TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Øv jeg føler mig godt nok som en alenemor lige pt :( Manden har indtil videre haft en arbejdsuge på 65 timer og skal for det ikke er løgn også arbejde lørdag og søndag, samt spille en fodboldkamp!! Farvel weekendhygge/familietid :(

Ihh hvor jeg savner ham..

:kram :kram

Ihh, hvor jeg kender det.. De sidste 4 mdr har været hårde her. Heldigvis slutter min mands "affære" om en måned, hvor hans spil skal udgives!

Og hvor har jeg lagt øre til: fuck alle de helligdage der er, så kommer vi jo bagud (hvor jeg tænker: hurra for alle de helligdage!) eller: dejligt jeg har ferie, så har jeg tid til at arbejde :(

Heldigvis kan jeg se en ende på det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Noah sover morgenlur og jeg savner ham :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gee... Hvad laver han, der er så omfangsrige? Og måske den fodboldkamp efter omstændighederne kunne skrottes?

Han har en deadline som skal være færdig mandag morgen kl 8.00 ;)

Han spiller desværre i Danmarksserien og de kunne ikke undvære ham i dag - han havde undersøgt det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh, det lyder bekendt, stort kram til dig for det er altså ikke altid let når de arbejder så meget. Håber det bliver en god weekend alligevel

Nej det er lidt hårdt at være selv og især fordi man savner ham så meget :)

Tak tak - har brugt dagen i dag på babysvømning og besøg hos mine forældre, så dagen har såmænd været hyggelig nok ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram

Ihh, hvor jeg kender det.. De sidste 4 mdr har været hårde her. Heldigvis slutter min mands "affære" om en måned, hvor hans spil skal udgives!

Og hvor har jeg lagt øre til: fuck alle de helligdage der er, så kommer vi jo bagud (hvor jeg tænker: hurra for alle de helligdage!) eller: dejligt jeg har ferie, så har jeg tid til at arbejde :(

Heldigvis kan jeg se en ende på det :)

Stort :kram til dig - sikke nogle arbejdsnarkomaner vi har anskaffet os ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort :kram til dig - sikke nogle arbejdsnarkomaner vi har anskaffet os ;)

Ja, det må man sige (men omvendt nyder vi jo godt af pengene, der følger med :blush )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det må man sige (men omvendt nyder vi jo godt af pengene, der følger med :blush )

Ja det er jo det, men ærligt så synes kr g bare ikke det er det værd - jo i kortere perioder for at komme opad angsten men ikke i de lange perioder.. Der lever jeg nok hellere efter devisen om kærlighed og kildevand :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er jo det, men ærligt så synes kr g bare ikke det er det værd - jo i kortere perioder for at komme opad angsten men ikke i de lange perioder.. Der lever jeg nok hellere efter devisen om kærlighed og kildevand :kuller

True :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv jeg føler mig godt nok som en alenemor lige pt :( Manden har indtil videre haft en arbejdsuge på 65 timer og skal for det ikke er løgn også arbejde lørdag og søndag, samt spille en fodboldkamp!! Farvel weekendhygge/familietid :(

Ihh hvor jeg savner ham..

Det lyder meget bekendt.. :unsure Det er bare virkelig overhovedet ikke fedt! :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, her blev den planlagte 3 dages forlængede weekend pludselig kortet ned til 1 dag :-(

Så skulle han have haft tidligt fri i dag, men det blev i stedet til 3 timers overarbejde.

Er nogen gange meget træt af min mands arbejde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, her blev den planlagte 3 dages forlængede weekend pludselig kortet ned til 1 dag :-(

Så skulle han have haft tidligt fri i dag, men det blev i stedet til 3 timers overarbejde.

Er nogen gange meget træt af min mands arbejde

:kram

Kender det alt for godt - min mand endte med en arbejdsuge på 84,25 timer i sidste uge!! Dog valgte han så at holde fri i går, som kompensation, men hader virkelig når arbejdet stjæler min mand fra mig :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elliot vælter rundt i sengen, basker med arme og ben, vender sig rundt på maven og ligger sig helt oppe i hovedenden.. Han er så træt, men det er som om han slet ikke kan finde ro.. Please sig det er en fase?! Og hvornår sørensen stopper det?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da Noah blev omkring7 måneder blev han meget nemmere at putte, men der havde vi også taget kampen mange gange.

Nu er det max en gang om ugen Han tager en skrigetur inden han sover.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da Noah blev omkring7 måneder blev han meget nemmere at putte, men der havde vi også taget kampen mange gange.

Nu er det max en gang om ugen Han tager en skrigetur inden han sover.

 

Åh hvor jeg håber det er det samme her.. Han er ikke sådan mega sur, men nok til at jeg ikke synes vi kan gå fra ham… Det er simpelthen som om han ikke kan få kroppen til at falde til ro.. Jeg bliver sindssyg! :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor jeg håber det er det samme her.. Han er ikke sådan mega sur, men nok til at jeg ikke synes vi kan gå fra ham… Det er simpelthen som om han ikke kan få kroppen til at falde til ro.. Jeg bliver sindssyg! :gal

Når Liam bliver meget urolig, så hjælper det faktisk at han ikke kan se mig!! Jeg stiller mig som regel i en vinkel, hvor han ikke kan se mig og så er der ca 60 % chance for at han putter sig til ro! De sidste 40 betyder så at jeg skal gå rundt med ham på armen i en 5 minutters tid og så lægger han sig til at sove i tremmesengen, når jeg lægger ham..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når Liam bliver meget urolig, så hjælper det faktisk at han ikke kan se mig!! Jeg stiller mig som regel i en vinkel, hvor han ikke kan se mig og så er der ca 60 % chance for at han putter sig til ro! De sidste 40 betyder så at jeg skal gå rundt med ham på armen i en 5 minutters tid og så lægger han sig til at sove i tremmesengen, når jeg lægger ham..

 

Det er interessant.. I aften prøver vi at gå ud af soveværelset, når han er blevet puttet :) Så må vi se hvad han siger til det. Overvejer at flytte ham på eget værelse i samme omgang, men jeg kan næsten ikke klippe den sidste navlesnor der.. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Storm er inde i en skrigefase (altså lyden, han er ikke ked!), som i at lyden er så høj at babyalarmen falder ud! :lol Det er egentlig sjovt, han skraldgriner imens,en efter sådan en dag, så bliver mor altså træt i ørerne! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er interessant.. I aften prøver vi at gå ud af soveværelset, når han er blevet puttet :) Så må vi se hvad han siger til det. Overvejer at flytte ham på eget værelse i samme omgang, men jeg kan næsten ikke klippe den sidste navlesnor der.. :rolleyes

Vi går altid ud når han er puttet, og går kun ind igen hvis han bliver ked.. Det fungerer for os i hvert fald! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi går altid ud når han er puttet, og går kun ind igen hvis han bliver ked.. Det fungerer for os i hvert fald! :kram

 

Det prøver vi i aften, tror jeg.. Overvejer om ikke vi skal ha købt et tv til ovenpå, for det er fandme røvsygt at sidde alene udenfor soveværelset en hel aften.. Vi har nogle lænestole til at stå der, så mon ikke et tv og en lille lampe kunne gøre det lidt mere hyggeligt? Så kan vi også have voksentid samtidig med putning :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det prøver vi i aften, tror jeg.. Overvejer om ikke vi skal ha købt et tv til ovenpå, for det er fandme røvsygt at sidde alene udenfor soveværelset en hel aften.. Vi har nogle lænestole til at stå der, så mon ikke et tv og en lille lampe kunne gøre det lidt mere hyggeligt? Så kan vi også have voksentid samtidig med putning :super

Det lyder som en rigtig god plan med et ekstra tv! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvom jeg endnu ikke hører til herinde så smider jeg lige et spørgsmål til jer tøser... :-)

Skal jeg investere i en voksipose? (Skal føde til september ) synes det er rigtig svært og så er det mange penge synes jeg. Er det billige alternativer lige så gode eller hvordan?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvom jeg endnu ikke hører til herinde så smider jeg lige et spørgsmål til jer tøser... :-)

Skal jeg investere i en voksipose? (Skal føde til september ) synes det er rigtig svært og så er det mange penge synes jeg. Er det billige alternativer lige så gode eller hvordan?

 

Altså vi havde en duniduo til at starte med, og den er såmænd ganske udemærket. Vi har dog købt en brugt voksi nu, og den er jeg bare rigtig glad for! Synes den virker mere kvali-agtig, men det kan godt være det bare er mig ;) Men under alle omstændigheder synes jeg en sovepose af en art er en rigtig god investering. Du slipper for at pakke dem ind i 8 lag tøj og putte dem under en dyne ;)

 

EDIT: Hvis du hælder mest til VOKSI, så prøv at kigge på guloggratis eller dba - der er en del af dem til salg til en lidt mere overkommelig pris ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville helt klart også investere i en sovepose! De er fantastiske :) 

Vi har en voksi, som jeg også har brugt som lift ;) Jeg fødte i Juni, og brugte den med sommerdyne hele sommeren. Hvis det var for varmt havde vi den bare stående åben. Hvis du vil have en voksi men syntes det er mange penge, ville jeg købe en brugt. Der er mange fine på både reshopper, DBA, trendsales mm. 

 

Ellers har jeg også hørt godt om Duni Duo'en, og tror også at den kunne være et godt alternativ. Jeg er dog gladere for voksiens lukninger, da Duni'en har velcro, som vækkede Olivia hvis det blev åbnet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte dag  :huug

 

Alt har bare været i mod os i dag. Freja har sovet ad pommern til i nat, så minus søvn til os, min JM tid lå på det dårligst tænkelige tidspunkt i forhold til hvornår Freja sov (pga af den dårlige nat), vi var lige ved at køre galt på vejen hjem fordi en latterlig idiot ikke overholdt sin vigepligt og Freja har bare været ked hele dagen, fordi jeg ikke kan få hende til at sove.

 

Hvis nogle støder på Ole Lukøje derude, vil I så ikke være sød at sende ham i retning af min stakkels lille pige, så hun kan få lov at falde i søvn?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte dag :huug

Alt har bare været i mod os i dag. Freja har sovet ad pommern til i nat, så minus søvn til os, min JM tid lå på det dårligst tænkelige tidspunkt i forhold til hvornår Freja sov (pga af den dårlige nat), vi var lige ved at køre galt på vejen hjem fordi en latterlig idiot ikke overholdt sin vigepligt og Freja har bare været ked hele dagen, fordi jeg ikke kan få hende til at sove.

Hvis nogle støder på Ole Lukøje derude, vil I så ikke være sød at sende ham i retning af min stakkels lille pige, så hun kan få lov at falde i søvn?

Har I en Natures Sway, altså en slyngevugge?

Jeg vil virkelig virkelig virkelig anbefale den hvis ens barn har svært ved at sove og overgive sig til søvnen. Den er lidt dyr, men kan lejes for ca. 300 pr. Mdr. hos sneglehuset.com eller købes brugt. Vi overlevede kun pga. den de første 3-4 måneder, så voksede han ud af den, både fysisk og "behovsmæssigt", for han lærte at sove selv:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER