TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Så ser det ud til det går fremad med spisningen. Han har dog kun spist 5 gange i dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så ser det ud til det går fremad med spisningen. Han har dog kun spist 5 gange i dag.

Dejligt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram :)

I dag har vi besluttet er 100% hjemmedag for Liv og mig og formentlig også i morgen. Det har allerede hjulpet for hun tog 2,5 times lur i formiddag og sover igen nu :glad

Det har helt sikkert været for hektisk en uge for hende så det skal jeg/vi være bedre til at tage hensyn til.

Jeg kan også mærke det med det samme på Adam, hvis vi har lavet for meget - han sover så dårligt og er bare pyller og sur. Af samme årsag er jeg efterhånden begyndt at planlægge rundt om hans lure (selvom de ikke er faste, men sådan cirka), så hans dage ikke bliver noget møg ;) især fordi en møgdag = møgnat og så er det i stedet mig der er pyller og sur :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sønnen vil ikke sove her til aften :klap

Han er møgtræt men nægter bare at overgive sig.

Vi bøvler altid med ham om aftenen, men idag er bare træls.

Er så træt af det her aften brok!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu op for en weekend!

Fredag var jeg til julefrokost med arbejdet, kærsten og Laura kørte mig derind (der er et stykke), de skulle så hente mig igen om natten, men min svigermor synes det var synd at Laura skulle tages op, så hun kom om aftenen og var hos os, så Laura ikke skulle tages op! Førstegang andre passer vores lille prinsesse og ikk en af os er der! Det gik fint, de havde lige lagt hende da jeg skulle hentes om natten, og hun havde fået sutten nogen gange, men ingen skrig og skrål! Farmoren var stolt!

I går var jeg så i hundeklubben til juleafslutning, og havde fået lov at sove længe for at sove tømmermændene ud, så der havde kæresten hende faktisk meget af dagen!

I dag var det også ham der stod op med hende da jeg var oppe med hende i nat (hvor hun hold fest), og så havde jeg en gå aftale med min søster og hundene et ikke barnevognsvenlig sted, så min mor tog hende de timer vi var ude og gå, anden gang hun bliver passet uden en af os er der :-o !! Det var bare gået rigtig godt!

Så vil hendes far putte hende til nat mens jeg lige fik handlet ind, jeg kom hjem til en skrigende Laura og tilbød at tage over da han havde prøvet alt! Det tog en haæv time at få hende kørt ned igen, hun virkede til at hun var blevet MORsyg, og efter en ren blev, og lidt sang mens hun puttede sit hoved ved mit bryst overgsv hun sig til søvnen - så smelter hun lidt hjerte når kun mor kunne bruges! Men hun har bestemt også været sej denne weekend, der er sket rigtig meget!

Krammer til alle der har syge/ikke sovende og andre små ting med deres Babyer!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, jeg ville tidligt i seng i aften, fordi jeg bare er dødtræt, men istedet sidder jeg så her i sofaen og ammer på tredje time i træk med en baby derbare nægter at overgive sig! Mine brystvorter er ømme :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, jeg ville tidligt i seng i aften, fordi jeg bare er dødtræt, men istedet sidder jeg så her i sofaen og ammer på tredje time i træk med en baby derbare nægter at overgive sig! Mine brystvorter er ømme :(

Sådan en aften har jeg også med Storm.

Alt er godt, så længe patten er i munden, men fjerner man ham, så bryder han lydmuren med skrig og skrål.

Det tegner til at blive en lang nat.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan en aften har jeg også med Storm.

Alt er godt, så længe patten er i munden, men fjerner man ham, så bryder han lydmuren med skrig og skrål.

Det tegner til at blive en lang nat.

Jeps, og mine bryster ligner et par sokker med en femmer i, for han har bare suget alt saft og kraft ud af dem. Han har bare at sove godt i nat! :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps, og mine bryster ligner et par sokker med en femmer i, for han har bare suget alt saft og kraft ud af dem. Han har bare at sove godt i nat! :gal

:haha

Håber I har sovet bedre end os, for Storm har kun taget lure på max to timer, og nu sidder jeg her igen og ammer.

Mit venstre bryst er så ømt i forhold til det højre, så har taget en ammebrik i brug igen.

Aner ikke hvorfor, men det har altid været mere sart end det højre :S

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor jeg glæder mig til at min lille tiger forsvinder og jeg får min rolige pige igen!

Hver gang hun tager et spring så går det ud over flasken, og hun hyler over maden selvom hun er sulten :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:haha

Håber I har sovet bedre end os, for Storm har kun taget lure på max to timer, og nu sidder jeg her igen og ammer.

Mit venstre bryst er så ømt i forhold til det højre, så har taget en ammebrik i brug igen.

Aner ikke hvorfor, men det har altid været mere sart end det højre :S

Vi sov ikke godt :P

Han vågnede 4 gange i løbet af natten og skulle have mad, og resten af tiden, når han sov, kradsede han mig på brystet eller slog mig i hovedet :klap og så har han en evne til at rotere rundt og flytte sig, så han overtager mere og mere af min seng indtil jeg til sidst er ved at faldeud. SUK altså!

Det lykkedes mig èn gang at flytte ham ud af min seng, men det holdt kun i 20 min før han vågnede <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av av mine sølle brystvorter! :(

Der er sq sug i den bette tøs!

hvornår kan man forvente at babserne er hærdede ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi sov ikke godt :P

Han vågnede 4 gange i løbet af natten og skulle have mad, og resten af tiden, når han sov, kradsede han mig på brystet eller slog mig i hovedet :klap og så har han en evne til at rotere rundt og flytte sig, så han overtager mere og mere af min seng indtil jeg til sidst er ved at faldeud. SUK altså!

Det lykkedes mig èn gang at flytte ham ud af min seng, men det holdt kun i 20 min før han vågnede <_<

Ak ja, det er skønt, når de ikke vil sove alene :klap

Jeg kæmper også med Storm, og det værste er, at han er så træt så træt, men han nægter at overgive sig, hvis ikke han ligger på en af os og allerhelst ved brystet.

Håber det "bare" er pga tigerspringet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av av mine sølle brystvorter! :(

Der er sq sug i den bette tøs!

hvornår kan man forvente at babserne er hærdede ?

Hos mig tog det 3-4 uger :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hos mig tog det 3-4 uger :kram2

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aaaav! det var længe! :o

Der er ikke hul, men det føles næsten som om! har fået noget Lansinoh, HPA lanolin salve... håber det hjælper lidt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aaaav! det var længe! :o

Der er ikke hul, men det føles næsten som om! har fået noget Lansinoh, HPA lanolin salve... håber det hjælper lidt!

Det hjalp mig! Og så luft, luft, luft og modermælk. Jeg lufttørrede når Adam var færdig med at spise - og undlod at tørre af, så modermælken kunne 'virke'

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aaaav! det var længe! :o

Der er ikke hul, men det føles næsten som om! har fået noget Lansinoh, HPA lanolin salve... håber det hjælper lidt!

Masser af luft generelt, og så skal de bare have lov at lufttørre.

Jeg havde store problemer i starten, og jeg smurte med den creme de første par uger.

Så læste jeg, at det nogle gange havde en skidt effekt, og mit blev meget bedre af at stoppe med den og bare give dem masser af luft.

Bare lige så du er obs, hvis du ikke har nogen effekt om et par dage :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lufttører fra nu af.... ;) (det gjorde jeg også sidst, men der blev de skånet af suttebrik!)

Og så smører jeg når det er værst... godt det kun er den ene babs det er gået ud over!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av av mine sølle brystvorter! :(

Der er sq sug i den bette tøs!

hvornår kan man forvente at babserne er hærdede ?

 

Et par uger !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aaaav! det var længe! :o

Der er ikke hul, men det føles næsten som om! har fået noget Lansinoh, HPA lanolin salve... håber det hjælper lidt!

 

Jeg lufttørrede bare i starten, da jeg fik sår efter tilstoppet mælkekanal og brystbetændelse, det var det eneste der virkede......

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 måneders vaccine lige om hjørnet er der nogle tricks/tips i vil dele ud af? Jeg har tænkt at købe panodil til lillemanden hvis nu han får feber.

Hvirdan reagerede jeres babyer ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 måneders vaccine lige om hjørnet er der nogle tricks/tips i vil dele ud af? Jeg har tænkt at købe panodil til lillemanden hvis nu han får feber.

Hvirdan reagerede jeres babyer ?

Med Simon gik det over al forventning :yay Jeg havde ham oppe på skulderen og så stak hun ham i fedtet hen over balderne - så var han allerede i "trøsteposition". Han stoppede med at græde efter få sekunder. Han var hverken øm, hævet eller fik feber efterfølgende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lufttører fra nu af.... ;) (det gjorde jeg også sidst, men der blev de skånet af suttebrik!)

Og så smører jeg når det er værst... godt det kun er den ene babs det er gået ud over!

Hvis det er rigtig slemt så brug suttebrik på det der er rigtig skidt så det lige får en pause og så arbejde stille og roligt med år få den af når du/I er klar. Det gjorde jeg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aaaav! det var længe! :o

Der er ikke hul, men det føles næsten som om! har fået noget Lansinoh, HPA lanolin salve... håber det hjælper lidt!

Hos mig var det desværre 6 uger. Jeg kunne ikke finde ud af suttebrik, så måtte bare udholde det og tænke positive tanker...:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER