TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Så fik Liv numsen med sig og fik trillet fra mave til ryg :glad hun er også "kun" 4,5 måned nu ;) :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så fik Liv numsen med sig og fik trillet fra mave til ryg :glad hun er også "kun" 4,5 måned nu ;) :D

:Yay

Jeg tror såmænd ikke det er sent. Jeg tror bare andre babyer er hurtige. Asger har glemt det lidt igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik Liv numsen med sig og fik trillet fra mave til ryg :glad hun er også "kun" 4,5 måned nu ;) :D

Jubiiiii :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber natten gik bedre end frygtet :kram2

Den gik som sådan ok.

Han faldt endelig i søvn ved 21 tiden på mit bryst og sov til midnat.

Så skulle jeg bare tisse, og så vågnede han selvfølgelig ved at blive flyttet, så han fik mad og kom i seng, hvor han sov med det samme og tog så 3,5 time. Spiste igen og tog 2,5 time. Spiste igen og sov 2 timer.

Nu har han lige spist og sover igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Immanuel sov 4 timer i streg i nat :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Immanuel sov 4 timer i streg i nat :glad :glad

 

Super :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvad gør i for at motivere mht vending fra ryg til mave ? Synes jeg har prøvet alt og intet virker Willum ligger bare fladt med et blik der siger " det der gider jeg ikke mor!"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvad gør i for at motivere mht vending fra ryg til mave ? Synes jeg har prøvet alt og intet virker Willum ligger bare fladt med et blik der siger " det der gider jeg ikke mor!"

 

Emil startede med mave til ryg. Det kom hurtigt af sig selv, fordi han ikke gad ligge på maven hahaha....nu begyndte han så fra ryg til mave. Jeg lagde legetøj ved siden af ham og han prøvede så at dreje hele kroppen og med begge arme at få fat i det, det gjorde han nok i et par uger og så til sidst kom det. Jeg øvede også lidt med ham med et lille skub i ryggen og rulle ham frem og tilbage....jeg tror lidt at det kommer af sig i og med at de får mere styrke i kroppen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Nåhhhh :kiss

 

Vi har lavet en kalender med de bedste billeder :baby1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad gør i for at motivere mht vending fra ryg til mave ? Synes jeg har prøvet alt og intet virker Willum ligger bare fladt med et blik der siger " det der gider jeg ikke mor!"

Fra ryg til mave kommer som regel først meget senere. De skal være ret stærke før de kan det. Simon er ikke i nærheden af at trille endnu og han er 3 mdr nu.

Men senere kan du motivere til at trille vha legetøj. Hold det over baby og lad ham gribe efter det, så fører du det til den ene side og lige uden for rækkevidde, så han skal anstrenge sig for at nå. Det samme med når han skal trille fra mave til ryg, så fører du bare legetøjet over skulderen og bagud, så han skal dreje hovedet for at se og dermed trille rundt. Og så kan du trille ham "manuelt" for at vænne ham til følelsen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overstået første dag med mødregruppe. Må nok sænke forventningerne lidt i forhold til den med Lasse, hvor vi stadig ses og har det super godt sammen.

Tror bare at 7 er for mange. Men gir det en chance.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overstået første dag med mødregruppe. Må nok sænke forventningerne lidt i forhold til den med Lasse, hvor vi stadig ses og har det super godt sammen.

Tror bare at 7 er for mange. Men gir det en chance.

Men du har en mødregruppe. Jeg venter stadig.

Håber det bliver bedre efter nogle gange.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen tiger nr. 2 :klap

Storm har været lidt mere pylret i weekenden, men troede det var fordi, der skete en masse med julefrokost ude og mine forældre, der var på weekend fra fredag til søndag.

Idag er jeg så sikker på, det er tigeren, for han har max sovet en time af gangen og vil helst ligge på mig med en pat i munden uden egentlig at spise :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men du har en mødregruppe. Jeg venter stadig.

Håber det bliver bedre efter nogle gange.

Øv at du stadig venter.

Nu må der snart bli født nogle flere i brædstrup, så i kan komme i gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Dejligt billede!!

Og øv med tigeren! Håber den hurtig finder dvale igen!

Laura har lagt sin tiger i dvale for en stund, og det var super dejligt, vi nyder hver dag hun er i godt humør :)

Tilgengæld har hun fået en lille smule øjnbetændelse, så nu skal hun have øjnsalve - øv det er bare ikke sjovt at give hende, og det sviger jo bagefter også, det er altså bare hårdt at se! Håber ikke det er noget vi kommer til at døje med!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har Simon været til lægen idag og fået sin 3 mdrs vaccine - og han klarede det super flot! :yay Han peb lige lidt, da hun sprøjtede dem ind, men stoppede igen få sekunder efter og virkede totalt upåvirket. Han kunne endda mønstre et lille smil inden vi gik! Sygeplejersken var vildt imponeret over hvor sej han var og det var mor her også :biglove

Jeg regnede med at han nok ville være pylret til aften og måske få feber, men der har absolut intet været! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har Simon været til lægen idag og fået sin 3 mdrs vaccine - og han klarede det super flot! :yay Han peb lige lidt, da hun sprøjtede dem ind, men stoppede igen få sekunder efter og virkede totalt upåvirket. Han kunne endda mønstre et lille smil inden vi gik! Sygeplejersken var vildt imponeret over hvor sej han var og det var mor her også :biglove

Jeg regnede med at han nok ville være pylret til aften og måske få feber, men der har absolut intet været! :yay

Åh hvor dejligt, seje lille mand :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har Simon været til lægen idag og fået sin 3 mdrs vaccine - og han klarede det super flot! :yay Han peb lige lidt, da hun sprøjtede dem ind, men stoppede igen få sekunder efter og virkede totalt upåvirket. Han kunne endda mønstre et lille smil inden vi gik! Sygeplejersken var vildt imponeret over hvor sej han var og det var mor her også :biglove

Jeg regnede med at han nok ville være pylret til aften og måske få feber, men der har absolut intet været! :yay

 

Fantastisk :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har Simon været til lægen idag og fået sin 3 mdrs vaccine - og han klarede det super flot! :yay Han peb lige lidt, da hun sprøjtede dem ind, men stoppede igen få sekunder efter og virkede totalt upåvirket. Han kunne endda mønstre et lille smil inden vi gik! Sygeplejersken var vildt imponeret over hvor sej han var og det var mor her også :biglove

Jeg regnede med at han nok ville være pylret til aften og måske få feber, men der har absolut intet været! :yay

Skønne Simon. Det tog han da super flot.

Jeg udsætter vores til efter jul. tør ikke tage chancen med evt feber lige før jul med Asgers historik.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønne Simon. Det tog han da super flot.

Jeg udsætter vores til efter jul. tør ikke tage chancen med evt feber lige før jul med Asgers historik.

Det kan jeg godt forstå du gør, i har da også nok at se til i forvejen...

Hvordan har du det ellers?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER