TroldeMor

Baby - smalltalk

19,059 posts in this topic

Glæder mig godt nok ikke til de der tigerspring, det lyder absolut ikke morsomt.

*lukker øjnene og fortsætter med at leve i lykkelig uvidenhed et lille stykke tid endnu*

Annonce ♥

Her er det, sorry to say, også rimelig hårdt! Søvnen er slet ikke så god som den plejer og han er virkelig svær at stille tilfreds.. Brokker over det mindste! Men jeg synes det hjælper at tænke på at han igen er tråd ind i en ukendt og lidt skræmmende verden og mor bare er den trygge havn.. :biglove

Man glemmer i hvert fald hvor besværligt det ind i mellem er, når prutten smiler og griner til en! :biglove

Annonce ♥

Glæder mig godt nok ikke til de der tigerspring, det lyder absolut ikke morsomt.

*lukker øjnene og fortsætter med at leve i lykkelig uvidenhed et lille stykke tid endnu*

Hehe, hold du øjnene lukkede lidt endnu, visheden skal nok komme.. :kram

Men på den anden side, så er det rigtig rart for os at vide hvorfor han i perioder er en skrigeballon! :)

Annonce ♥

Noooo, det må I ikke sige.. Jeg synes at nummer 4 var slemt nok, og vi er godt på vej ind i nummer 5.. :prik Synes bare ikke man har nogle pauser! :blink

19 ugers tigeren var langt værre hos Sophia end 26 ugers tigeren - vi så faktisk næsten ikke 26 ugers tigeren, hvor 19 ugers var det rene helvede :)

Annonce ♥

Annonce ♥

19 ugers tigeren var langt værre hos Sophia end 26 ugers tigeren - vi så faktisk næsten ikke 26 ugers tigeren, hvor 19 ugers var det rene helvede :)

Åh hvor jeg dig håber det er det samme her! Han fik de sygeste skrigeture sidst, det MÅ bare ikke være værre denne gang! :unsure

Annonce ♥

Er det så nu jeg skal sige at vi næsten ikke mærker nogen af tigerspringene ;) :yay :glad

Annonce ♥

Er det så nu jeg skal sige at vi næsten ikke mærker nogen af tigerspringene ;) :yay :glad

Du kan komme over knæet kan du! :klap ;) :kram2

Annonce ♥

Baah! Du kan godt lige få sendt lidt skrigeture over :P 

Annonce ♥

Annonce ♥

Du kan komme over knæet kan du! :klap ;) :kram2

Hihi min dejlige nemme dreng :yay

Ellers tak ;) :lolhit

Annonce ♥

Baah! Du kan godt lige få sendt lidt skrigeture over :P

Jeg springer lige over ellers tak :)

Annonce ♥

Ih, har bare haft en super hyggelig morgen med en glad prinsesse som slet ikke virker til at have haft ondt i maven.

Efter de skrigeture vi har været igennem de sidste morgenerne så er det bare fantastisk

Annonce ♥

Ih, har bare haft en super hyggelig morgen med en glad prinsesse som slet ikke virker til at have haft ondt i maven.

Efter de skrigeture vi har været igennem de sidste morgenerne så er det bare fantastisk

Skulle aldrig have skrevet. Nåede knap at trykke tilføj før prinsessen satte i gang og det er først lykkes mig at få hende til at falde til igen nu

Annonce ♥

Annonce ♥

Skulle aldrig have skrevet. Nåede knap at trykke tilføj før prinsessen satte i gang og det er først lykkes mig at få hende til at falde til igen nu

Min fulde forståelse herfra! :kram :kiss Synes også altid det går galt, når jeg har skrevet herinde det går godt.. :rolleyes

Annonce ♥

Søvn er åbenbart en by i Rusland idag.. Jeez!

Annonce ♥

Har været på besøg i Noahs vuggestue i dag. De virkede rigtig søde. Tror det bliver et super sted for ham :yay

Annonce ♥

Jeg vil godt sige op. Har stadig nattøj på (inkl snot og gylp), lugter af gnu og har rendt ved barnevognen med 5-7 minutters mellemrum den sidste time... :gal

Annonce ♥

Jeg vil godt sige op. Har stadig nattøj på (inkl snot og gylp), lugter af gnu og har rendt ved barnevognen med 5-7 minutters mellemrum den sidste time... :gal

Jeg synes du skal ringe til din fagforening - der bør være nogle bedre vilkår end de du bliver udsat for :lolhit

Stort :kram fordi du gør det godt :kiss

Annonce ♥

Hvor sender man den opsigelse hen?! Tag venligst mig med... :gal :kram til os begge to!

Annonce ♥

arghhh sidder stadig oppe med en vågen baby  <_< Hun sov lige fra 20-22.30 og har ellers været vågen lige siden. Hun er bare så forkølet og hoster lungerne ud hver 5. min. :( Alt er prøvet…. selen, sukkervand, kamillethe, flaske, ligge op af mig hud mod hud intet virker, og det er nu 3. nat vi kører sådan   :shooter

Annonce ♥

Håber min tigerbaby opfører sig pænt i flyveren....

Annonce ♥

Håber min tigerbaby opfører sig pænt i flyveren....

Er dt i dag i flyver? God tur! :glad

Annonce ♥

Jeg synes du skal ringe til din fagforening - der bør være nogle bedre vilkår end de du bliver udsat for :lolhit

Stort :kram fordi du gør det godt :kiss

Ja, der må ske noget med arbejdsmiljøet.. Ellers vil jeg sgu have mere i løn ;) Tak for kram! :kram

Hvor sender man den opsigelse hen?! Tag venligst mig med... :gal :kram til os begge to!

Aner det ikke? Foreningen for mødre med gylp i håret..? Ja, medlidenheds- :kram2 til os!

arghhh sidder stadig oppe med en vågen baby  <_< Hun sov lige fra 20-22.30 og har ellers været vågen lige siden. Hun er bare så forkølet og hoster lungerne ud hver 5. min. :( Alt er prøvet…. selen, sukkervand, kamillethe, flaske, ligge op af mig hud mod hud intet virker, og det er nu 3. nat vi kører sådan   :shooter

Puha.. Det lyder hårdt! :kram2 Har i prøvet det der med et overskåret løg under sengen? Ved ikke om det virker, men jeg har hørt om det mange gange! 

God bedring! :kram

Annonce ♥

Puha.. Det lyder hårdt! :kram2 Har i prøvet det der med et overskåret løg under sengen? Ved ikke om det virker, men jeg har hørt om det mange gange!

God bedring! :kram

Det lyder akkurat tosset nok til at virke! :D

Annonce ♥

haha nej det har vi ikke :) Men i går var jeg klar på alt, så det skulle næsten have været afprøvet :D

Annonce ♥

Min stakkels lille prinsesse har ondt!

Vi har ikke sovet mere end 20 min ad gangen siden i går aftes og når hun er vågen skriger hun og der er bare ingenting der hjælper.

SP mistænker mælkeallergi, så nu ryger jeg på mælkefri kost. Alt for at den lille stakkel skal få det bedre. Håber bare det hjælper

Annonce ♥