TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Det lyder dejlig :loveshower Og du skulle ikke bevæge barnevognen imens?

  

Jeg måtte ud og gå med den for at få ham til at falde i søvn, men så lykkedes det at få ham til at sove videre, da den så stod stille :yay

Han er ellers vågnet hver eneste gang barnevognen stod stille igennem hele hans 3,5 mdr gamle liv :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold da op med babyboom pludselig herinde :loveshower

Stort tillykke til både leras og Tumlepigen! Hvor er det nogle skønne unger! :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med alle de nyankomne bebser! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

  

Jeg måtte ud og gå med den for at få ham til at falde i søvn, men så lykkedes det at få ham til at sove videre, da den så stod stille :yay

Han er ellers vågnet hver eneste gang barnevognen stod stille igennem hele hans 3,5 mdr gamle liv :P

 

Det var da dejligt at det lykkedes. Lad os håbe at det varer ved :rolleyes

Her er det ikke muligt :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke til de nye mødre :D

Sikke nogle lækre små babyer :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold kæft jeg glæder mig til at få kravlegården hjem i dag, Så Liff ikke behøver at stå på sofabordet i liften!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Troede at Laura havde glemt hvordan man vendte sig. Men næh det handler om hvad man gider ;)

Hun vendte sig så igen i går - hun gør bare hvad hun selv vil ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih venter på stuegang så vi kan få vejet Tobias.

Jeg er ikke i tvivl om at mads er i trivsel. Han stor skider og spiser. :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for tillykke, alle sammen :tak

Velkommen til babyland til mig! Har brugt 2,5 time på at amme hertil aften. Hun søger stadig - kan hun virkelig stadig være sulten? Tænker også hun er træt efter 3 timers vågentid. Synes det her amning er svært! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for tillykke, alle sammen :tak

Velkommen til babyland til mig! Har brugt 2,5 time på at amme hertil aften. Hun søger stadig - kan hun virkelig stadig være sulten? Tænker også hun er træt efter 3 timers vågentid. Synes det her amning er svært! :(

Jeg synes stadig amning er svært, og min søn er 2 mdr :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for tillykke, alle sammen :tak

Velkommen til babyland til mig! Har brugt 2,5 time på at amme hertil aften. Hun søger stadig - kan hun virkelig stadig være sulten? Tænker også hun er træt efter 3 timers vågentid. Synes det her amning er svært! :(

 

:kram :kram2 :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bestiller heller ikke ret meget andet end at amme min baby på 4 uger. Ofte går der kun 1 time til halvanden fra afsluttet amning til jeg har ammet hende igen. Hun er især glubsk om natten :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er planen pku-test, amning udskrivelsesundersøgelse og så hjem :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for tillykke, alle sammen :tak

Velkommen til babyland til mig! Har brugt 2,5 time på at amme hertil aften. Hun søger stadig - kan hun virkelig stadig være sulten? Tænker også hun er træt efter 3 timers vågentid. Synes det her amning er svært! :(

Lige nu har du kun råmælk, derfor ska hun ha lov at sutte så længe hun vil/kan. Det fik jeg af vide på barselsgangen med Laura. Men hvis du ikk ka holde det ud og trænger til pause, så gi hende lidt mme i snapseglas.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for tillykke, alle sammen :tak

Velkommen til babyland til mig! Har brugt 2,5 time på at amme hertil aften. Hun søger stadig - kan hun virkelig stadig være sulten? Tænker også hun er træt efter 3 timers vågentid. Synes det her amning er svært! :(

:kram2 Amning var også voldsomt svært for mig både første og anden gang! Men nu her nogle måneder senere kører det bare, så hold ud og så skal det nok komme!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow Asger er begyndt at savle!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow Asger er begyndt at savle!

Det gør Liv også og hun har gjort det lidt over en måned nu - hun bliver 5 måneder (:o) i morgen så det er måske alderen for vi har ikke set skyggen af en tand endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør Liv også og hun har gjort det lidt over en måned nu - hun bliver 5 måneder (:o) i morgen så det er måske alderen for vi har ikke set skyggen af en tand endnu.

Tror også det er alderen. Når man skal smile så meget er der frit løb til savlen :D

Jeg har ikke de store forventninger om tænder endnu. Felix havde lige fået de to første tænder da han blev 1 år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej, jeg er blevet forkølet, og frygter det ender i den helt store tur, som jeg altid får her om vinteren.

Hvordan nu med amning og smitte af bettemanden??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror også det er alderen. Når man skal smile så meget er der frit løb til savlen :D

Jeg har ikke de store forventninger om tænder endnu. Felix havde lige fået de to første tænder da han blev 1 år.

Det jo det der er :D

Ronja fik faktisk de første to da hun var 4 mdr så jeg frygtede lidt at Liv også ville få. Men heldigvis venter hun lidt endnu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej, jeg er blevet forkølet, og frygter det ender i den helt store tur, som jeg altid får her om vinteren.

Hvordan nu med amning og smitte af bettemanden??

Du skal bare fortsætte med at amme :) hvis du smitter ham kan det jo lige så godt ske når du skifter ham som når du ammer. Du kan ikke undgå at han er derhjemme og indånder nogen af dine bakterier alligevel ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal bare fortsætte med at amme :) hvis du smitter ham kan det jo lige så godt ske når du skifter ham som når du ammer. Du kan ikke undgå at han er derhjemme og indånder nogen af dine bakterier alligevel ;)

Nej, det er selvfølgelig rigtig nok.

Er bare så bange for at smitte ham, fordi han stadig er så lille :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, det er selvfølgelig rigtig nok.

Er bare så bange for at smitte ham, fordi han stadig er så lille :)

Her har vi gange i en evigheds forkølelse til både mig og Asger og det går fint. Hæv evt. hoved enden af hans seng hvis han bliver forkølet og få lægen til at vurderer ham hvis han bliver voldsomt påvirket eller får feber.

Men husk det er jo ikke sikkert der bliver noget. Men kan godt forstå dine tanker. Vi har jo været igennem en rs virus.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, det er selvfølgelig rigtig nok.

Er bare så bange for at smitte ham, fordi han stadig er så lille :)

Det kan jeg godt forstå og jeg har selv haft lignende tanker :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her har vi gange i en evigheds forkølelse til både mig og Asger og det går fint. Hæv evt. hoved enden af hans seng hvis han bliver forkølet og få lægen til at vurderer ham hvis han bliver voldsomt påvirket eller får feber.

Men husk det er jo ikke sikkert der bliver noget. Men kan godt forstå dine tanker. Vi har jo været igennem en rs virus.

  

Det kan jeg godt forstå og jeg har selv haft lignende tanker :)

Ja, det er nemlig også Asgers forløb jeg har i tankerne, for han var jo hårdt ramt.

Håber bare, jeg kan holde det hos mig selv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER