TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Det endte med at være det. Manden var ovenpå og sang for ham da jeg skrev før, og han har været stille siden.

Nu kommer babyalarmen med ind i soveværelset i nat, og så får vi at se hvordan det går.

Det er en proces... Vi har jo også lige flyttet vores søn på eget værelse - og jeg render en del og sover ind imellem nogle timer på gulvet i sovepose - men jeg nyder aligevel at have soveværelset for os sig, at have junior inde på hans hyggelige værelse, og at jeg ikke bliver saboteret af min mands utrolige snorken, når jeg skal have junior til at falde i søvn igen ( faktisk sover jeg ikke så ringe på gulvet derinde - der er deeeejligt stille;-).

Krydser fingre og tæer for en god nat:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hehehe hvis det bliver helt umuligt kunne jeg også overveje at ligge mig på sovesofaen i rummet lige udenfor hans værelse :lol Problemet med Arons - og grunden til at han først bliver lagt derind nu - er at det er i den anden ende af huset på 1. salen, så jeg kan ikke høre ham uden babyalarm, og det tager jo alligevel ihvertfald halvandet minut før jeg kan være hos ham hvis han græder.

Hvordan gik det så? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen både godt og skidt. Han sov 19.15, og vågnede og græd kl 22.30 hvor jeg fik ham trøstet efter et par minutter. Kl 3.30 var han lysvågen og lå og snakkede og græd skiftevis. Vi opgav at få ham til at sove igen i sin seng efter 30 minutter hvor han blev mere og mere gal, og tog ham med i vores seng hvor han faldt i søvn ca 4.30, og sov indtil 6.55.

Så han sov egentlig ok. Bare halvdelen af natten i vores seng :)

Lidt har også ret.. :kram Tror godt det kan kaldes en succes! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh!! :biglove Mit hjerte smelter simpelthen.. Jeg rakte tunge til Elliot - så grinte han og så rakte han tunge af mig.. Og han gjorde det flere gange i træk :loveshower Min søde, dejlige dreng altså  :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, Noah har ikke skidt i over 2 døgn :( Han virker ikke generet, men han er jo på fuld MME, så det skal jo komme hver dag. Håååber snart der sker noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, Noah har ikke skidt i over 2 døgn :( Han virker ikke generet, men han er jo på fuld MME, så det skal jo komme hver dag. Håååber snart der sker noget.

Det dk

Det skal nok komme. Ved Marius kunne da sagtens gå 3 dage og SP sagde det var ok...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen både godt og skidt. Han sov 19.15, og vågnede og græd kl 22.30 hvor jeg fik ham trøstet efter et par minutter. Kl 3.30 var han lysvågen og lå og snakkede og græd skiftevis. Vi opgav at få ham til at sove igen i sin seng efter 30 minutter hvor han blev mere og mere gal, og tog ham med i vores seng hvor han faldt i søvn ca 4.30, og sov indtil 6.55.

Så han sov egentlig ok. Bare halvdelen af natten i vores seng :)

Det var da en god start :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh!! :biglove Mit hjerte smelter simpelthen.. Jeg rakte tunge til Elliot - så grinte han og så rakte han tunge af mig.. Og han gjorde det flere gange i træk :loveshower Min søde, dejlige dreng altså :wub

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv en dum nat :( Og så blev vi da også lige vækket da manden tog på arbejde, røv!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror julegaven med legetelt og legebolde var en succes :lol Maja og Aron leger dernede sammen og begge skraldgriner :lol

 

:biglove Det lyder bare skønt! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noah er helt vild med at lave spytbobler pt. Det er altså svært at holde masken når han ligger i sengen og spytter i stedet for at sove :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Valgte at Liam og jeg skulle have formiddagsluren sammen! Kl 8 putter vi os og nu kan jeg ikke sove mere og skal egentlig også tisse, men Liam har så godt fat i mig, at jeg ikke kan vriste mig fri uden at vække ham :loveshower

Var der mon nogen der sagde at vi har haft nogle lange dage, med mange mennesker og et rimeligt overstimuleret barn :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor er det typisk at William skal sove dårligt, vågne tidligt og kun sove 1 time og 20 minutter til formiddagslur, når vi skal til julefrokost i eftermiddag/aften!

Jeg gider simpelthen ikke flere arrangementer der ødelægger Williams rytme! Det kan simpelthen ikke være rigtigt. Jeg bruger næsten en hel uge hver gang på at få ham til at sove godt igen! Argh...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min pige på 11 mdr skal overnatte ude for første gang. Er så spændt på det. Hun skal nok hygge sig hos bedsteforældrene. Manden og jeg skal til middag og hygge. Glæder mig til at have lidt alenetid med min mand, for første gang i 11

mdr:-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare skyd mig nu og lad mig få det overstået!!!

Først må jeg overleve endnu en julefrokost i svigerfamiliens skød, der driver mig til vanvid med deres KONSTANTE kommentarer "se han peger", "han trommer godt nok meget", "ej William prutter". Seriøst der var ikke en eneste normal samtale! De fik også lige besluttet at William skal til at have sele på i højstolen (øhm NEJ)

Og ja julefrokosten var ikke en frokost men om aftenen, så William kom for sent i seng :(

Og nu skal William så have endnu en lortenat. Han har allerede vågnet 7 gange total panisk :( Og jeg har bare ikke mere overskud til natteroderi, de sidste 3 måneder har været møg dårlige og de sidste 2-3 uger har været helt af helvedes til med lange vågne perioder næsten hver nat og en dreng der bare ikke kan trøstes!

Nu gider jeg ikke mere!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare skyd mig nu og lad mig få det overstået!!!

Først må jeg overleve endnu en julefrokost i svigerfamiliens skød, der driver mig til vanvid med deres KONSTANTE kommentarer "se han peger", "han trommer godt nok meget", "ej William prutter". Seriøst der var ikke en eneste normal samtale! De fik også lige besluttet at William skal til at have sele på i højstolen (øhm NEJ)

Og ja julefrokosten var ikke en frokost men om aftenen, så William kom for sent i seng :(

Og nu skal William så have endnu en lortenat. Han har allerede vågnet 7 gange total panisk :( Og jeg har bare ikke mere overskud til natteroderi, de sidste 3 måneder har været møg dårlige og de sidste 2-3 uger har været helt af helvedes til med lange vågne perioder næsten hver nat og en dreng der bare ikke kan trøstes!

Nu gider jeg ikke mere!

Åh søde :( bliver helt ked. :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare skyd mig nu og lad mig få det overstået!!!

Først må jeg overleve endnu en julefrokost i svigerfamiliens skød, der driver mig til vanvid med deres KONSTANTE kommentarer "se han peger", "han trommer godt nok meget", "ej William prutter". Seriøst der var ikke en eneste normal samtale! De fik også lige besluttet at William skal til at have sele på i højstolen (øhm NEJ)

Og ja julefrokosten var ikke en frokost men om aftenen, så William kom for sent i seng :(

Og nu skal William så have endnu en lortenat. Han har allerede vågnet 7 gange total panisk :( Og jeg har bare ikke mere overskud til natteroderi, de sidste 3 måneder har været møg dårlige og de sidste 2-3 uger har været helt af helvedes til med lange vågne perioder næsten hver nat og en dreng der bare ikke kan trøstes!

Nu gider jeg ikke mere!

Puha kæmpe :kram :kram til dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram i 3 :kiss Jeg kom til at knibe en tårer af at se jeres beskeder - det siger vist meget godt hvor hårdt og nedslidende det er.

Jeg trænger i den grad til søvn! Og så har jeg altså også brug for at det ikke skal være så hårdt for min lille skat.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JustMe: ja det er virkelig irriterende!

Forstår ingen at vores babyer er individer med deres EGEN udvikling og EGEN person (William har 4 ældre at sammenligne med).

Generelt synes jeg folk skal pakke deres kommentarer væk og bare være der og snakke med barnet i stedet for om det. Jeg er ved at blive idiot over at høre kommentarer om hvad William gør konstant. Jeg sidder da heller ikke og siger "sikke meget du spiser i dag, ej hvor du gaber, klør din arm" osv.

God nat til os alle :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram i 3 :kiss Jeg kom til at knibe en tårer af at se jeres beskeder - det siger vist meget godt hvor hårdt og nedslidende det er.

Jeg trænger i den grad til søvn! Og så har jeg altså også brug for at det ikke skal være så hårdt for min lille skat.

Årh søde, ville ønske for jer at søvnen snart ville blive meget bedre :kram2

I aften har vi også været ramt af overstimuleret baby :(

Jeg har ikke oplevet Thea sådan siden hun var 5-6 måneder gammel, nok fordi jeg har skærmet hende så meget som jeg har. Men her midt i julefrokosterne har hun fået ALT for meget, og det gør så ondt på mig at se min lille pige lide så meget :'(

Hun har SKREGET nonstop fra klokken 20 til 23, hvor jeg bare sad i mørket og vuggede hende i mine arme :( nu er hun endelig faldet i søvn, men hun sover så uroligt, og smågræder lidt indimellem, så hun vågner nok igen snart.

Jeg troede at hun var helt ovre hendes sensitivitet, men nej...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Dygtige Aron! :loveshower.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er Theodors første tand i overmunden kommet frem! :yay Håber det kan give lidt ro på nætterne igen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er Theodors første tand i overmunden kommet frem! :yay Håber det kan give lidt ro på nætterne igen..

Yay!! :D

Gjorde tanden i overmunden også mere ondt på Theo, end tænderne i undermunden?

Thea var hårdt angrebet ved den første tand i overmunden, med både feber og rød numse.. I nu er der to mere som vokser hurtigt ned af, så jeg gruer godt nok for når de begynder at bryde igennem :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay!! :D

Gjorde tanden i overmunden også mere ondt på Theo, end tænderne i undermunden?

Thea var hårdt angrebet ved den første tand i overmunden, med både feber og rød numse.. I nu er der to mere som vokser hurtigt ned af, så jeg gruer godt nok for når de begynder at bryde igennem :unsure

Ingen feber eller noget. Men han har godt nok haft nogle dårlige nætter. Håber det skyldes tanden, og han nu sover noget bedre igen. :) Jeg orker hvertfald ikke endnu en vågen time igen i nat plus diverse opvågninger. :P

Men den anden fortand er vist også snart på vej.. Sådan går det jo :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER