TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Asger er helt klart nyrebarn.

Men en lækker en af slagsens. 2,5 mdr og 6,6 kg og 63,5 cm.

 

En dejlig bamse :bed

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

En dejlig bamse :bed

I følge kurverne er han vægtmæssigt kun en streg over normalen og længdemæssig er han på den øverste streg.

Men han er helt perfekt :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I følge kurverne er han vægtmæssigt kun en streg over normalen og længdemæssig er han på den øverste streg.

Men han er helt perfekt :wub

 

Det er det samme med Emil :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Asger er helt klart nyrebarn.

Men en lækker en af slagsens. 2,5 mdr og 6,6 kg og 63,5 cm.

Øv at han er nyrebarn men godt det er opdaget tidligt.

Vildt han er lige så lang som Laura men et helt kg større :loveshower

Og de er lige gamle :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Asger er syg igen. Er bange for jeg kender turen i dag :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Asger er syg igen. Er bange for jeg kender turen i dag :boo

:( Hvor er det dog frustrerende og synd for jer :(

Er det som følge af nyresygdommen, at han så nemt bliver syg? :(

Stort :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:( Hvor er det dog frustrerende og synd for jer :(

Er det som følge af nyresygdommen, at han så nemt bliver syg? :(

Stort :kram

Nyrerne føler jeg der er styr på takket være hans medicin. Han kan dog ikke rigtig komme af med forkølelsen efter sin rs virus.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Asger er syg igen. Er bange for jeg kender turen i dag :boo

Argh din stakkel :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Asger er syg igen. Er bange for jeg kender turen i dag :boo

Øv øv - god bedring

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå vi overlever pt så længe han ikke bliver dårligere. Og så har min hårdt prøvet dreng væske på ørene.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Asger er syg igen. Er bange for jeg kender turen i dag :boo

 

Åh nej!!!! Hvor er det synd for jer! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå vi overlever pt så længe han ikke bliver dårligere. Og så har min hårdt prøvet dreng væske på ørene.

 

:kram

 

Hold nu op hvor er I hårdt ramt. Rigtig god bedring til lille Asger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, føler mig lidt udfordret i min mor rolle lige pt.

 

Begyndte på arbejde for 3 uger siden, det i sig selv er jo omvæltning nok fra at gå hjemme med lille bebs.

 

I fredags overnattede jeg så ude uden Freja for første gang og i aften har jeg så sendt Freja og farmand til Odense, så jeg er alene hjemme.

Her er godt nok tomt lige pludselig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nyrerne føler jeg der er styr på takket være hans medicin. Han kan dog ikke rigtig komme af med forkølelsen efter sin rs virus.

:kram2 Hvor er det bare strengt, god bedring med ham!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SP har været her i dag, 2700 gram (på gammeldags manet med vejning i ble, så hun tror 2715 gram), 49 cm - flot :wub

MEN hun synes han mangler det bløde punkt, altså virker det som om, at kraniepladerne er tæt ved sammenvoksede, plus hans hovedomfang er blevet 1 cm mindre, men det kan så forklares med hævelse lige efter fødslen. Men det bløde punkt der, det bekymre mig- og der er lang tid til 5-ugers us. Hvor hun bad os få det tjekket. Hun mærker selv efter på ham når hun kommer igen, de har ikke nævnt det på sygehuset, så jeg håber de kun er blevet presset godt sammen ved fødslen og er på vej fra hinanden - ellers så er det sgu nok skidt :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SP har været her i dag, 2700 gram (på gammeldags manet med vejning i ble, så hun tror 2715 gram), 49 cm - flot :wub

MEN hun synes han mangler det bløde punkt, altså virker det som om, at kraniepladerne er tæt ved sammenvoksede, plus hans hovedomfang er blevet 1 cm mindre, men det kan så forklares med hævelse lige efter fødslen. Men det bløde punkt der, det bekymre mig- og der er lang tid til 5-ugers us. Hvor hun bad os få det tjekket. Hun mærker selv efter på ham når hun kommer igen, de har ikke nævnt det på sygehuset, så jeg håber de kun er blevet presset godt sammen ved fødslen og er på vej fra hinanden - ellers så er det sgu nok skidt :boo

Hvor vokser han flot skønne Milan :kuller

Jeg troede vi havde en aftale om, at dramaet kun skulle fortsætte ved mig efter fødslen! Hvor er jeg ked af at du skal gå og være bekymret for din lille guldklump. Håber det er en storm i et glas vand. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:( Hvor er det dog frustrerende og synd for jer :(

Er det som følge af nyresygdommen, at han så nemt bliver syg? :(

Stort :kram

  

Argh din stakkel :kram

  

Øv øv - god bedring

  

Åh nej!!!! Hvor er det synd for jer! :kram

  

:kram

 

Hold nu op hvor er I hårdt ramt. Rigtig god bedring til lille Asger

  

:kram2 Hvor er det bare strengt, god bedring med ham!

Svarer jer lige alle på en gang.

Tak alle sammen :)

Natten har været god. Hurra for panodil. Har fået sovet ALENE fra 22.30 til 3.45 for første gang i flere dage.

Det er stadig en kamp at få ham til at spise. Han spiser hurtigt 60 ml og så skal vi kæmpe. Han skriger og viser tydeligt tegn på sult. Bleerne er efterhånden ved at blive ret tørre så jeg kæmper kampen for at han får mere mad.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Svarer jer lige alle på en gang.

Tak alle sammen :)

Natten har været god. Hurra for panodil. Har fået sovet ALENE fra 22.30 til 3.45 for første gang i flere dage.

Det er stadig en kamp at få ham til at spise. Han spiser hurtigt 60 ml og så skal vi kæmpe. Han skriger og viser tydeligt tegn på sult. Bleerne er efterhånden ved at blive ret tørre så jeg kæmper kampen for at han får mere mad.

Åh din stakkel, har du prøvet med en sprøjte? Det hjalp lidt med Laura, så skulle hun ikke arbejde for det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SP har været her i dag, 2700 gram (på gammeldags manet med vejning i ble, så hun tror 2715 gram), 49 cm - flot :wub

MEN hun synes han mangler det bløde punkt, altså virker det som om, at kraniepladerne er tæt ved sammenvoksede, plus hans hovedomfang er blevet 1 cm mindre, men det kan så forklares med hævelse lige efter fødslen. Men det bløde punkt der, det bekymre mig- og der er lang tid til 5-ugers us. Hvor hun bad os få det tjekket. Hun mærker selv efter på ham når hun kommer igen, de har ikke nævnt det på sygehuset, så jeg håber de kun er blevet presset godt sammen ved fødslen og er på vej fra hinanden - ellers så er det sgu nok skidt :boo

Store dreng :loveshower

Kan du evt ringe til din læge og spørge nu så du ikke skal gå og bekymre dig? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Svarer jer lige alle på en gang.

Tak alle sammen :)

Natten har været god. Hurra for panodil. Har fået sovet ALENE fra 22.30 til 3.45 for første gang i flere dage.

Det er stadig en kamp at få ham til at spise. Han spiser hurtigt 60 ml og så skal vi kæmpe. Han skriger og viser tydeligt tegn på sult. Bleerne er efterhånden ved at blive ret tørre så jeg kæmper kampen for at han får mere mad.

Dejligt med søvn :yay øv med maden :( håber han snart spiser ordentlig igen :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram gjorde underværker, piger, selvom vi har spekuleret i vildskab siden, men jeg har fundet en del ro efter jeg har Googlet lidt.

Ofte er sådanne sammenvoksningen pga. Kromosomfejl- og det VED vi jo, at han ikke har :yay Så jeg slår liden til, at det er pga. Tryk ved fødslen og at de retter sig ud indenfor 2-3 uger efter fødslen :bd (tænk som god karmadust) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh din stakkel, har du prøvet med en sprøjte? Det hjalp lidt med Laura, så skulle hun ikke arbejde for det.

Sprøjte er afprøvet. Det synes han er en rigtig dårlig idé. Sidste flaske burde han have været dækket af Panodil. Men det tog 40 min at spise dog det meste af en flaske.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spiser jeres små bebser også hver 3-4 time og 125 ml pr. Gang eller?

Det gør vores bettemand på 3 uger...og han laver næsten bonusble hver gang :-)

Men det tar ca. 45 min sådan et måltid og sys det er ret længe...nogen gange tar det 1 time hvis han er lidt umulig og sådan ;-) så der går hurtig halvanden time med bleskift og lidt hygge osv..om natten sys jeg det er lang tid hver gang han vågner...nå men ellers ska jeg ikk klage :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spiser jeres små bebser også hver 3-4 time og 125 ml pr. Gang eller?

Det gør vores bettemand på 3 uger...og han laver næsten bonusble hver gang :-)

Men det tar ca. 45 min sådan et måltid og sys det er ret længe...nogen gange tar det 1 time hvis han er lidt umulig og sådan ;-) så der går hurtig halvanden time med bleskift og lidt hygge osv..om natten sys jeg det er lang tid hver gang han vågner...nå men ellers ska jeg ikk klage :-)

Det var da ellers en del :) Vi fik at vide på neonatal at vi skulle forsøge at begrænse et måltid til 30 min da de ellers vænner sig til at bare at hygge med flasken :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram gjorde underværker, piger, selvom vi har spekuleret i vildskab siden, men jeg har fundet en del ro efter jeg har Googlet lidt.

Ofte er sådanne sammenvoksningen pga. Kromosomfejl- og det VED vi jo, at han ikke har :yay Så jeg slår liden til, at det er pga. Tryk ved fødslen og at de retter sig ud indenfor 2-3 uger efter fødslen :bd (tænk som god karmadust) :)

:kram til dig Louise! Ikke rart at I har været bekymret, men dejligt at det så ser ud til, der intet er at bekymre sig for! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER