TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

:yay

Leonora sov fra ca 00.30 til 7.15 :super Især fordi manden tog sene stræk, så jeg sov fra 23 :glad

Er godt nok spændt på hverdagen i morgen, hvor vi jo skal op til en bestemt tid :unsure

Hvor er det flot af den lille mus :yay

Guld værd at du også fik en god portion søvn :D

Ja, det bliver spændende med hverdag igen :)

Det er heldigvis ikke aktuelt her :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Føler mig helt frisk, til trods for 2x amning i nat! - hun faldt også i søvn UDEN gråd efter hver amning, og det betyder bare SÅ meget! :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føler mig helt frisk, til trods for 2x amning i nat! - hun faldt også i søvn UDEN gråd efter hver amning, og det betyder bare SÅ meget! :7himmel

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føler mig helt frisk, til trods for 2x amning i nat! - hun faldt også i søvn UDEN gråd efter hver amning, og det betyder bare SÅ meget! :7himmel

Det har nemlig SÅ stor betydning, at man bare kan lægge baby tilbage i seng efter spisning :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føler mig helt frisk, til trods for 2x amning i nat! - hun faldt også i søvn UDEN gråd efter hver amning, og det betyder bare SÅ meget! :7himmel

 

Fantastisk :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger ;) - håber hun fortsætter den gode stil!

Men ellers har jeg jo fra i morgen, mulighed for en lur, da det jo er arbejdsdag igen og både Mads og Luna skal afsted! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blive min lille tut 8 uger! :o

CgjecPh.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blive min lille tut 8 uger! :oCgjecPh.jpg

Nååååhhh :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blive min lille tut 8 uger! :o

CgjecPh.jpg

Hvor er hun sød :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blive min lille tut 8 uger! :o

CgjecPh.jpg

 

Hurraaaaaaa :balloon :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blive min lille tut 8 uger! :o

CgjecPh.jpg

Allerede 8 uger :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Allerede 8 uger :o

Ja det er lidt vildt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det i morgen Freja starter i DP. Ih min lille bitte bebs altså, det går alt for stærkt

Mor kan jo slet ikke følge med

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det i morgen Freja starter i DP. Ih min lille bitte bebs altså, det går alt for stærkt

Mor kan jo slet ikke følge med

Det går også bare alt for hurtigt! Håber I får en god start uden alt for mange tårer fra nogen af parterne ;) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det går også bare alt for hurtigt! Håber I får en god start uden alt for mange tårer fra nogen af parterne ;) :)

Det er heldigvis far der skal køre hende ind.

Men Freja er generelt ret cool i de fleste situationer og elsker andre mennesker så tror ikke det bliver et større problem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tigerspring ;) Liv er i hvert fald i gang med et.

Uyep vi fortsætter , og 27 dage endnu i følge appen, savner allerede mine aftner!!

Det tog en time her til aften, efter 10 mins skrig valgte jeg at tage hende over i vores seng og ligge der med hende, det er meget tydeligt hun har svært ved at overgive sig til søvnen, hver gang øjnene falder i og hovedet putter ned i suttekluden så "vågner" hun med et sæt og skriger!

Putning helt op af mor og en stille sang 3 gange så faldt hun til ro og langsomt fik søvnen overtaget!!

Om dagen må jeg igen trille med barnevognen en lille tur for at hun går til ro, det havde vi ellers næsten udfaset!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blive min lille tut 8 uger! :oCgjecPh.jpg

Det går så stærkt!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er heldigvis far der skal køre hende ind.

Men Freja er generelt ret cool i de fleste situationer og elsker andre mennesker så tror ikke det bliver et større problem

 

Det lyder i hvert fald som om det er en god forudsætning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uyep vi fortsætter , og 27 dage endnu i følge appen, savner allerede mine aftner!!

Det tog en time her til aften, efter 10 mins skrig valgte jeg at tage hende over i vores seng og ligge der med hende, det er meget tydeligt hun har svært ved at overgive sig til søvnen, hver gang øjnene falder i og hovedet putter ned i suttekluden så "vågner" hun med et sæt og skriger!

Putning helt op af mor og en stille sang 3 gange så faldt hun til ro og langsomt fik søvnen overtaget!!

Om dagen må jeg igen trille med barnevognen en lille tur for at hun går til ro, det havde vi ellers næsten udfaset!

 

Kender det kun alt for godt <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Im er faldet i søvn på maven, må han godt det? I forhold til vuggedød osv :unsure hvis jeg vender ham vågner han desværre :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Im er faldet i søvn på maven, må han godt det? I forhold til vuggedød osv :unsure hvis jeg vender ham vågner han desværre :(

Kan han selv rulle? For s er det ok

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan han selv rulle? For s er det ok

Ja, hvis han gider ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har 7 uger gammel vågen baby billigt til salg. Siden kl 21 har hun ikke sovet mere end max 30 min ad gangen :( det har været sådan nogle nætter nu, så vi er godt trætte...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har 7 uger gammel vågen baby billigt til salg. Siden kl 21 har hun ikke sovet mere end max 30 min ad gangen :( det har været sådan nogle nætter nu, så vi er godt trætte...

:Kram det trækker sq tænder ud!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har 7 uger gammel vågen baby billigt til salg. Siden kl 21 har hun ikke sovet mere end max 30 min ad gangen :( det har været sådan nogle nætter nu, så vi er godt trætte...

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER