TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Sødt :) Spændende hvad han så siger til det, når I rent faktisk kan begynde.

Hvornår påtænker I at starte op?

Vi starter op 19/1 når han bliver 4 mdr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Asger har sovet godt i nat. Fra 23-4.30 og igen til 8.30.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du virker sådan :)

Ved godt det bliver bedre. Bliver bare SÅ påvirket af manglende søvn og jeg VED godt det er sådan med baby. Og må nok erkende at det her ikke er min favorittid som mor...

:kram og I hear you. Det er først nu, hvor Adam er blevet 6 måneder, at jeg begynder at kunne se hvorfor folk siger jeg skal nyde det. Nogle af os er bare ikke der, hvor vi synes at en baby er nok selskab i hverdagenog det er HELT okay!!! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da appetitspring vi har gang i herhjemme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram og I hear you. Det er først nu, hvor Adam er blevet 6 måneder, at jeg begynder at kunne se hvorfor folk siger jeg skal nyde det. Nogle af os er bare ikke der, hvor vi synes at en baby er nok selskab i hverdagenog det er HELT okay!!! :kram2

 

Sådan har jeg det også :) Og jeg tror de fleste jeg kender har haft det sådan :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da appetitspring vi har gang i herhjemme.

 

Ahhh dejligt at have fundet en forklaring :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke huske, om du ammer? Bliver hun mæt nok? Mange har jo mindre mælk sidst på dagen...her hjælper en flaske, men vi har også en ret sulten baby ;)

Jeg ammer hende. Hun spiser oftere om aftenen, men det er jo meget normalt. Er næsten sikker på at hun bliver mæt, for hun sover fint om natten, for det meste kun afbrudt af en amning (højest 2).

Men har faktisk prøvet at give hende MME et par gange, men det hjælper ikke.

Tror jeg skal snakke med SP, for hun prutter en del og det er slemme prutter. Og hun kan godt pjevse/pive lidt inden de kommer, så jeg tror de gør lidt ondt på hende. Måske hun skal have lidt hjælp til at komme af med luften. Men jeg sørger for at bøvse hende godt af efter et måltid og jeg har som sagt også prøvet at massere maven, bære hende med maven på armen osv. Det er åbenbart ikke nok. Har overvejet at prøve kolicin windi. Er der nogen der har erfaring med det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram og I hear you. Det er først nu, hvor Adam er blevet 6 måneder, at jeg begynder at kunne se hvorfor folk siger jeg skal nyde det. Nogle af os er bare ikke der, hvor vi synes at en baby er nok selskab i hverdagenog det er HELT okay!!! :kram2

Dejligt at høre jeg ikke er alene, morAnja og Lone. Som sagt ved jeg jo det bliver bedre - har jo Filippa som eksempel :loveshower Jeg har bare svært ved at affinde mig med denne periode selvom jeg troede mig mere forberedt denne gang.

Og Anja, nogle af os er bestemt ikke kodet til at have nok i baby - hvor skøn den end er. Rart at du også siger det ligeud. Håber der er fremgang inden for 1-2 måneder - sådan husker jeg det fra sidst.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre jeg ikke er alene, morAnja og Lone. Som sagt ved jeg jo det bliver bedre - har jo Filippa som eksempel :loveshower Jeg har bare svært ved at affinde mig med denne periode selvom jeg troede mig mere forberedt denne gang.

Og Anja, nogle af os er bestemt ikke kodet til at have nok i baby - hvor skøn den end er. Rart at du også siger det ligeud. Håber der er fremgang inden for 1-2 måneder - sådan husker jeg det fra sidst.

Jeg så virkelig frem til mg startede og babysvømning for så vidste jeg at jeg ville komme ud de to dage om ugen og se andre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg så virkelig frem til mg startede og babysvømning for så vidste jeg at jeg ville komme ud de to dage om ugen og se andre :)

Præcis det gør jeg også :) Det lød desværre på SP som om der godt kunne gå et stykke tid før mg startede :(

Og håber min mor får mulighed for at komme en gang imellem også trods min fars sygdom.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:zzz endnu en amning plus pusling overstået så nu skal de bare lige falde i søvn igen så jeg også kannå at sove lidt inden de melder sig kl 5. For Simon står garanteret op kort der efter...

Men nøj hvor jeg elsker mine 3 drenge. :kuller

 

Du er sej :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en baby, der er meget ked og ikke vil sove :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en baby, der er meget ked og ikke vil sove :(

Ditto - og været vågen siden kl 14 - hun har kun små blundet 3x 10 minutter og er pjevset - og jeg sidder alene med hende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en baby, der er meget ked og ikke vil sove :(

Du er ikk alene - her er hun dog lige gået omkuld.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her har Storm været pylret siden i eftermiddags.

Han sover max 20 min for så at vågne skrigende op og kan slet ikke finde ro.

Han er ikke glad for alle bragene, men han er så træt så træt.

Ved slet ikke, hvordan jeg skal få ham til at sove til natten :(

Men godt nytår til alle :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram til alle jer med søvnproblemer.

Her har Freja klaret nytåret over al forventning. Sov hele aftenen og vågnede så godt nok da det buldrede og bragede allermest, men var overhovedet ikke bange. Hun fik bare en flaske og så faldt hun i søvn da det stilnede af

Er helt i chok

Så godt har hin faktisk ikke sovet de sidste mange aftener.

Håber hun tager resten af natten med så vi andre også får lidt søvn.

Godt nytår derude

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Liv har også haft en svær aften. Hun faldt i søvn omkring kl 19, vågnede 19.45 hvor Jonas fik hende til at sove igen for så at vågne kl 21 igen. Hun fik mad men kunne overhovedet ikke finde ro og lå bare og kiggede. Hun kom lidt med ned og så brugte vi ellers 2 timer hvor hun var træt men ikke kunne finde ro til at sove. Til sidst lykkedes det omkring kl 23 og hun har sovet siden og heldigvis også fra alle bragene kl 12. Nu er jeg spændt på resten af natten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en baby, der er meget ked og ikke vil sove :(

Det havde vi også :( Vi skal vist have fuld skærmning i de her kommende dage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe :kram til alle os med kede babyer :(

Leonora faldt i søvn hos vores veninde og sov der jeg ved ikke hvor længe. Heldigvis vågnede hun ikke, da hun blev lagt i liften. Hun sov så til 03.45 og fik mad og er nu endelig faldet i søvn igen. Surt for mig, at jeg ikke sov mens manden gav flasken... :prik Så ryger pointen sgu en smule.

Godt nytår til jer alle - året hvor de små fylder 1 år og forhåbentlig giver deres forældre god søvn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Melder mig på holdet med babyer der ikke ville sove.de har insisteret på at spise hver 2. time og så lige være vågne også. Håber da virkelig ikke at det bliver en vane...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Asger sov fra alle bragene. Han gøtog det hele med en smil. Var ligeglad med bordbomber og truthorn. Så nemt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Laura var ikk fan af i går - ikke fordi hun græd, men hun havde ingen ro til at sove ordentlig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Simon var urolig og småked hele aftenen og faldt først rigtigt i søvn, da jeg gik i seng med ham ca kl 00.45.

Han døsede hen flere gange i løbet af aftenen, men vågnede igen hver gang efter kort tid.

Til gengæld sov både han og Lise længe til morgen, helt til kl 9.30 :yay godt nok afbrudt af en 3-4 amninger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror så også at han lider lidt ekstra under alle sine skoldkopper. Stakkels lille mand er helt dækket af dem og nogle af dem er virkelig kæmpe store! Og så har han både på øjenlågene, læberne, tissemanden, inde i ørerne osv. Stakkels pus.

bcSGVFR.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER