdr. :)

Tak :) i lige måde :kram2

Glæder nmig til fortsat at følge dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo er syg :(

Vi har haft en frygtelig nat. Vi fik kun 30 min.'s søvn af gangen. Theo blev ved med at vågne og græde :(

I dag har han så feber og snotnæse. Og i morgen skal vi holde familiefødselsdag. Håber ikke vi får sådan en nat igen :goodluck

:( rigtig god bedring. Håber i natten bliver bedre for jer alle :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft en skøn dag med familien og Ronja :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:( rigtig god bedring. Håber i natten bliver bedre for jer alle :kram2

God bedring med ham.. Krydser fingre for I får en god nat

Mange tak piger :kram2

Lige pt. sidder jeg på hans værelse. Han er brandvarm og har haft utrolig svært ved at falde til ro. Det er tydeligt at han er meget træt, men ikke kan sove ordentligt fordi han har det skidt :(

Nu har vi givet ham en stikpille og så håber vi at det kan hjælpe ham til at finde noget ro.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak piger :kram2

Lige pt. sidder jeg på hans værelse. Han er brandvarm og har haft utrolig svært ved at falde til ro. Det er tydeligt at han er meget træt, men ikke kan sove ordentligt fordi han har det skidt :(

Nu har vi givet ham en stikpille og så håber vi at det kan hjælpe ham til at finde noget ro.

:kram2 stakkels ham og også dig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.