TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Når man har sovet 11,5 time uden en lyd, er det vel okay at være sulten og forlange havregrøden serveret ASAP!?! :D

Elsker simpelthen at han er begyndt at sove så godt... mere af det! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puha, hvor føler jeg bare at jeg er på - også i dag. Der er ingenting der behager den unge dame i dag. Hun er bare skiftevis sur, tvær, hysterisk, ked af det, en lille smule grin og smil og så forfra igen med at være sur og tvær.

Nøj hvor må hun gerne tage en ordentlig skraber nu.... jeg er TRÆT! ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, hvor føler jeg bare at jeg er på - også i dag. Der er ingenting der behager den unge dame i dag. Hun er bare skiftevis sur, tvær, hysterisk, ked af det, en lille smule grin og smil og så forfra igen med at være sur og tvær.

Nøj hvor må hun gerne tage en ordentlig skraber nu.... jeg er TRÆT! ...

:kram

De dage er bare så drænende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

De dage er bare så drænende

Jep også i den grad.... og tak for krammer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

David kommer omkring!!! :yay

Han kravler ikke rigtigt, men har sin helt egen stil; op på numsen, og så et ben ud til siden :D

Min lille dreng bliver så stor! :wub :blink :loveshower :boo :o :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har William haft sit første strand besøg :) Glæden var vist størst hos moderen, men han kiggede da interreseret på vandet, og jeg dyppede hans tær bare så vi rigtig kan sige at han har været ved havet :)

Og moren og faren fik lov at komme i da William tog en god lur i barnevognen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad gør I for at holde de små bøller ude af skabene? Jeg er ved at være SÅ træt af at sige nej og tage hende ud af skabet hvor skraldespanden står 15 gange i timen, enten virker det slet ikke og hun gør det 2 sek efter igen eller hun blir dybt ulykkelig/vred og skriger. Prøver virkelig at få legetøjet til at være spændende, men den skide skraldespand vinder bare over alt for tiden <_< Har prøvet at sætte en klud i klemme så døren binder eller en stol foran men hun er så stærk og bryder ind alligevel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad gør I for at holde de små bøller ude af skabene? Jeg er ved at være SÅ træt af at sige nej og tage hende ud af skabet hvor skraldespanden står 15 gange i timen, enten virker det slet ikke og hun gør det 2 sek efter igen eller hun blir dybt ulykkelig/vred og skriger. Prøver virkelig at få legetøjet til at være spændende, men den skide skraldespand vinder bare over alt for tiden <_< Har prøvet at sætte en klud i klemme så døren binder eller en stol foran men hun er så stærk og bryder ind alligevel.

Hvad med at sætte en børnesikring på skabet? :unsure Det er i hvert fald det der er min plan :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med at sætte en børnesikring på skabet? :unsure Det er i hvert fald det der er min plan :)

Jooo men ved ikke hvilken der er god? For jeg vil helst ikke ha en hvor hun kan klemme sine fingre. Og kan ikke gøre hvad som helst ved skabslågen, vi kommer jo til at betale for det når vi flytter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jooo men ved ikke hvilken der er god? For jeg vil helst ikke ha en hvor hun kan klemme sine fingre. Og kan ikke gøre hvad som helst ved skabslågen, vi kommer jo til at betale for det når vi flytter.

Havde tænkt på denne

:) Den passer vist også til dine ønsker :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har hentet liberoboksen nr 2 i aften til Marius store fornøjelse :D

PTUobzs.jpg

Og så fik vi købt fødselsdagsgave (rød scooter med anhænger + LEGO duplo) og flag, balloner, lys mv og en masse pølser til hotdogs :) Så hyggeligt at handle ind til 1 års fødselsdag :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har William haft sit første strand besøg :) Glæden var vist størst hos moderen, men han kiggede da interreseret på vandet, og jeg dyppede hans tær bare så vi rigtig kan sige at han har været ved havet :)

Og moren og faren fik lov at komme i da William tog en god lur i barnevognen :)

Hvor skønt!! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fem måneders vaccine og nu med temperatur på 39,7. Min stakkels febermus :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må lige dele billedet sf min lille badenymfe der badede i havet (fjorden) for første gang

http://imgur.com/AR9wI07

Det var det lækreste ikke alt for kolde vand og oplevelsen var bare en af de største - der er ikke noget der varmer et mor hjerte som at se glæden i sit barns øjne, lytte til den latter der kommer ALT for sjælendt og se hvordan alt bare kører af ren fryd :biglove (p.s. Vi var ALLE plask våde)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må lige dele billedet sf min lille badenymfe der badede i havet (fjorden) for første gang

http://imgur.com/AR9wI07

Det var det lækreste ikke alt for kolde vand og oplevelsen var bare en af de største - der er ikke noget der varmer et mor hjerte som at se glæden i sit barns øjne, lytte til den latter der kommer ALT for sjælendt og se hvordan alt bare kører af ren fryd :biglove (p.s. Vi var ALLE plask våde)

Nårh hvor er hun sød :loveshower hvor er det vildt at hun er stor nok til at komme ud og bade

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må lige dele billedet sf min lille badenymfe der badede i havet (fjorden) for første gang

http://imgur.com/AR9wI07

Det var det lækreste ikke alt for kolde vand og oplevelsen var bare en af de største - der er ikke noget der varmer et mor hjerte som at se glæden i sit barns øjne, lytte til den latter der kommer ALT for sjælendt og se hvordan alt bare kører af ren fryd :biglove (p.s. Vi var ALLE plask våde)

Skønne Mie :glad

Er det stranden ved Bork?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der bestilt tid til 1 års undersøgelse og vaccination... Glæder mig IKKE :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der bestilt tid til 1 års undersøgelse og vaccination... Glæder mig IKKE :(

Åh nej havde lykkelig glemt vaccinen. Hvad er det de skal vaccineres for denne gang?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej havde lykkelig glemt vaccinen. Hvad er det de skal vaccineres for denne gang?

Det samme som de sidste 2 gange og så ved 15 måneder skal de have MRF vaccinen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har nydt de sidste 4 timer i Randers regnskov, hvor Ida nægtede at sove - der var jo dyr. Vi nåede lige ud til bil og fik hende sat i autostolen, bum så sov hun. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønne Mie :glad

Er det stranden ved Bork?

Jeps - du skal lige have de gode "tip" om Bork havn inden i tager dertil. Mine forældre ligger fast på campingpladsen så de har lidt insider viden der er nyttig ;) spurgte hvad de ville anbefale så jeg kunne fortælle det til dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi været vågne 3 gange siden kl 22 hvor jeg med en kamp fik hende til at sove til natten. og denne her gang har vi været vågne i 45 min indtil videre og hun sover stadig ikke.

Jeg har givet 3 flasker!!!!! Jeg plejer slet ikke at give nogen, og hun har spist det hele. Hvor er jeg træt af at hver gang hun er hos A så får hun ikke nok at spise, og hun derfor er sulten og urolig om natten istedet.

Overvejer også om Ayah snart skal på eget værelse, så kan det være jeg ikke vågner hele tiden ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så sov dog!!! Argh!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og vi er oppe endnu :o nogen der vil dræbe mig tak!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er nu gået over 3 timer, hun har fået 3 flasker, ren ble og alverdens andre ting. Intet hjælper, hun er stadig lys vågen og vil bare lege..

Mistænker lidt at hun har sovet sent om aftenen sammen med Adnan, for det virker altså meget mystisk..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER