Solvej99

Tumlinge-smalltalk

10,007 indlæg i dette emne

Silke Elia tog lige 3 timer fra 8-11 :blink Hun havde en rigtig hård og træls dag i går, og den startede lige sådan i dag kl.5.30. Men på trods af 3 timer virker hun stadig helt ved siden af sig selv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har haft en hyggelig tur i Ikast svømmehal her i eftermiddag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare SÅ provokerende! Vi fik sat alarmsystem op i onsdags. Og det eneste hul i det, er soveværelsesvinduet, og det var der de kom ind. De har kun været i soveværelses og badeværelset. De har været smarte nok til ikke at bevæge sig ind i stuen med kamera og censor, eller Sophias værelse og kontoret med vindues kontakter. Så nu bruger vi da lige 1400kr mere på at udvide vores fansy alarmsystem med endnu en censor i gangen og en vindueskontakt i soveværelset.

Der har FUCKING ikke været indbrud i over 12 år, og vi har intet gjort for at sikre huset i de to et halvt år vi har boet her. Vi har faktisk fjernet hasperne fra vinduerne fordi vi skulle male, og har ikke fået sat nye op. Så får vi alarmsystem med udrykning, kamera og det hele, og så finder de fandme det lille hul i det!

Det er "kun" alle mine smykker (pånær dem jeg har på) og Christians halvtomme parfumer der umiddelbart er væk.

Æij sikke nogle røvhoveder!!!!!!!! Det er da mega træls og ubehageligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvom dagen ikke kom til at gå med at hygge med en masse BK piger som jeg havde glædet mig til og vi alle tre har været små syge, så har det faktisk været en overraskende god dag! Elsker simpelthen bare min familie der bare elsker hinanden og mig :biglove

Mie tog 3 timers middagslur (hvilket i hvert fald er en time mere end normalt) i dag, hvilket hjalp hende til at overskue lidt mere, Mit maveonde lurer stadig lidt, men 90% af tiden har jeg det jo ret godt, Anders har været hårdest ramt med ondt i halsen, men han er ikke en der bliver ramt af mande-influenza så han har også bidraget til den gode stemning. Og så faldt Mie i søvn i stuen så der var drømme putning som bonus.

Jeg tror ærlig talt Mie har haft brug for ekstremt meget kærlighed og tryghed - og det har hun fået i dag. Hun startede i hvert fald ud MONSTER pylret og endte som vores glade lille solstråle inden sengetid. Men hun er også bare blevet mandsopdækket af mor og far i dag! Elsker at vi så fik DET ud af dagen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå så afsluttede vi lige dagen med et et hurtigt besøg på skadeklinikken igen. Lasse er en vildbasse - vi hyggede alle sammen i vores udestue og Lasse løb rundt, men snubler pga for meget fart. Han falder og rammer med hovedet først ned på karmen på vores havedør. Da jeg vil tag ham op pga gråd, ser jeg en lille flænge på 2-3 cm og blod i panden plus det var 0,5 cm åbent.

En omgang lim ku heldgivis lukke såret. Han var som sædvanlig dygtig derinde og sagde ikke et knyt og fulgte med i hvad de gjorde ved ham, hvilket var et plus i følge Sygeplejesken.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har haft en dejlig hjemme dag. Vores udedreng har bare nydt at være med ude at slå græs og ordne ukrudt. Han har hjulpet med at skubbe græsslåmaskinen og bare fået lov til at tuller rundt, hvilket bare har passet ham :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Erica er begyndt at bruge blebukser, men på flere af modellerne har jeg svært ved at gennemskue hvad der er for og bag. Er jeg den eneste?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Erica er begyndt at bruge blebukser, men på flere af modellerne har jeg svært ved at gennemskue hvad der er for og bag. Er jeg den eneste?

Nej! :D Jeg er glad for, at der står back på Liberos og der er et stykke tape bagpå også :) Men de andre kan jeg ikke hjælpe med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag er bare en af de dage hvor Gry nærmest ingenting har spist, minimalt morgenmad ( under en halv portion ) et kvart stykke brød, med leverposteg til frokost. 2 ostehapser, 1/2 banan ( mellemmåltid ) .

3 bidder af en kartoffel, og en lille bid kød til aftensmad.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej! :D Jeg er glad for, at der står back på Liberos og der er et stykke tape bagpå også :) Men de andre kan jeg ikke hjælpe med.

:ditto :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna har bare hygget sig herhjemme hos mormor hele dagen :biglove

Hun bad selv mormor om at gå ind og putte hende, så mormor gik med ind og gav nattøj på, børstede tænder, læste bog, sang godnatsang og gik ud og vi har ikke hørt hende siden :yay :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej! :D Jeg er glad for, at der står back på Liberos og der er et stykke tape bagpå også :) Men de andre kan jeg ikke hjælpe med.

God oplysning! Både på pampers og Rema 1000 har også tape, så nu ved jeg det skal sidde bagpå ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God oplysning! Både på pampers og Rema 1000 har også tape, så nu ved jeg det skal sidde bagpå ;)

Tapestrimlen kan åbnes og så kan man bruge den til at lukke den sammenrullede ble med, ligesom når man bruger velcroen i siderne på en almindelig ble. Der gik også LANG tid, før jeg opdagede det :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godnat sagde Kirsten. Selvom jeg fik lov til at sove til klokken 9 (tak Jesper :) ) er jeg bare total smadret. Efter fødslen er min menstruation begyndt at tage livet af mig :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna har bare hygget sig herhjemme hos mormor hele dagen :biglove

Hun bad selv mormor om at gå ind og putte hende, så mormor gik med ind og gav nattøj på, børstede tænder, læste bog, sang godnatsang og gik ud og vi har ikke hørt hende siden :yay :loveshower

Ej hvor er det bare skønt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har haft en dejlig hjemme dag. Vores udedreng har bare nydt at være med ude at slå græs og ordne ukrudt. Han har hjulpet med at skubbe græsslåmaskinen og bare fået lov til at tuller rundt, hvilket bare har passet ham :)

Har set billederne og det ser virkelig også ud til han hygger sig :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja og jeg var i mg i eftermiddags hvor vi mødtes på en legeplads med de andre. Det var rigtig hyggeligt at se de 5 tumlinger rende rundt og hygge og lege. Vi havde også boller, frugt, pålæg og kage vi sad og hyggede med :)

Da Ronja og jeg kom hjem endte vi med at køre til Hvidovre hvor Jonas var og hjælpe med noget terrasse. Vi skulle spise aftensmad der og kom først til bords omkring kl. 19:30 men Ronja klarede det bare så fint. Hun var træt og sulten men rendte bare rundt og hyggede. Da vi var færdige med at spise kørte vi hjem og hun nåede lige at lukke øjnene lidt i bilen men vågnede da vi nået hjem. Heldigvis faldt hun hurtigt i søvn men klokken var omkring 21.30 :o nu er jeg spændt på hvor længe hun sover i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tapestrimlen kan åbnes og så kan man bruge den til at lukke den sammenrullede ble med, ligesom når man bruger velcroen i siderne på en almindelig ble. Der gik også LANG tid, før jeg opdagede det :D

Jeg havde godt fanget den skal bruges til at lukke bleen med, men jeg har aldrig fået de til at passe - og har ikke lige frem haft lyst til at åbne en fyldt ble for at folde forfra :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

aa69n4c_w300_h300.jpg

Ja nu sutten er væk må man have legetøj med i seng. I går var det bruder legetøj og i dag nøjes han med en aflagt mibil :D

Q2jeYb3.jpeg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

aa69n4c_w300_h300.jpg

Ja nu sutten er væk må man have legetøj med i seng. I går var det bruder legetøj og i dag nøjes han med en aflagt mibil :D

Q2jeYb3.jpeg

Hvor sødt :) håber det hjælper og han har sovet bedre i nat

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kl 7 har jeg fået lov at sove til i dag :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hygger på sofaen med Maja og Børne-TV :biglove

Cqgb9g0.jpeg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom natten hvor felix sov uden at mangle sin sut :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Mie har sovet igennem i nat :yay

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.