TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Kontrolvejning på sygehuset viste, at Laurits har taget ca 500 g på - på en uge!!!! De mente så, at jeg bestemt er ved at have mælk nok :yay

Så nu skal vi prøve at gå ned til kun at supplere om aftenen - og i sutteflaske med far ved roret.

Og indtil videre virker det. Han har kun fået 25 ml mme til morgenamning i dag mod 200 ml i alt i dag. Dejligt. :7himmel

Knap så dejligt er til gengæld, at staklen har fået øjenbetændelse :(

Hvor fantastisk! :glad

Og av - jeg har selv lige haft øjenbetændelse (blev smittet af carl), og det gør altså nas! Heldigvis går det gerne rimelig hurtigt over, så snart man kommer i behandling.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så meget for at gå tidligt i seng . William er vågnet 6 gange på 1,5 time og jeg har ikke sovet endnu :(

Han sov heller ikke i løbet af dagen :( Eller siden september for den sags skyld.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et styks tiger-ramt baby byttes! :(

Er simpelthen så usigelig træt efter de første 8 uger af Andrea's liv har været et 'one-woman-show' :( selvom hun i reglen er nem, er det bare hårdt hårdt at stå med det hele selv :( især hen over (sviger)familie-jul og nytår. Glæder mig til D'a eksamener er ovre så vi kan være en familie og hjælpes ad!

Her til aften har Andrea overhovedet ikke ville sove :( har forsøgt at putte siden kl 19, hun skriger, falder endelig i søvn på arm, og vågner lige så snart hun lægges fra mig :(

jeg vil sove!!

Sorry, det var vist dagens klynkeindlæg fra mig :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et styks tiger-ramt baby byttes! :(

Er simpelthen så usigelig træt efter de første 8 uger af Andrea's liv har været et 'one-woman-show' :( selvom hun i reglen er nem, er det bare hårdt hårdt at stå med det hele selv :( især hen over (sviger)familie-jul og nytår. Glæder mig til D'a eksamener er ovre så vi kan være en familie og hjælpes ad!

Her til aften har Andrea overhovedet ikke ville sove :( har forsøgt at putte siden kl 19, hun skriger, falder endelig i søvn på arm, og vågner lige så snart hun lægges fra mig :(

jeg vil sove!!

Sorry, det var vist dagens klynkeindlæg fra mig :(

Kæmpe :kram fra en som ligenu står og vugger 1 stk vågen baby..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hygger med maks 1 time mellem opvågningerne og nu kan han ikke sove!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hygger med maks 1 time mellem opvågningerne og nu kan han ikke sove!

Øv :kram2 håber du fik sovet lidt - trods alt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe :kram fra en som ligenu står og vugger 1 stk vågen baby..

Mange tak! Føler virkelig med dig!

Andrea faldt endelig i søvn kl freaking 2 :( sov så heldigvis til kl 6!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik vist 3*45 minutter i nat, heldigvis tog J William fra 5:30, jeg ammede ham lige 7:30 og ellers sov jeg til klokken 10 :) Super dejligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årets sidste gå-tur i vidunderligt vejr :yay

Desværre også en konstatering af, at jeg er 8 kg over min før-graviditetsvægt og 13! (Gisp) over det, jeg gerne vil veje.

Målet for kommende uge: gå tur med Laurits hver dag og skippe sukker.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol Aron har fundet ud af at forcere dørtrinnet, og dermed opdaget de interessante ting i gangen - inkl vores sko :lol :lol Hvor er det altså skønt at se ham gå på opdagelse :lol

Årh hvor sødt! :) bliver spændende hvor i kan finde jeres sko når i skal bruge dem :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theodor sov fra al fyrværkeriet! :yay Jeg havde ellers frygtet det værste!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theodor sov fra al fyrværkeriet! :yay Jeg havde ellers frygtet det værste!

Det samme her. Vega sov fra 21-6.45 uden at vågne på noget tidspunkt!! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theodor sov fra al fyrværkeriet! :yay Jeg havde ellers frygtet det værste!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov ved ikke lige hvad jeg lavede :)

Men godt nytår til baby smalltalk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men Theodor er ikke umiddelbart fan af 2014.. Han er skriger, græder og er utilfreds selv i armene på mig :blink Fatter ikke lige hvad der foregår. Tigerspring plejer vi ikke rigtig at mærke. Og han plejer heller ikke sådan at lade sig mærke af oplevelser..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Clara vågnede ved al det fyrværkeri og kunne ikke få hende til at sove så vi tog hjem hvor hun sov i barnevognen med det samme. Til gengæld var Zia så træt at hun sov fra det hele, men hun var oppe til kl lidt over 12.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men Theodor er ikke umiddelbart fan af 2014.. Han er skriger, græder og er utilfreds selv i armene på mig :blink Fatter ikke lige hvad der foregår. Tigerspring plejer vi ikke rigtig at mærke. Og han plejer heller ikke sådan at lade sig mærke af oplevelser..

Det bliver bare værre og værre :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver bare værre og værre :(

 

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noah blev puttet kl 21, vågnede til flaske lidt i 12. Den blev slugt, så D nåede lige ud i stuen 10 sekunder i midnat. Derefter sov han uden et pip til kl 4.50 :loveshower så endnu en flaske og sov i vores seng til kl 7. Dygtige baby!

Han reagerede slet ikke på fyrværkeriet, selvom noget af det var så højt at det gik i babyalarmen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram

Tak :kiss

Og nu hygger han sig med at stå ved sofabordet og rode med fjernbetjeningerne.

Den dreng er ikke til at blive klog på i dag.

Og så faldt han og bløder lidt fra munden :(

Han var kun været vågen to timer, men nu prøver vi med en lur. Normalt har han fire vågne timer. Men det her duer bare ikke :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver bare værre og værre :(

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror jeg har spottet en tand i overmunden, altså ikke en der er fremme, men lige under overfladen.

Nu håber jeg virkelig ikke at det så betyder endnu dårligere søvn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man skulle tro at Aron er synsk... Jeg er hjemme med begge børn, så da Aron sover kan jeg tage et bad. Bagefter sidder jeg på sofaen med Maja og er bare ved at falde i søvn. Så jeg aftaler med Maja at jeg går ind og lægger mig lidt mens hun ser fjernsyn og leger med LEGO, og hvis der er noget kan hun bare komme ind.

2 minutter efter jeg lægger, vågner Aron umf....

 

:Kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noah kom på eget værelse i forgårs :bed . I nat har han sovet i egen seng fra 20.30 til 8.30, kun afbrudt af mad kl. 23.30 og 4.30 og en sut kl. 7  :yiepie

 

Tror I lige mor er glad?!? :loveshower :yay :glad :wee Vi var forberedt på det nok ville blive en kamp, men pt. er det gået over AL forventning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men Theodor er ikke umiddelbart fan af 2014.. Han er skriger, græder og er utilfreds selv i armene på mig :blink Fatter ikke lige hvad der foregår. Tigerspring plejer vi ikke rigtig at mærke. Og han plejer heller ikke sådan at lade sig mærke af oplevelser..

Tænker måske tænder? James græder også lige pludselig hårdt disse dage, og er utrøstelig selv i mine arme, men resten af tiden virker han fin, så tænker nemlig heller ikke tigerspring men tænder.... Men hårdt lyder det til :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER