TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Uf, vi skal til begravelse hos et af parrene fra vores fødselsforberedelsesgruppe i morgen, da de desværre mistede deres lille dreng i maven 4 dage før termin. Har helt ondt i maven bare ved tanken allerede nu og har bare lyst til at kysse og kramme min lille Freja hele tiden. Kan slet ikke udholde tanken om hvis hun ikke havde været her.

Puha tanken er da også ganske rædsom! :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uf, vi skal til begravelse hos et af parrene fra vores fødselsforberedelsesgruppe i morgen, da de desværre mistede deres lille dreng i maven 4 dage før termin. Har helt ondt i maven bare ved tanken allerede nu og har bare lyst til at kysse og kramme min lille Freja hele tiden. Kan slet ikke udholde tanken om hvis hun ikke havde været her.

 

Puha.. Det er ganske forfærdeligt! Det er hårdt at være vidne til - min nevø døde 19 timer gammel, og den begravelse er det værste jeg nogensinde har oplevet. Men det var samtidig en smuk afslutning og det betød meget at vi allesammen var samlet og krammede og sang. Kram til dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uf, vi skal til begravelse hos et af parrene fra vores fødselsforberedelsesgruppe i morgen, da de desværre mistede deres lille dreng i maven 4 dage før termin. Har helt ondt i maven bare ved tanken allerede nu og har bare lyst til at kysse og kramme min lille Freja hele tiden. Kan slet ikke udholde tanken om hvis hun ikke havde været her.

:kram Det må være så forfærdeligt! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Baby med 39,7 i feber. Vi tager ikke til KBH alligevel i dag. Heldigvis kommer min mor her.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv at vi skulle været vågen i næsten 1,5 time i nat og at jeg smadrede 2 porcelænlysestager, fordi jeg er SÅ træt at jeg gik direkte ind i dem :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elliot pludrer og larmer.. Det er meget sødt, men jeg skal sguda have høreværn.. Han larmer helt vildt! :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elliot pludrer og larmer.. Det er meget sødt, men jeg skal sguda have høreværn.. Han larmer helt vildt! :lol

Der er vi også herhjemme! Liam har fundet ud af at man kan skrige :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er tand nummer 2 også så småt tittet frem :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er vi også herhjemme! Liam har fundet ud af at man kan skrige :lolhit

Det samme her! Han snakker og "hviner" og skriger. Ofte eskalerer det henover tid, og ender i skrig, og så gråd, hvis vi ikke tager ham op hurtigt nok :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er vi også herhjemme! Liam har fundet ud af at man kan skrige :lolhit

 

Det er helt vildt.. Han råber og skriger, men han er glad :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er helt vildt.. Han råber og skriger, men han er glad :lol

Ja men det er dejligt og sjovt at høre på :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor pokker får jeg pludselig strækmærker nu, 3 uger er fødslen?

Det er sgu uretfærdigt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor pokker får jeg pludselig strækmærker nu, 3 uger er fødslen?

Det er sgu uretfærdigt

:kram - det fik jeg også :( :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih de sidste par dage har vi kunne putte Olivia 19.45-20 så nu har vi lidt alenetid, hvor er det da bare dejligt :) Før faldt hun først i søvn når vi gik i seng... Håber hun holder den nye stil :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih de sidste par dage har vi kunne putte Olivia 19.45-20 så nu har vi lidt alenetid, hvor er det da bare dejligt :) Før faldt hun først i søvn når vi gik i seng... Håber hun holder den nye stil :D

Sejt! Krydser fingre...

Er lige på fra mobilen: hvor gammel er hun?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Weee, Freja har endelig set lyset i min strækvikle og det hjælper altså en hel del når man har ked baby med mavepine som helst vil hænge på mor 24/7

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Weee, Freja har endelig set lyset i min strækvikle og det hjælper altså en hel del når man har ked baby med mavepine som helst vil hænge på mor 24/7

Åh ja, den har også reddet mig igennem nogle hårde eftermiddage og aftener. Fantastisk opfindelse :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, 5. tigerspring det er da et der trækker tænder ud...

Skrig og skrål, vil ikke længere have mos og grød, kun mælk. Vil ikke sove, og jeg kunne blive ved...

Øv øv. Håber det snart går over

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her var 5. tigerspring også slemt... Meget værre end de andre!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, 5. tigerspring det er da et der trækker tænder ud...

Skrig og skrål, vil ikke længere have mos og grød, kun mælk. Vil ikke sove, og jeg kunne blive ved...

Øv øv. Håber det snart går over

Her var 5. tigerspring også slemt... Meget værre end de andre!

Noooo, det må I ikke sige.. Jeg synes at nummer 4 var slemt nok, og vi er godt på vej ind i nummer 5.. :prik Synes bare ikke man har nogle pauser! :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noooo, det må I ikke sige.. Jeg synes at nummer 4 var slemt nok, og vi er godt på vej ind i nummer 5.. :prik Synes bare ikke man har nogle pauser! :blink

 

Her er det, sorry to say, også rimelig hårdt! Søvnen er slet ikke så god som den plejer og han er virkelig svær at stille tilfreds.. Brokker over det mindste! Men jeg synes det hjælper at tænke på at han igen er tråd ind i en ukendt og lidt skræmmende verden og mor bare er den trygge havn.. :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh her er vi også i tigerspring - det absolut værste endnu!!! Glæder mig til det er ovre!!! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig godt nok ikke til de der tigerspring, det lyder absolut ikke morsomt.

*lukker øjnene og fortsætter med at leve i lykkelig uvidenhed et lille stykke tid endnu*

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er det, sorry to say, også rimelig hårdt! Søvnen er slet ikke så god som den plejer og han er virkelig svær at stille tilfreds.. Brokker over det mindste! Men jeg synes det hjælper at tænke på at han igen er tråd ind i en ukendt og lidt skræmmende verden og mor bare er den trygge havn.. :biglove

Man glemmer i hvert fald hvor besværligt det ind i mellem er, når prutten smiler og griner til en! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig godt nok ikke til de der tigerspring, det lyder absolut ikke morsomt.

*lukker øjnene og fortsætter med at leve i lykkelig uvidenhed et lille stykke tid endnu*

Hehe, hold du øjnene lukkede lidt endnu, visheden skal nok komme.. :kram

Men på den anden side, så er det rigtig rart for os at vide hvorfor han i perioder er en skrigeballon! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER