TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Har lige puttet min store dreng på eget værelse.. Wow det går altså stærkt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har I en Natures Sway, altså en slyngevugge?

Jeg vil virkelig virkelig virkelig anbefale den hvis ens barn har svært ved at sove og overgive sig til søvnen. Den er lidt dyr, men kan lejes for ca. 300 pr. Mdr. hos sneglehuset.com eller købes brugt. Vi overlevede kun pga. den de første 3-4 måneder, så voksede han ud af den, både fysisk og "behovsmæssigt", for han lærte at sove selv:)

Nej, det har vi ikke. Hun har en leandervugge og vi bor desværre i Sverige, så har ikke lige mulighed for at teste uden det koster det hvide ud af øjnene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, det har vi ikke. Hun har en leandervugge og vi bor desværre i Sverige, så har ikke lige mulighed for at teste uden det koster det hvide ud af øjnene

Okay, jeg aner ærlig talt ikke hvad levering/transport til Sverige koster. Men det kan jo være at der findes en svensk version af den blå avis... For slyngevuggen er bestemt ikke dansk som sådan, men forhandles i mange lande. Og hvile til ens arme + ryg samt søvn er nærmest priceless som nybagt mor:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, jeg aner ærlig talt ikke hvad levering/transport til Sverige koster. Men det kan jo være at der findes en svensk version af den blå avis... For slyngevuggen er bestemt ikke dansk som sådan, men forhandles i mange lande. Og hvile til ens arme + ryg samt søvn er nærmest priceless som nybagt mor:)

Slyngevuggen er det bedste køb jeg nogensinde har gjort! :yay Før jeg købte den var jeg lidt betænkelig, for den ER dyr, men jeg havde gerne givet det dobbelte nu.. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, jeg aner ærlig talt ikke hvad levering/transport til Sverige koster. Men det kan jo være at der findes en svensk version af den blå avis... For slyngevuggen er bestemt ikke dansk som sådan, men forhandles i mange lande. Og hvile til ens arme + ryg samt søvn er nærmest priceless som nybagt mor:)

Har forsøgt at finde noget lignende, både brugt og nyt, men det er ikke lykkedes, så tror ikke den er slået igennem i Sverige.

De fleste heroppe er også meget forbavsede over min strækvikle.

Desuden tror jeg ikke jeg får N overbevist om at vi skal have ny seng uden at have prøvet den først, da vi allerede har en leandervugge i overskud, som vi skal have solgt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fatter ingenting.

Igår ville/kunne hun ikke sove overhovedet og nu har hun snart sovet i 12 timer? Har selvfølgelig ammet, men hun falder i søvn under amningen og sover bare videre.

Skal man holde hende vågen eller bare lade hende sove og se hvad der sker?

Edit: hun vågnede, var glad og frisk i en times tid hvorefter hun kom i slyngen og bum, så sov hun...

Kan jeg være så heldig at det er ved at vende igen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har en søn, der har spist et halvt glas lasagne, en 1/3 skive bondebrød med leverpostej og en hel avokado til aftensmad.. Jesus!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fatter ingenting.

Igår ville/kunne hun ikke sove overhovedet og nu har hun snart sovet i 12 timer? Har selvfølgelig ammet, men hun falder i søvn under amningen og sover bare videre.

Skal man holde hende vågen eller bare lade hende sove og se hvad der sker?

Edit: hun vågnede, var glad og frisk i en times tid hvorefter hun kom i slyngen og bum, så sov hun...

Kan jeg være så heldig at det er ved at vende igen?

 

Altså så længe hun har vågne perioder, hvor hun er glad og aktiv, så er det jo bare med at nyde at hun sover igen :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså så længe hun har vågne perioder, hvor hun er glad og aktiv, så er det jo bare med at nyde at hun sover igen :)

Tror mig, det har jeg også gjort.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fatter ingenting.

Igår ville/kunne hun ikke sove overhovedet og nu har hun snart sovet i 12 timer? Har selvfølgelig ammet, men hun falder i søvn under amningen og sover bare videre.

Skal man holde hende vågen eller bare lade hende sove og se hvad der sker?

Edit: hun vågnede, var glad og frisk i en times tid hvorefter hun kom i slyngen og bum, så sov hun...

Kan jeg være så heldig at det er ved at vende igen?

Sålænge det er om natten hun sover så meget, så er det jo bare super:) Ville kun vække hvis der generelt var så meget dagssøvn at det ville gå ud over nattesøvnen (altså at de bytter om på dag og nat):)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dicte har nu lært at sende fingerkys... Hun tager hånden til munden og siger "muuah" mens hun tager hånden væk fra munden... :wub såååå sødt!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dicte har nu lært at sende fingerkys... Hun tager hånden til munden og siger "muuah" mens hun tager hånden væk fra munden... :wub såååå sødt!!!

århhhhh  :kuller  :kuller  :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh skal til frisør i morgen og have fikset håret inden vi skal have dåb og N skal passe Freja derhjemme.

Regner med det tager et par timer og det er første gang jeg skal være væk fra hende så længe. Er lidt spændt på hvordan det bliver, men glæder mig SÅ meget til at få ordnet hår. Ligner mest af alt et fugleskræmsel pt

Og bare lige for god ordens skyld, så er det kun mig selv jeg er bekymret for. N er SÅ fantastisk med Freja og Freja ææælsker sin far, så de skal nok få hygget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh, lækkert Ema, det kender jeg godt - det er ved at være et år siden jeg har været til frisør - arg! Hvad med et før og efter billede? ;) Håber det går godt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dicte har nu lært at sende fingerkys... Hun tager hånden til munden og siger "muuah" mens hun tager hånden væk fra munden... :wub såååå sødt!!!

 

Awww, nuser! Er det noget du har vist hende ofte, eller? Det kan vores dreng da slet ikke! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh, lækkert Ema, det kender jeg godt - det er ved at være et år siden jeg har været til frisør - arg! Hvad med et før og efter billede? ;) Håber det går godt!

Puha, er ikke sikker på jeg vil være bekendt at lægge et før billede op...

Ej, skal nok lige se om jeg ikke kan få taget et senere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Andre hvis børn ikke kan sove pga varmen :shooter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Andre hvis børn ikke kan sove pga varmen :shooter

Jep og her har hun 39,1 i feber oveni :( Det er så synd for hende for hun er mega træt 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep og her har hun 39,1 i feber oveni :( Det er så synd for hende for hun er mega træt

Arh, god bedring med hende..

Er alene med hende de næste 4 dage, og er lidt træt af, at hun ikke sover endnu (kl 22, når hun normalt sover kl 19-20) :?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arh, god bedring med hende..

Er alene med hende de næste 4 dage, og er lidt træt af, at hun ikke sover endnu (kl 22, når hun normalt sover kl 19-20) :?

åhh føler med dig! Simon skriver opgave, så han er først lige kommet hjem, og kommer lige så sent hjem indtil tirsdag hvor de afleverer. Så håber bare at det kun er i dag hun har det skidt. Men tror desværre at det er tænder så det trækker nok ud :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åhh føler med dig! Simon skriver opgave, så han er først lige kommet hjem, og kommer lige så sent hjem indtil tirsdag hvor de afleverer. Så håber bare at det kun er i dag hun har det skidt. Men tror desværre at det er tænder så det trækker nok ud :(

Arh :kram2

Her har gummedråber virkelig været et hit, mens hun har fået tænder..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arh :kram2

Her har gummedråber virkelig været et hit, mens hun har fået tænder..

ja samme her, men dem vi havde er blevet for gamle :( Må have købt nogle nye i morgen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så sov barnet endelig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Andre hvis børn ikke kan sove pga varmen :shooter

Jeps, og pylret og tørstig har vi også været her i dag.

Og mærkeligt nok så er vi gået fra at have hængt i brysterne hele dagen til at nægte at spise her kl 22. Hun skreg bare jeg forsøgte og så snart hun kom væk fra brystet så var hun glad og smilede og pludrede igen.

Så nu må vi se hvornår hun vil have mad i nat

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Awww, nuser! Er det noget du har vist hende ofte, eller? Det kan vores dreng da slet ikke! :)

Jeg bestemte mig for at prøve på at lære hende det for 4-5 dage siden, og så har jeg bare gjort det meget med hende i de dage (altså sendt fingerkys til hende, som hun griner stort af, og taget hendes hånd og lavet fingerkys fra hendes mund) og pludselig gjorde hun det helt af sig selv... Så hun var ret lærenem lige med det :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER