TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Nu tror jeg endelig at hun er ved at gå omkuld, ååååååh godnat!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeps - du skal lige have de gode "tip" om Bork havn inden i tager dertil. Mine forældre ligger fast på campingpladsen så de har lidt insider viden der er nyttig ;) spurgte hvad de ville anbefale så jeg kunne fortælle det til dig.

Hvad er det for nogle gode tip? Vi skal nemlig dertil i sommerhus i uge 31.... del del del....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu tror jeg endelig at hun er ved at gå omkuld, ååååååh godnat!

Hold da op en nat du har haft - det virker godt nok mystisk... jeg har godt nok ondt af dig - du er spændt hårdt for!

:kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er det for nogle gode tip? Vi skal nemlig dertil i sommerhus i uge 31.... del del del....

Ja del :D

Vi regner med, at vi skal ned på lystbådehavnen og kigge både. Vi skal jo bo helt nede ved havnen ca. Ned på stranden en tur. Og om at se vikingehuse. Og så skal vi da en tur til Blåvand zoo :glad Så er der jo svømmebassin, legeplads, hoppepude mv vi også skal kigge lidt på. Ihh jeg glæder mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja del :D

Vi regner med, at vi skal ned på lystbådehavnen og kigge både. Vi skal jo bo helt nede ved havnen ca. Ned på stranden en tur. Og om at se vikingehuse. Og så skal vi da en tur til Blåvand zoo :glad Så er der jo svømmebassin, legeplads, hoppepude mv vi også skal kigge lidt på. Ihh jeg glæder mig :)

Hvor er der svømmebassin? Vi har nemlig også planer om de ting du nævner der - det bliver så fedt at se noget andet end det man er vant til... hvornår skal I til bork?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er der svømmebassin? Vi har nemlig også planer om de ting du nævner der - det bliver så fedt at se noget andet end det man er vant til... hvornår skal I til bork?

Vi skal først derned i uge 33. Det var billigst i vores ferie :D Vi skal i danland, så vi har adgang til deres svømmebassin/svømmehal :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal først derned i uge 33. Det var billigst i vores ferie :D Vi skal i danland, så vi har adgang til deres svømmebassin/svømmehal :)

Okay - det var da en go ide. :) Hvad skal I give for sådan en uge i Danland?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay - det var da en go ide. :) Hvad skal I give for sådan en uge i Danland?

Vi skal give 2000 kr fra søndag til torsdag. Synes det er en god pris ;) Og så er huset til 6 pers.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal give 2000 kr fra søndag til torsdag. Synes det er en god pris ;) Og så er huset til 6 pers.

Ja helt sikkert! Det skal I nok blive glade for at I har valgt! Go ferie til jer :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo er så småt begyndt at sove bedre! :yay Det er ikke lige godt hver nat, men bedre er det! :D Han er dog ret svær at putte lige for tiden, men det er til at overkomme. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Anita: prøv at tjekke det her ud, når nu I skal til Bork....

http://www.borklegeland.dk/

Jeg har godt set det, men ved ikke om han er for lille til det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har godt set det, men ved ikke om han er for lille til det...

Det tror jeg bestemt ikke :) der er nemlig specielle aktiviteter for de 0-2 årige. Men jeg skal selvfølgelig ikke kunne sige om det er de 80 kr pr voksen værd. Det skal man jo også overveje. men jeg tror helt sikkert at vi skal tjekke det ud!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tror jeg bestemt ikke :) der er nemlig specielle aktiviteter for de 0-2 årige. Men jeg skal selvfølgelig ikke kunne sige om det er de 80 kr pr voksen værd. Det skal man jo også overveje. men jeg tror helt sikkert at vi skal tjekke det ud!

Så kan du jo lige fortælle om det var pengene værd og om Elin fik noget ud af det ;)

I må også have en rigtig god ferie :glad Bruger I ikke jeres campingvogn mere?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kan du jo lige fortælle om det var pengene værd og om Elin fik noget ud af det ;)

I må også have en rigtig god ferie :glad Bruger I ikke jeres campingvogn mere?

Ja det skal jeg nok! :)

tak skal du have... nej, vi har solgt campingvognen. Vi ku måske overveje at campere engang når Elin er blevet større og vi ikke har hund. For Otto er bare ikke camping-hund. Det fandt vi desværre ud af sidste år. Og det ville være træls med en hund som gøer hver gang der kommer nogen forbi - hvis man har et barn der skal sove middagslur...jeg tror at jeg ville sidde på nåle hver dag. Plus at vi bare har været ked af den vogn, som vi købte af nogen vi kendte - fordi så regnede vi med at den var i orden. Men den har faktisk kostet os mange penge - og besluttede vi at vi ville af med den - og det var heldigvis nemt nok.. men vi har så også tabt mange penge på det. Men er nu blevet en erfaring rigere....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo men så får i da tippene her:

Vikinge havnen (selvfølgelig) og fahl kro museum (samme billet gælder vist)

Der er 2 strande en til surfere og en til bade gæster - den til badegæster er meget børnevenlig og man kan nok gå en km ud uden vandet har nået navlen - min far mener at det først er ude ved sejlranden det bliver dybt :blink

Lad være med at bruge penge på en gamneldaws is over i den lille gågade i får de største is ovre ved p-pladsen jeg fik 2 kugler og opgav da jeg nåede den anden :P jeg tror 3 kugler svarer til 6.

Og ja legelandet er lidt A la baboon City men mere til de små. Lad det være til en regnvejrsdag hvis i mangler noget at lave.

Gågaden er ikke så stor men der er en tøjbutik med tøj jeg absolut ikke har set andre steder, og det er ikke fordi det er vanvittig dyrt.

Og så er der dimse butikken der har overraskende billigt legetøj - udvalget varierer meget så nogle gange er der noget til de helt små, andre gange til skolebørn.

Der er også hoppepude, legeplads, bold bane og masser af hyggelig og smuk natur.

Det er ikke så vanvittig stort i Bork, men som min mor siger - man behøver ikke mere end det der er.

Og Tina i kommer jo vist lige til festivalen med gang i den eller? Det er fra den 31 juli. Jeg har ofte været det under festivalen men aldrig været til selve festivalen. Der er marked og Tivoli og musik for alle.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er nu gået over 3 timer, hun har fået 3 flasker, ren ble og alverdens andre ting. Intet hjælper, hun er stadig lys vågen og vil bare lege..

Mistænker lidt at hun har sovet sent om aftenen sammen med Adnan, for det virker altså meget mystisk..

:kram - der er da vist sket noget med rytmen - det virker mistænkeligt at stå op kl 3 (omvendt har Mie også gjort det i perioder - så sent som i sidste uge - men det var vist tænder og tiger).

Håber du får sovet noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo men så får i da tippene her:

Vikinge havnen (selvfølgelig) og fahl kro museum (samme billet gælder vist)

Der er 2 strande en til surfere og en til bade gæster - den til badegæster er meget børnevenlig og man kan nok gå en km ud uden vandet har nået navlen - min far mener at det først er ude ved sejlranden det bliver dybt :blink

Lad være med at bruge penge på en gamneldaws is over i den lille gågade i får de største is ovre ved p-pladsen jeg fik 2 kugler og opgav da jeg nåede den anden :P jeg tror 3 kugler svarer til 6.

Og ja legelandet er lidt A la baboon City men mere til de små. Lad det være til en regnvejrsdag hvis i mangler noget at lave.

Gågaden er ikke så stor men der er en tøjbutik med tøj jeg absolut ikke har set andre steder, og det er ikke fordi det er vanvittig dyrt.

Og så er der dimse butikken der har overraskende billigt legetøj - udvalget varierer meget så nogle gange er der noget til de helt små, andre gange til skolebørn.

Der er også hoppepude, legeplads, bold bane og masser af hyggelig og smuk natur.

Det er ikke så vanvittig stort i Bork, men som min mor siger - man behøver ikke mere end det der er.

Og Tina i kommer jo vist lige til festivalen med gang i den eller? Det er fra den 31 juli. Jeg har ofte været det under festivalen men aldrig været til selve festivalen. Der er marked og Tivoli og musik for alle.

Tak Maja! Du er simpelthen en sveske! Intet mindre :loveshower

Og ja vi kommer lige til Bork havnefest... så der må også være noget at se, høre og opleve! Jeg er bange for at en uge lige pludselig er for lidt i Bork...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Maja! Du er simpelthen en sveske! Intet mindre :loveshower

Og ja vi kommer lige til Bork havnefest... så der må også være noget at se, høre og opleve! Jeg er bange for at en uge lige pludselig er for lidt i Bork...

Ha ha - en uge er passende - gå gaden er overstået på en time hvis i bruger laaaang tid :P og alt er så tæt på hinanden. Vi var i Bork i onsdags og vi nåede de bedste butikker, en tur på havnen OG at ligge på stranden og spise os og Mie badede - og det var vel at mærke efter vi havde været til marked i Tarm, spist frokost i campingvognen, Mie havde sovet (godt nok kun en time) og vi havde hygget på græsset. Vi nåede endda at handle og komme hjem og spise aftensmad til normal tid!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har i dag fået at vide, at det er en FÆTTER Theodor skal have til december!! :glad :loveshower Så spændende!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh hvor er min baby bare skøn i dag :loveshower Han sov til kl. 7.40! Og til frokost spiste han en god portion bodhvedegrød med pæremos! :yay Han er bare SÅ sej min lille gut. Den første uge med majsgrød gik som smurt. I går fik han boghvedegrød for første gang, og han spiser det bare :D I dag var der endda en hel del skefulde hvor han tog det hele og intet røg ud igen! Og han eeeeelsker vand af kop! :loveshower Åhhh så forelsket jeg er i min skønne søn.. Som i øvrigt bliver passet af sin mormor og store fætre lige nu, mens A og jeg bare feder den på sofaen herhjemme! Livet er skønt, og jeg glæder mig til at få min baby hjem igen! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker simpelthen Sophia SÅ højt! Jeg ved ikke hvor jeg skal gøre af alt den kærlighed til hende, KAN umuligt kysse hende mere :rolleyes næsten hver aften er jeg nød til lige at kigge ind til hende, når hun sover så sødt i sin seng :wub

På søndag fylder hun 1 år! Aldrig har jeg oplevet at et år er gået så hurtigt, og samtidig føler jeg bare hun altid har været her.

JEG ELSKER SOPHIA, OG JEG ELSKER AT VÆRE HENDES MOR :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker simpelthen Sophia SÅ højt! Jeg ved ikke hvor jeg skal gøre af alt den kærlighed til hende, KAN umuligt kysse hende mere :rolleyes næsten hver aften er jeg nød til lige at kigge ind til hende, når hun sover så sødt i sin seng :wub

På søndag fylder hun 1 år! Aldrig har jeg oplevet at et år er gået så hurtigt, og samtidig føler jeg bare hun altid har været her.

JEG ELSKER SOPHIA, OG JEG ELSKER AT VÆRE HENDES MOR :wub

Årh... :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker simpelthen Sophia SÅ højt! Jeg ved ikke hvor jeg skal gøre af alt den kærlighed til hende, KAN umuligt kysse hende mere :rolleyes næsten hver aften er jeg nød til lige at kigge ind til hende, når hun sover så sødt i sin seng :wub

På søndag fylder hun 1 år! Aldrig har jeg oplevet at et år er gået så hurtigt, og samtidig føler jeg bare hun altid har været her.

JEG ELSKER SOPHIA, OG JEG ELSKER AT VÆRE HENDES MOR :wub

:wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er spændt på natten - bedste veninden (vores begges) og familie er på besøg i sommerhuset og deres datter er et lille Lærke barn der vågner ved 6 tiden så det bliver spændende om Mie også står op der. Så fortryder jeg i hvert fald nok at jeg først går i seng nu :P men hey MOR og FAR tid med dejlige mennesker er det HELE værd :yay bedste aften hele ugen.

Nu lytter jeg til Anders og veninden der snakker om forældre skab og dets udfordringer - syntes simpelthen vi er i et fantastisk kapitel i vores liv som vi kan dele med vennerne der er det samme sted.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER