TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Øv! Har en møgtræt Karla, som har sovet max halvanden time siden imorges 7.30. Det er for lidt når man kun er 9 uger. Så med tanken om at kolikken er værst om aftenen, og farmand har vagt på jobbet hele ugen (så han kan risikere at være hjemmefra) er jeg temmelig opgivende!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv! Har en møgtræt Karla, som har sovet max halvanden time siden imorges 7.30. Det er for lidt når man kun er 9 uger. Så med tanken om at kolikken er værst om aftenen, og farmand har vagt på jobbet hele ugen (så han kan risikere at være hjemmefra) er jeg temmelig opgivende!!!

 

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er så stolt af min dreng...han fik nu skiftet den 1. Gips til en ny....og det gik super godt uden en sur eller ked af det fyr ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er så stolt af min dreng...han fik nu skiftet den 1. Gips til en ny....og det gik super godt uden en sur eller ked af det fyr ;-)

 

Seje gut :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Seje gut :loveshower

Ja det er så skønt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja han får kun anfaldsmedicin så det giver ikke mening at give ham, når han ikke har noget :)

Indtil lige før jul fik Ronja kun Airomir (den blå) og havde fået der 1,5 mdr hvor jeg fik at vide at jeg bare skulle give 2 gange hver dag forebyggende. Lige før jul var vi af sted igen og der fik vi også flexolid (orange) så nu skal vi give begge 2 gange om dagen. Det har hjulpet så meget vi også har fået den orange med og hende lægen vi var inde hos anden gang lød også lidt undrende over beskeden første at vi ikke havde fået begge med det samme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Indtil lige før jul fik Ronja kun Airomir (den blå) og havde fået der 1,5 mdr hvor jeg fik at vide at jeg bare skulle give 2 gange hver dag forebyggende. Lige før jul var vi af sted igen og der fik vi også flexolid (orange) så nu skal vi give begge 2 gange om dagen. Det har hjulpet så meget vi også har fået den orange med og hende lægen vi var inde hos anden gang lød også lidt undrende over beskeden første at vi ikke havde fået begge med det samme.

Med Felix fik vi også kun den blå først. Tror nærmest det skal afprøves først.

Felix fik også flixotide men med Asger skal de finde ud af om det stadig er efterdønningerne af den her rs virus.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter sygdom og søvnmareridt i 4-5 dage - har dagen i dag bare været fantastisk. Lur på 1,5 time + 3 timer + 45 min (hjulpet på vej med to gange vuggen ved den lange lur) og bare en glad og super frisk dreng, der ikke er plaget af forkølelse mere. Han er lie daldet i søvn ved brystet og blev lagt sovende over i sin mye tremmeseng. Det er SÅ lang tid siden han hat sovet så godt om dagen OG er gået til ro før 21.

Jeg har været et helt andet menneske i dag og nået alt muligt godt. Hurra for hverdag igen, må bare erkende at ferien denne gang ikke var så hyggelig og rolig som de tidligere har været ned syg og urolig baby og udfordrende 3 årig:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Guuuud, hvor jeg dog nyder hverdagens ro i hjemmet :7himmel

Også mig - det har været helt fredfyldt herhjemme idag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har 7 uger gammel vågen baby billigt til salg. Siden kl 21 har hun ikke sovet mere end max 30 min ad gangen :( det har været sådan nogle nætter nu, så vi er godt trætte...

.

Åh føler så meget med dig, vi har lige været det igennem. Man blir SÅ frustreret og helt hed siden af sig selv:-( håber på bedre søvn til jer snart.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej :kram

Er hun helt ødelagt?

Hun græd og græd i bilen derhen og hjem. Dagplejen måtte hjælpe Lasse i jakke og sko pga Laura også græd der.

Hun er nu ikke så ramt mere, bare morsyg og extra træt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Feber?

:kram

Dog ikk - bare ekstrem pyldret

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun græd og græd i bilen derhen og hjem. Dagplejen måtte hjælpe Lasse i jakke og sko pga Laura også græd der.

Hun er nu ikke så ramt mere, bare morsyg og extra træt.

Åhr lille Laura da :kram

Håber det værste er overstået nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dog ikk - bare ekstrem pyldret

Lyder lidt som Asger. Tror også lårbasserne er lidt ømme. Der er ikke langt fra grin til gråd og han plejer at være en meget glad dreng :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også mig - det har været helt fredfyldt herhjemme idag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder lidt som Asger. Tror også lårbasserne er lidt ømme. Der er ikke langt fra grin til gråd og han plejer at være en meget glad dreng :)

Samme her - Laura plejer at være et kæmpe smil, når det er mig. Nu er hun puttet til nat og så må vi se.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter sygdom og søvnmareridt i 4-5 dage - har dagen i dag bare været fantastisk. Lur på 1,5 time + 3 timer + 45 min (hjulpet på vej med to gange vuggen ved den lange lur) og bare en glad og super frisk dreng, der ikke er plaget af forkølelse mere. Han er lie daldet i søvn ved brystet og blev lagt sovende over i sin mye tremmeseng. Det er SÅ lang tid siden han hat sovet så godt om dagen OG er gået til ro før 21.

Jeg har været et helt andet menneske i dag og nået alt muligt godt. Hurra for hverdag igen, må bare erkende at ferien denne gang ikke var så hyggelig og rolig som de tidligere har været ned syg og urolig baby og udfordrende 3 årig:-)

 

Det lyder sørme dejligt! Godt med noget fornyet energi :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mie mus sov nu for pokker :-( dødtræt.dk og får mødregruppe på besøg kl 10 og skal møde em første gang.

Hvem end der stjal min babys sovehjerte til jul bedes levere det tilbage - 13,5 timer på et døgn er altdå for lidt til en 5 uger gammel baby.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mie mus sov nu for pokker :-( dødtræt.dk og får mødregruppe på besøg kl 10 og skal møde em første gang.

Hvem end der stjal min babys sovehjerte til jul bedes levere det tilbage - 13,5 timer på et døgn er altdå for lidt til en 5 uger gammel baby.

:kram

Du er sikkert ikke den eneste om at være dødtræt, men jeg forstår dug godt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Samme her - Laura plejer at være et kæmpe smil, når det er mig. Nu er hun puttet til nat og så må vi se.

Håber natten er gået ok. Asger har været helt upåvirket og sovet fra 22-5.45.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mie mus sov nu for pokker :-( dødtræt.dk og får mødregruppe på besøg kl 10 og skal møde em første gang.

Hvem end der stjal min babys sovehjerte til jul bedes levere det tilbage - 13,5 timer på et døgn er altdå for lidt til en 5 uger gammel baby.

:kram

Ikke at det hjælper på trætheden men er det et tigerspring det har taget sovehjertet?

De andre i mg et sikkert også trætte :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber natten er gået ok. Asger har været helt upåvirket og sovet fra 22-5.45.

Perfekt nat. Hun sov som hun plejer fra 22.15 til ca 5 og så blundede vi lidt til kl 7 efter lidt mad. Dejligt, at de ikk var så påvirket de to små.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Ikke at det hjælper på trætheden men er det et tigerspring det har taget sovehjertet?

De andre i mg et sikkert også trætte :kram

Håber sådan det kan forklares med Tiger besøg.

De virkede også trætte og i det de 4 af dem har børn ellers de skal op med er de jo mere ophængt end mig med at skulle op.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er så småt igang med at vænne os til at bruge barnevognen og derfor sover han lur ude i den nu...

Jeg er ikke så god til det fordi jeg synes det er så koldt udenfor nogle dage at det er nemmere bare at putte ham i liften indenfor...nå men nogle af jer som kan fortælle fordelene ved at han sover lur udenfor? :-)

Og så en anden ting...ryger lufferne osse af jeres babyer når de sover...?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER