TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Min baby har sprunget aftenflasken over :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har virkelig haft en meget bedre nat i nat, men hvorfor fanden skal William så fejre med med at ville op 5:15?

Vi ligger stadig i hver vores seng og jeg krydser sådan fingre for at han falder i søvn igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde en super god nat i nat! Jeg mindes at jeg lige var oppe med sutten een gang, men er faktisk ikke sikker på om det bare er noget jeg bilder mig ind :huh At han så vågner og pludrer kl 6 er absolut acceptabelt!!! Så kan det være han gider sove formiddagslur i dag... :lol

Fantastisk for dig! Endelig en god nat til jer....

Vi har været vågne on/off siden kl. 3... Great....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har virkelig haft en meget bedre nat i nat, men hvorfor fanden skal William så fejre med med at ville op 5:15?

Vi ligger stadig i hver vores seng og jeg krydser sådan fingre for at han falder i søvn igen.

 

 

Vi havde en super god nat i nat! Jeg mindes at jeg lige var oppe med sutten een gang, men er faktisk ikke sikker på om det bare er noget jeg bilder mig ind :huh At han så vågner og pludrer kl 6 er absolut acceptabelt!!! Så kan det være han gider sove formiddagslur i dag... :lol

 

Dejligt med gode nætter.. Lidt ærgeligt de så står tidligt op, men hellere det end en røvnat? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde en super god nat i nat! Jeg mindes at jeg lige var oppe med sutten een gang, men er faktisk ikke sikker på om det bare er noget jeg bilder mig ind :huh At han så vågner og pludrer kl 6 er absolut acceptabelt!!! Så kan det være han gider sove formiddagslur i dag... :lol

Hvor fedt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pada:

Jo!!! Helt sikkert. Jeg er også mere frisk i dag end jeg plejer. Men det var også en ret god nat faktisk, han fik mad 22:15 og 1:30, resten af tiden hørte jeg ikke noget til ham :) Ret stor kontrast til de der 10-20 gange han plejer at vågne.

Jeg håber virkelig at det forsætter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv. Har fået blærebetændelse og har (måske lidt dumt) forsøgt at drikke den væk de sidste tre dage. I dag fik jeg ondt i underlivet og besluttede derfor at ringe til lægen.

Bingo! En rigtig grim omgang med blod i urinen og det hele.

Penicilin-behandling! Med selexid, der godt kan give baby ondt i maven. Crappy møgbesked at få, når amningen lige var oppe at køre.

Går det skævt igen, så tror jeg ikke jeg har psykisk overskud til en tur til for at bevare amningen. Øv øv øv! I øvrigt synes jeg min produktion er faldet igen de dage, jeg har været skidt - eller også er det 5-ugers appetitspringet, han tager nu.

Nåeh ja - og knægtens øjenbetændelse er en stafylokok-infektion. Øv :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu kæft hvor har jeg den største lyst til, at skrige mine lunger ud og trappe i gulvet, som en 4 årig!! Iige i dag er jeg pisse træt af børn, der ikke sover, lange putteritualer på flere timer og børn, som vågner en gang i timen eller holder mig vågen halve og hele nætter.. Har i snart 7 måneder højst sovet 2,5 time ad gangen og er heldig hvis en nats søvn betyder 5 timers usammenhængende søvn!

Undskyld mit sure opstød, men er bare så træt i dag og jeg ved der er andre som har det værre end mig..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lilleprinsessen:

:kram2 ih hvor er det trælst for jer :( Vi er også i en søvn helvede periode og det er bare IKKE sjovt. Jeg har også haft lyst til at skrige / græde og te mig ondsvagt. Jeg har sågar haft lyst til at råbe af William. Det er bare ikke sjovt med den søvn terror de sætter for dagen!

Jeg kan give nogle af mine bud på hvad der hjælper (over tid) herhjemme. Du gør sikkert alt det rigtige allerede, men jeg ved da fra mig selv hvor rart det er med nye indput nogle gange. Så her er min liste:

- skærme William for uro (specielt kontakt med fremmede, men også urolig, vild og fjollet opførsel sent på dagen)

- fylde ham med kys og kærlighed i løbet af dagen

- dagslurene er alfa og omega, de SKAL være på plads hvis jeg skal gøre mig forhåbninger om nattesøvn

- massere af mad i løbet af dagen og amning på begge bryster inden putning

- han skal falde i søvn selv

- må for alt i verden ikke forstyrres/vækkes før midnat (fx ved at vi går i seng) det er ok at han vågner selv (oftest kl 22, hvor han bliver ammet på begge bryster og jeg skal holde ham i gang, ellers falder han hen og får ikke nok)

- har han en vågen periode skal han så vidt muligt ligge selv i sengen, evt hvor jeg sidder ved siden af

Det er vores betingelser for at vi, hvis vi er heldige får en god natssøvn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu kæft hvor har jeg den største lyst til, at skrige mine lunger ud og trappe i gulvet, som en 4 årig!! Iige i dag er jeg pisse træt af børn, der ikke sover, lange putteritualer på flere timer og børn, som vågner en gang i timen eller holder mig vågen halve og hele nætter.. Har i snart 7 måneder højst sovet 2,5 time ad gangen og er heldig hvis en nats søvn betyder 5 timers usammenhængende søvn!

Undskyld mit sure opstød, men er bare så træt i dag og jeg ved der er andre som har det værre end mig..

 

:Kram Det er helt ok at råbe :numse selvom der er andre der har det hårdere. Der vil altid være en der har det værst, men derfor kan andre jo sagtens have det hårdt og have lov til at brokke sig! Håber I snart kan få noget mere søvn :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv. Har fået blærebetændelse og har (måske lidt dumt) forsøgt at drikke den væk de sidste tre dage. I dag fik jeg ondt i underlivet og besluttede derfor at ringe til lægen.

Bingo! En rigtig grim omgang med blod i urinen og det hele.

Penicilin-behandling! Med selexid, der godt kan give baby ondt i maven. Crappy møgbesked at få, når amningen lige var oppe at køre.

Går det skævt igen, så tror jeg ikke jeg har psykisk overskud til en tur til for at bevare amningen. Øv øv øv! I øvrigt synes jeg min produktion er faldet igen de dage, jeg har været skidt - eller også er det 5-ugers appetitspringet, han tager nu.

Nåeh ja - og knægtens øjenbetændelse er en stafylokok-infektion. Øv :(

Møg!!

:kram

:kram

Jeg håber, det viser sig at gå meget bedre end frygtet, og at det ikke går ud over amningen.

HVIS nu, så husk, at det vigtigste altså er, at Laurits' har det godt (både fysisk og psykisk), så hun har overskud til sin søn!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nuuuuuuuuurh... Da Ulrik kom hjem havde jeg lige brug for en lur. Mens jeg sov vågnede Aron fra sin middagslur, og da jeg kommer ind i stuen og Aron opdager mig, stikker han fluks begge arme op i vejret og kigger på mig med tydelig forventning :wub :wub Han har længe rakt ud efter os og rakt op når man siger "Op?" men dette er første gang han gør det SÅ højt og så tydeligt viser at lige nu vil jeg altså bare op til mor :wub

Det er simpelthen så vildt at se hvor stor forskel det gør at han kan bevæge sig rundt ift at vise hvad han vil!

:loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu kæft hvor har jeg den største lyst til, at skrige mine lunger ud og trappe i gulvet, som en 4 årig!! Iige i dag er jeg pisse træt af børn, der ikke sover, lange putteritualer på flere timer og børn, som vågner en gang i timen eller holder mig vågen halve og hele nætter.. Har i snart 7 måneder højst sovet 2,5 time ad gangen og er heldig hvis en nats søvn betyder 5 timers usammenhængende søvn!

Undskyld mit sure opstød, men er bare så træt i dag og jeg ved der er andre som har det værre end mig..

Føler så helt enormt med dig! :kram :kiss :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elliot har været vågen siden 18.30.. og han har ikke sovet sin middagslur heller.. Den eneste lur han har taget idag var fra 16-18.30.. Jeeesus! SOOOOOV!  :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stakkels alle jer, der bøvler med søvn! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så var min søster forbi i går og se Laurits for første gang (noget med arbejde m.v. der gjorde, at hun ikke havde tid før).

Hun havde da lige en voksi med plade med som gave fra hende og kæresten! Er du sindssyg en gave at få!!!!

Og....hun sagde ja til at være Laurits' gudmor :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 timers søvn.. Tak min skønne skat for, dejligt underholdning.. Men kan du ikke holde dine lydprøver om dagen en anden gang!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for krammerne for mit brokkeindlæg tidligere :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er mon det der stikker min dreng her til morgen. Han er virkelig mor klistrende, gad ikke spise grød, vil ikke ammes og nu vil han heller ikke sove i barnevognen selvom jeg vipper ham.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en total morsyg pige for tiden.

Hun vil kun være ved mig hvilket gør ting lidt besværligt.

Lige nu er jeg ret glad for at vi besluttede at udskyde dp start, for ellers var det i morgen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så var min søster forbi i går og se Laurits for første gang (noget med arbejde m.v. der gjorde, at hun ikke havde tid før).

Hun havde da lige en voksi med plade med som gave fra hende og kæresten! Er du sindssyg en gave at få!!!!

Og....hun sagde ja til at være Laurits' gudmor :yay

Yay:-))))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh en møg dag altså!!! Og fuldstændigt uden grund. Jeg ønsker mig en manual til Williams hjerne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh en møg dag altså!!! Og fuldstændigt uden grund. Jeg ønsker mig en manual til Williams hjerne.

Sådan en vil jeg også gerne have, altså bare til min Johanne istedet ;) Hvis bare de fulgte med når baby kom til verden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh en møg dag altså!!! Og fuldstændigt uden grund. Jeg ønsker mig en manual til Williams hjerne.

Sådan en vil jeg også gerne have, altså bare til min Johanne istedet ;) Hvis bare de fulgte med når baby kom til verden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elliot har lige trillet fra mave til ryg! :yay og jeg fik det endda på video! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER