TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

MØG nat!

Jeg fik vækket William i går aftes fordi jeg hostede helt vildt (inde i stuen, jeg var endnu ikke gået i seng), jeg for ham med besvær til at sove igen. Da vi så går i seng for vi vækket ham igen, og jeg kan ikke få ham til at sove før jeg giver ham babs, men da jeg så vil rykke ham over i hans egen seng vågner han igen - og sover ikke ordenligt før midnat :( Kl. 1 er han klar til mad igen. Klokken 5 vil han have mad igen og falder nemt i søvn - jeg lister på toilet og så vågner William ellers igen og er nu oppe - jeg kunne simpelthen ikke få ham til at sove videre.

Hvorfor sker sådan noget altid de dage hvor man godt vil være frisk? Jeg undskylder på forhånd til de BK piger jeg skal møde i dag - jeg ser nok lidt død ud ;) Men jeg vil altså ikke gå glip af at møde jer. BASTA!

Øv hvor træls!! Liam har også ment at søvn er totalt overvurderet i nat! Suk.. Så jeg har aflyst mine formiddags aftaler, så vejgreb kan sove, når han forhåbentligt tager en lang formiddagslur!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

MØG nat!

Jeg fik vækket William i går aftes fordi jeg hostede helt vildt (inde i stuen, jeg var endnu ikke gået i seng), jeg for ham med besvær til at sove igen. Da vi så går i seng for vi vækket ham igen, og jeg kan ikke få ham til at sove før jeg giver ham babs, men da jeg så vil rykke ham over i hans egen seng vågner han igen - og sover ikke ordenligt før midnat :( Kl. 1 er han klar til mad igen. Klokken 5 vil han have mad igen og falder nemt i søvn - jeg lister på toilet og så vågner William ellers igen og er nu oppe - jeg kunne simpelthen ikke få ham til at sove videre.

Hvorfor sker sådan noget altid de dage hvor man godt vil være frisk? Jeg undskylder på forhånd til de BK piger jeg skal møde i dag - jeg ser nok lidt død ud ;) Men jeg vil altså ikke gå glip af at møde jer. BASTA!

Det er ok, jeg ser nok ikke meget anderledes ud. :D

Min nat har godt nok ikke været lige så slem som din, men til gengæld har jeg haft to børn til at holde mig vågen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en dejlig dag med hyggeligt BK møde, men øjs hvor er jeg træt. Og William må også bare være SÅ træt! Efter den tossede nat og morgen, sov han vidst hele 15 minutter til formiddag, tog dog senere hele 5 minutter mere (hvor jeg så parkerede barnevognen og han vågnede af det). Han sov en fin 1,5 times lur til middag, og rundede eftermiddagen af med ca. 30 minutters lur. Og det er drengen der plejer at tage 5 timer sammenlagt i løbet af dagen.

Han har lidt rander under øjnene men virker ved godt mod. Jeg glæder mig til han sover, så kan jeg synke dybt i sofaen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så ligner huset efterhånden næsten sig selv efter hyyyyggeligt besøg fra Vinnus, Fru Nielsen og alle deres skønne unger :wub Der ligger legetøj OVERALT i huset - det betyder nok at der er blevet hygget hehe.

Glæder mig allerede til næste gang :)

Det var SÅ hyggeligt! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så ligner huset efterhånden næsten sig selv efter hyyyyggeligt besøg fra Vinnus, Fru Nielsen og alle deres skønne unger :wub Der ligger legetøj OVERALT i huset - det betyder nok at der er blevet hygget hehe.

Glæder mig allerede til næste gang :)

Det var rigtig hyggeligt som altid :kram2

Og ih hvor de store nød at være med ude :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er spændt på natten.

Almas første nat på eget værelse, det er egentlig kun er forsøg da hun vågner omkring kl 3 og holder fest fra 15 min til et par timer.

Jeg tror hun bliver vækket af os.

Nu ser vi

Karma og krydsede fingre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er spændt på natten.

Almas første nat på eget værelse, det er egentlig kun er forsøg da hun vågner omkring kl 3 og holder fest fra 15 min til et par timer.

Jeg tror hun bliver vækket af os.

Nu ser vi

Karma og krydsede fingre

 Håber det bliver en succes!!! :) :goodluck Da Theo kom på eget værelse gav det umiddelbart bedre søvn for både ham og jeg. At det så senere blev mega skidt er så en anden sag :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For hulen en dag! :o Har både købt flyverdragt og masser af nyt legetøj til Theo! At han så ikke fatter hvad tanken er med det nye legetøj, og i stedet bare vil kravle på det, er så en anden sag :P Han hygger sig! :loveshower

 

Og til aften havde jeg ham med i det store badekar! Han havde sig en fest :glad Plaskede i vandet, (tissede,) smilede og ville allerhelst bare kaste sig rundt! :D

 

 

Hold nu op hvor er jeg bare vild med min søn! :biglove Han fortjener bare alt det bedste i hele verden!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er spændt på natten.

Almas første nat på eget værelse, det er egentlig kun er forsøg da hun vågner omkring kl 3 og holder fest fra 15 min til et par timer.

Jeg tror hun bliver vækket af os.

Nu ser vi

Karma og krydsede fingre

Håber på det bedste :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For hulen en dag! :o Har både købt flyverdragt og masser af nyt legetøj til Theo! At han så ikke fatter hvad tanken er med det nye legetøj, og i stedet bare vil kravle på det, er så en anden sag :P Han hygger sig! :loveshower

 

Og til aften havde jeg ham med i det store badekar! Han havde sig en fest :glad Plaskede i vandet, (tissede,) smilede og ville allerhelst bare kaste sig rundt! :D

 

 

Hold nu op hvor er jeg bare vild med min søn! :biglove Han fortjener bare alt det bedste i hele verden!

:loveshower Åh så skøn læsning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil lige opdatere, Alma har sovet som en drøm :)

Vi var kun oppe et par gange, men en kæmpe forbedring

Så send lige karma til resten af året :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil lige opdatere, Alma har sovet som en drøm :)

Vi var kun oppe et par gange, men en kæmpe forbedring

Så send lige karma til resten af året :)

Masser af karma og krydsede fingre:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil lige opdatere, Alma har sovet som en drøm :)

Vi var kun oppe et par gange, men en kæmpe forbedring

Så send lige karma til resten af året :)

Skønt :biglove

Vognlæs af god karma til jer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik Noah til at falde i søvn i vuggen i dag :) Men tror I så ikke han vågnede efter 10 min? Han vil gerne små-sove lidt videre hvis han bliver vugget, så håber han falder i søvn igen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min baby er otte måneder... OTTE!!!! :o Det betyder at der kun er fire måneder til vi skal fejre et års fødselsdag!!! :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min baby er otte måneder... OTTE!!!! :o Det betyder at der kun er fire måneder til vi skal fejre et års fødselsdag!!! :o

Det er vildt at de allerede er så store

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theos første tand er brudt frem!! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kører så nu på 5. dag hvor Aron stort set nægter at spise skemad, og vi kun ved hjælp af at han sidder med noget selv og  en gooood portion tålmodighed at vi kan få han til at spise måske halve portioner... SUK

 

Jeg har en lumsk mistanke om et tigerbesøg, og den er bare SLET ikke velkommen! Gør ellers alt for at maden er velkendt, at han selv styrer showet, at vi følger rutiner slavisk osv... men nej nej...

 

Så endnu en lorte dag til mig, og denne gang efter hele 3 timers søvn samlet... BAH!

tror måske også at vores dårlige nætter skyldes den dumme 37 ugers tiger....ADDER BADER.

fik også 3 timers søvn i nat, afbrudt, som dig.-..så jeg føler med dig!!! :( :zzz :zzz :zzz :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theos første tand er brudt frem!! :yay

 

 

juhuuu :bunny :bunny :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kører så nu på 5. dag hvor Aron stort set nægter at spise skemad, og vi kun ved hjælp af at han sidder med noget selv og en gooood portion tålmodighed at vi kan få han til at spise måske halve portioner... SUK

Jeg har en lumsk mistanke om et tigerbesøg, og den er bare SLET ikke velkommen! Gør ellers alt for at maden er velkendt, at han selv styrer showet, at vi følger rutiner slavisk osv... men nej nej...

Så endnu en lorte dag til mig, og denne gang efter hele 3 timers søvn samlet... BAH!

Synes altså ikke i skal se det som noget skidt at han skal sidde med noget selv for at spise! Sådan gør vi her. Har læst og hørt flere steder at det er normalt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en dag hvor Noah skal trøstes eller aktiveres konstant for ikke at græde.

De her dage har jeg bare INTET overskud til at træne med ham :(

Heldigvis kan man være på BK mens man går tur ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en dag hvor Noah skal trøstes eller aktiveres konstant for ikke at græde.

De her dage har jeg bare INTET overskud til at træne med ham :(

Heldigvis kan man være på BK mens man går tur ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige haft besøg af sundhedsplejersken :-)

Hun var godt tilfreds med Viktor. Han vokser på fint og har god kontakt mv.

Men han er jo også en lille lækker sag, som nu har rundet 8 uge og vejer 6180 gram og måler 60 cm!

Mor er stolt <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor kan jeg altså nogen gange blive lidt ærgerlig over at William altid er en anden og meget mere trist/ked/morsyg dreng når vi har gæster. Altså han må selvfølgelig være som han vil være, men det er bare lidt trist at alle andre kun ser en klister dreng der ikke vil snakke med andre. Jeg vil jo gerne vise min dygtige/glade/nemme dreng frem - bare en gang i mellem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så var det lige man så min baby spise 1 sød kartoffel og 1 portion gulerodsmos uden brok overhovedet :yay :yay OG han drak vel omkring 1 dl vand under måtidet :yay :yay Det er seriøst det bedste måltid han har spist siden Vinnus og Fru Nielsen var her i sidste uge :yay :yay :yay

William for (endnu værre) hård mave af alm. kogte kartofler, ved du om søde kartofler er mindre hårde ved maven? Og tillykke, hehe :yay

 

Og for resten til det du skrev tidligere. Så sidder William også altid med noget i hånden nu, ellers vil han have hånden i skålen, og det er jeg ikke så begejstret for.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER