TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Ja, det er nemlig også Asgers forløb jeg har i tankerne, for han var jo hårdt ramt.

Håber bare, jeg kan holde det hos mig selv :)

Husk Asgers immunforsvar var nedbrudt grundet nyrebækkenbetændelse og 10 dages antibiotika behandling. Det har Storm jo ikke.

Og så var vores virus kommer nede fra børnehaven. Felix havde feber og snot lige inden Asger blev ramt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Husk Asgers immunforsvar var nedbrudt grundet nyrebækkenbetændelse og 10 dages antibiotika behandling. Det har Storm jo ikke.

Og så var vores virus kommer nede fra børnehaven. Felix havde feber og snot lige inden Asger blev ramt.

Ja, det ved jeg godt, men derfor frygter jeg nu alligevel, at han bliver smittet.

Jeg er i forvejen selv en stor bakterie fobiker (hedder det vist ikke men pyt), så ville allerhelst pakke ham ind i en forseglet boble, så han ikke bliver syg nogensinde :D

Jeg skal nok blive rigtig sjov første gang, han bliver ramt af noget ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det ved jeg godt, men derfor frygter jeg nu alligevel, at han bliver smittet.

Jeg er i forvejen selv en stor bakterie fobiker (hedder det vist ikke men pyt), så ville allerhelst pakke ham ind i en forseglet boble, så han ikke bliver syg nogensinde :D

Jeg skal nok blive rigtig sjov første gang, han bliver ramt af noget ;)

Puha held og lykke med det :D

Skal skåne dig for hvordan Felix opstart var i vs så ;) men han havde også AB. Ikke en fordel.

Det skal nok gå. Du bliver bedre og bedre til at læse ham fra gang til gang. Og så er en mors intuition altså ikke til at tage fejl af !

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha held og lykke med det :D

Skal skåne dig for hvordan Felix opstart var i vs så ;) men han havde også AB. Ikke en fordel.

Det skal nok gå. Du bliver bedre og bedre til at læse ham fra gang til gang. Og så er en mors intuition altså ikke til at tage fejl af !

:kram

Hvad er AB?

Ja, det bliver bare skønt med alle bakterierne, når han atarter i dp til juni og igen i bh senerw hwn :cry

Men jeg bliver vel hærdet på et tidspunkt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter at have haft store smerter over længere tid i venstre bryst ifm amning, opdagede jeg idag, at det nok er pga de rifter, jeg har fået, fordi sugemallen synes det er nødvendigt at trække hovedet tilbage og ryste det uden at give slip på brystet :klap

Var på apoteket idag og købte en creme, der skulle fremme helingen.

Var noget skeptisk, men har smurt 3 gange, og smerterne er væk :yay :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er AB?

Ja, det bliver bare skønt med alle bakterierne, når han atarter i dp til juni og igen i bh senerw hwn :cry

Men jeg bliver vel hærdet på et tidspunkt :)

Astmatisk bronkitis ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er AB?

Ja, det bliver bare skønt med alle bakterierne, når han atarter i dp til juni og igen i bh senerw hwn :cry

Men jeg bliver vel hærdet på et tidspunkt :)

Astmatisk bronkitis.

Børnehave opstart var Peace of cake i forhold til vs. Der er vist bare over 200 forkølelse virus så der er lidt at starte på :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Astmatisk bronkitis ;)

  

Astmatisk bronkitis.

Børnehave opstart var Peace of cake i forhold til vs. Der er vist bare over 200 forkølelse virus så der er lidt at starte på :D

Tak, så er jeg også med :)

Ja, det er så rigeligt at starte på da :D

Men kan jo ikke gøre så meget ved smitte fra andre end os selv, så må hellere øve mig i at slappe af omkring det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå den gode stil fra Simon varede ikke ved... Igår sov han slet ikke hele dagen ud over at powernappe ved brystet mens han suttede og i nat fik han bryst 3 gange fra kl 24-04, så det er næsten en gang i timen.. og så skulle jeg også lige op og skifte ham.. sådan var det også i går nat, hvor han så også tissede igennem.. gaaab! :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er inde i en god periode om natten for øjeblikket :yay *antijinx*

Malou falder i søvn 23-24 sover til kl. 4, hvor jeg ammer hende og herefter sover videre til ca. 8 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå den gode stil fra Simon varede ikke ved... Igår sov han slet ikke hele dagen ud over at powernappe ved brystet mens han suttede og i nat fik han bryst 3 gange fra kl 24-04, så det er næsten en gang i timen.. og så skulle jeg også lige op og skifte ham.. sådan var det også i går nat, hvor han så også tissede igennem.. gaaab! :zzz

Det er op ad bakke :( håber det snart bliver bedre :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er inde i en god periode om natten for øjeblikket :yay *antijinx*

Malou falder i søvn 23-24 sover til kl. 4, hvor jeg ammer hende og herefter sover videre til ca. 8 :)

Det er skønt og det kan mærkes. Asger sover fra ca 21-22 til 7-8 stykker afbrudt af et måltid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er op ad bakke :( håber det snart bliver bedre :kram2

 

Tak :kram Det påvirker mit humør så meget, har gået og snerret af Per og ungerne hele dagen :(

 

Det er skønt og det kan mærkes. Asger sover fra ca 21-22 til 7-8 stykker afbrudt af et måltid.

Hvor er det flot! Og særligt med alt han har kæmpet med, så er han sgu bare en sej gut ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej, jeg er blevet forkølet, og frygter det ender i den helt store tur, som jeg altid får her om vinteren.

Hvordan nu med amning og smitte af bettemanden??

 

Du skal bare fortsætte med at amme, men det kan blive svært at undgå at smitte ham under alle omstændigheder :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så skal jeg da lige love for at mælken løb til!

Så nu kan de bare spise løs.

GSBxC3x.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så skal jeg da lige love for at mælken løb til!

Så nu kan de bare spise løs.

GSBxC3x.jpg

 

Nåhhhh hihihi :D En krammer til jer og god søndag :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåhhhh hihihi :D En krammer til jer og god søndag :kram

Tak, det er altså lidt vildt at have to liggende på sammetid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så skal jeg da lige love for at mælken løb til!

Så nu kan de bare spise løs. GSBxC3x.jpg

Super godt billede!

Hvor er det vildt med 2 sådan nogle små nogen :kuller

Tillykke igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så skal jeg da lige love for at mælken løb til!

Så nu kan de bare spise løs. GSBxC3x.jpg

Haha hvor er de skønne!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så skal jeg da lige love for at mælken løb til!

Så nu kan de bare spise løs.

GSBxC3x.jpg

Tager hatten af for at du magter det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er A kommet op på hænder og knæ! :yay

Selvom T gjorde det lige så tidligt, og kravlede da hun var 6,5 måneder, så synes jeg det er aaaaaalt for tidligt at A begynder på det.. Hun er kun en lille bitte baby :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænk idag bliver min store dreng 1 måned ♡

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke lige multi quote, men tak alle sammen! Jeg nyder at være tvillingemor.ingen tvivl om at det nok også skal blive hårdt. Men vi tager det som det kommer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

@ NinjaMama og Girly1988

De bliver så hurtigt store.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sejt at du taget amningen op, Leras! :respekt

Håber det kommer til at køre rimeligt gnidningfrit :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER