TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Freja virker heldigvis til at være i bedring.

Nu er det så bare mig, der har fået kvalme...

Spørgsmålet er jo så om det er graviditeten eller Freja der har smittet mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Freja virker heldigvis til at være i bedring.

Nu er det så bare mig, der har fået kvalme...

Spørgsmålet er jo så om det er graviditeten eller Freja der har smittet mig

 

Ja, det kan være det ene eller det andet :rolleyes

 

God bedring :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været til julefrokost i dag med en masse mennesker. Liv har ikke rigtig fået sovet og har været på arm hos en del. Jonas er i gang med at putte og jeg kan hører det ikke går super godt :( jeg er godt nok spændt på natten :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været til julefrokost i dag med en masse mennesker. Liv har ikke rigtig fået sovet og har været på arm hos en del. Jonas er i gang med at putte og jeg kan hører det ikke går super godt :( jeg er godt nok spændt på natten :unsure

 

Hvordan gik det da hun gik fra arm til arm? Hvordan reagerede hun?

Håber, at natten kommer til at gå godt! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er hun ikke i gang med et appetitspring? Ligger det ikke der omkring.

Hun har vist bare været sulten fra dag 1, så hvis hun sover mere end 2 timer, så synes hun ikke, hun er færdig efter ét bryst :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun har vist bare været sulten fra dag 1, så hvis hun sover mere end 2 timer, så synes hun ikke, hun er færdig efter ét bryst :rolleyes

Min baby har alle dage taget begge bryster, så det kan jeg ikk se noget galt i. Men hun sover også 3-4 timer til lur.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh Simon fik puffet Tobias ned fra sofaen mens jeg var ved at lave havregrød.

Simon er mere ked end Tobias, som virker helt ok men øv altså ikke en rar måde at starte dagen på!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh Simon fik puffet Tobias ned fra sofaen mens jeg var ved at lave havregrød.

Simon er mere ked end Tobias, som virker helt ok men øv altså ikke en rar måde at starte dagen på!

Åh øv - det er bare ike rart :-( og man kan godt blive usikker på om der er sket noget med baby.. A væltede E i sin stokkestol for et par uger siden., hvor han sad l babyindsats, fordi hun lige ville køre en tur med ham, jeg blev SÅ forskrækket! Synes det er så svært at tackle storesøskende, der bare SÅ gerne vil lege og kramme baby hele tiden ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh øv - det er bare ike rart :-( og man kan godt blive usikker på om der er sket noget med baby.. A væltede E i sin stokkestol for et par uger siden., hvor han sad l babyindsats, fordi hun lige ville køre en tur med ham, jeg blev SÅ forskrækket! Synes det er så svært at tackle storesøskende, der bare SÅ gerne vil lege og kramme baby hele tiden ...

Ja de mener det jo godt de store. Simon prøvede at give Mads sutten da han kom til at puffe til Tobias. Så det var et hændeligt uheld ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan gik det da hun gik fra arm til arm? Hvordan reagerede hun?

Håber, at natten kommer til at gå godt! :kram

Det gik ok og bedre end forventet. Men hun kiggede meget efter mig og jeg kunne se hun nogen gange prøvede at dreje hovedet og vise hun ikke var interesseret. Det var havde bare ingen virkning for der var som regel bare nogen på den anden side også <_< Hun fik hellere ikke sovet meget og havde svært ved at spise.

I nat er hun vågnet en del gange og har ville spise men er heldigvis faldet hurtigt til ro igen. Så den er gået bedre end frygtet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja de mener det jo godt de store. Simon prøvede at give Mads sutten da han kom til at puffe til Tobias. Så det var et hændeligt uheld ...

Stakkels Simon der bare vil hjælpe. Håber han er ok igen :kram

Håber også Tobias er ok men de plejer at være hårdføre selvom det bare ikke er sjovt når de kommer til skade :)

Faktisk 3 fede navne I har valgt og de passer bare godt sammen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gik ok og bedre end forventet. Men hun kiggede meget efter mig og jeg kunne se hun nogen gange prøvede at dreje hovedet og vise hun ikke var interesseret. Det var havde bare ingen virkning for der var som regel bare nogen på den anden side også <_< Hun fik hellere ikke sovet meget og havde svært ved at spise.

I nat er hun vågnet en del gange og har ville spise men er heldigvis faldet hurtigt til ro igen. Så den er gået bedre end frygtet :)

Vi har så kampen med søvn i dag <_<;

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gik ok og bedre end forventet. Men hun kiggede meget efter mig og jeg kunne se hun nogen gange prøvede at dreje hovedet og vise hun ikke var interesseret. Det var havde bare ingen virkning for der var som regel bare nogen på den anden side også <_< Hun fik hellere ikke sovet meget og havde svært ved at spise.

I nat er hun vågnet en del gange og har ville spise men er heldigvis faldet hurtigt til ro igen. Så den er gået bedre end frygtet :)

 

Emil gør det samme, når vi får besøg, så kigger han hele tiden på mig og drejer hovedet væk fra gæsterne, nogle gange græder han hvis andre holder ham.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Emil gør det samme, når vi får besøg, så kigger han hele tiden på mig og drejer hovedet væk fra gæsterne, nogle gange græder han hvis andre holder ham.

Hun græd også et par gange men dem der holdt hende fik faktisk afledt hende. Men der skulle ikke meget til før hun plyrede lidt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja da selvfølgelig er Asger skidt mads og kaster lidt op :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja da selvfølgelig er Asger skidt mads og kaster lidt op :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Stakkels Simon der bare vil hjælpe. Håber han er ok igen :kram

Håber også Tobias er ok men de plejer at være hårdføre selvom det bare ikke er sjovt når de kommer til skade :)

Faktisk 3 fede navne I har valgt og de passer bare godt sammen :)

De var begge ok. Simon var lidt mere pylret til formiddag og ville helst have mig for sig selv uden Mads og Tobias, men efter lur ca der ikke noget, så han har også bare fået en forskrækkelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun græd også et par gange men dem der holdt hende fik faktisk afledt hende. Men der skulle ikke meget til før hun plyrede lidt.

 

De er ved at være mere bevidste nu om omverdenen og om mennesker de ikke kender....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han er 6 uger nu...men sover dælme uroligt om natten...så jeg er vågen on off hele tiden synes jeg pga alle hans lyde osv..noget man kan gøre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mad-kamp i går aftes.. og igen i nat! gaaaab, jeg er træt! :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan det virkelig passe, at arp først kommer efter 11 uger?

Storm er begyndt at have skællignende flager i hovedbunden.

Ikke mange men nok til, det generer mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han er 6 uger nu...men sover dælme uroligt om natten...så jeg er vågen on off hele tiden synes jeg pga alle hans lyde osv..noget man kan gøre?

Kan han ikke komme på eget værelse?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan det virkelig passe, at arp først kommer efter 11 uger?

Storm er begyndt at have skællignende flager i hovedbunden.

Ikke mange men nok til, det generer mig :)

Ja sagtens der gik også lang tid før Laura fik det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan det virkelig passe, at arp først kommer efter 11 uger?

Storm er begyndt at have skællignende flager i hovedbunden.

Ikke mange men nok til, det generer mig :)

Simon var 2-3 måneder før han fik det.

Lise var ca 1,5 år :P Så det er ikke kun noget små babyer får. Og de behøver slet ikke få det overhovedet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER