TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Melder mig i koret af mødre med "sidde-baby", som ikke kan/vil rulle. David kunne på et tidspunt sagtens rulle fra mave til ryg, men har ikke gjort det i ca. 2 måneder nu - og er ret sikker på at han har glemt hvordan man gør. Den anden ve har han aldrig vist interesse for. Og dét der med at ligge på maven - glem det :D Til gengæld sidder (og står :blink ) han rigtig fint :)

Ida har så ingen problemet med at ligge på maven, det vil hun heller en gerne. Men når det så bliver for meget så skriger hun og venter på at mor eller far vender hende rundt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Melder mig i koret af mødre med "sidde-baby", som ikke kan/vil rulle. David kunne på et tidspunt sagtens rulle fra mave til ryg, men har ikke gjort det i ca. 2 måneder nu - og er ret sikker på at han har glemt hvordan man gør. Den anden ve har han aldrig vist interesse for. Og dét der med at ligge på maven - glem det :D Til gengæld sidder (og står :blink ) han rigtig fint :)

Jep Jep det er helt det samme med Leah. Og hun gjorde det også bevidst til sidst. Men lige pluslig stoppede hun. Mn er så småt begyndt igen. Men hun ligger også rigtig højt på armene, så det er ligsom om hun får over balance. Men har så læst det er sådan de lærer det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep Jep det er helt det samme med Leah. Og hun gjorde det også bevidst til sidst. Men lige pluslig stoppede hun. Mn er så småt begyndt igen. Men hun ligger også rigtig højt på armene, så det er ligsom om hun får over balance. Men har så læst det er sådan de lærer det ;)

Det var nemlig lige præcis sådan David lærte det. Nu er problemet så bare at han bliver HIDSIG når man ligger ham på maven, og han ikke længere kan finde ud af at vende sig rundt. Og synes helt ærligt at det er synd at lade ham ligge helt rød i hovedet af arrigskab mens tårerne triller ned af kinderne, så vender ham forholdsvis hurtigt - han skal nok selv lære at rulle rundt på et tidspunkt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft sur baby hele dagen idag! Fik hende til at sove og så vågnede hun sur op efter en time.. Men det var vidst fordi hun var sulten, nu har hun fået lidt sukkervand (fordi hun har ondt i maven - og hun ville gerne tage flasken for første gang i flere uger, men hun sov også lidt :whistling) og nu tømt er bryst. Så må hun da skisme være træt og mæt nok til at sove :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis Mie er rask imorgen ofrer jeg gerne et par timers søvn i nat. Kan virkelig ikke lide at se hende så utilpas. De timer Anders var hjemme var han en begrænset hjælp, for Mie ville have sin mor! det var lidt hårdt men også rart at hun er en mors pige :biglove

Imorgen er alle planer aflyst til fordel for Mie sygepasning! Håber håber håber :goodluck at have min ballade baby tilbage! Men med den varme der kommer fra hende nu vil jeg gætte på (hun sover) at hun er oppe på de 39,0 igen, så chancen er lille!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis Mie er rask imorgen ofrer jeg gerne et par timers søvn i nat. Kan virkelig ikke lide at se hende så utilpas. De timer Anders var hjemme var han en begrænset hjælp, for Mie ville have sin mor! det var lidt hårdt men også rart at hun er en mors pige :biglove

Imorgen er alle planer aflyst til fordel for Mie sygepasning! Håber håber håber :goodluck at have min ballade baby tilbage! Men med den varme der kommer fra hende nu vil jeg gætte på (hun sover) at hun er oppe på de 39,0 igen, så chancen er lille!

:goodluck krydser finger for både en rask Mie og at du får lov at sove bare lidt i nat

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:goodluck krydser finger for både en rask Mie og at du får lov at sove bare lidt i nat

Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis Mie er rask imorgen ofrer jeg gerne et par timers søvn i nat. Kan virkelig ikke lide at se hende så utilpas. De timer Anders var hjemme var han en begrænset hjælp, for Mie ville have sin mor! det var lidt hårdt men også rart at hun er en mors pige :biglove

Imorgen er alle planer aflyst til fordel for Mie sygepasning! Håber håber håber :goodluck at have min ballade baby tilbage! Men med den varme der kommer fra hende nu vil jeg gætte på (hun sover) at hun er oppe på de 39,0 igen, så chancen er lille!

Åh altså... God bedring med hende. Og stort :kram2 til dig - det er hårdt at have sygt barn!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Klokken 4.30 er ikke morgen. Please sov lidt mere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er Tobias blevet afleveret i dagpleje for første gang. Om 1 1/5 time skal han hentes igen. Min store dreng.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anden nat gik også rigtig rigtig godt. C vågnede kun kl.0.20 og 5.55 :glad Hun sover simpelthen bedre end hvad hun tidligere har gjort.

Hvor er det bare fantastisk, håber det bare køre (anti-jinx).

Nu står hun så ude på terrassen og sover morgen/formiddagslur og der er godt gang i snestormen her i det sydjyske, men hun virker til at sove fra det. Men jeg har nu et ekstra øje på barnevognen, som allerede er halvhvid selvom den står under taget presset godt ind med husmuren

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis Mie er rask imorgen ofrer jeg gerne et par timers søvn i nat. Kan virkelig ikke lide at se hende så utilpas. De timer Anders var hjemme var han en begrænset hjælp, for Mie ville have sin mor! det var lidt hårdt men også rart at hun er en mors pige :biglove

Imorgen er alle planer aflyst til fordel for Mie sygepasning! Håber håber håber :goodluck at have min ballade baby tilbage! Men med den varme der kommer fra hende nu vil jeg gætte på (hun sover) at hun er oppe på de 39,0 igen, så chancen er lille!

Håber snart hun er rask igen :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Camille for igennem IGEN :D For 3. nat i træk!

Tror det med at fjerne så hun kun får to flasker har været godt til hende :) Og Christians "fald selv i søvn"-kamp, har vist også virket..

Jeg er slet ikke med i den kamp, da ham og SPen aftalte den, og jeg slet ikke kan lade være at tage hende op ;) Jeg KAN jo godt høre hun ikke er KED men bare sur, og at han jo er derinde.. Men uf, hvor ville jeg gerne tage hende op ;)

Men i går var der intet, så håber vi det er blevet godt :D

Sikke et blæsevejr - hvad gør I andre i dag? Camille plejer at sove ude, men det ved jeg ikke om hun kan...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke et blæsevejr - hvad gør I andre i dag? Camille plejer at sove ude, men det ved jeg ikke om hun kan...

C stod ude her til morgen, men barnevognen var helt hvid af sne da jeg tog den ind, så til middag kommer hun kun ud og stå i baggangen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte nat. Ida gar været vågen en gang i timen cirka, hvor hun bare har været ked af det. :(

Hun har kun sovet når hun lå på maven af mig

Så er det godt at kæresten har ferie, så jeg kan sove lidt senere(hvis Ida ikke er morsyg mere, som hun har været hele morgenen)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har heldigvis ikke sne endnu, men E står ude på altanen i blæsevejet. Heldigvis er der nogenlunde læ derude.. Håber sneen bliver væk indtil hun har sovet begge lure idag, for vi kæmper så meget med nattesøvnen for tiden, så jeg orker ikke også at kæmpe med dagslurerne...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

blæse, blæse, blæse..... lortevejr!

ville ønske at den snestorm ville vende i sidste øjeblik og skride et andet sted hen!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mht blæsevejret så tror jeg at jeg åbner porten til garagen, så barnevognen kan stå derinde. Sophia sover altid dårligt når det blæser så meget :( hvor bliver det pokkers forår af?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bedste nat i en uge tror jeg... feberfri Mie der dog lyder som "Lebbe Lone", hoster som en gammel ryger og producerer slim og snot så en snegl ville blive misundelig. Og selvom hun er træt og slap har vi nu gang i søvn kamp runde 1...

Det bliver spændende om jeg formår at få morgenmad. Men hey hvem klager? Jeg har da både fået tøj på og redt hår :rolleyes Og ambitions niveauet For praktiske gøremål i dag er sat så lavt at det at jeg har fået vasket flasker er 100% over forventet produktion!

Hun har ingen appetit men af uransagelige årsager spiste hun æblemos :blink RENT :blink :blink og hun spiste det hele :blink :blink :blink

Og :yay Nu sover hun...

Nå ja! hun bliver 7 mdr i dag :blink :blink :blink :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte nat. Ida gar været vågen en gang i timen cirka, hvor hun bare har været ked af det. :(

Hun har kun sovet når hun lå på maven af mig

Så er det godt at kæresten har ferie, så jeg kan sove lidt senere(hvis Ida ikke er morsyg mere, som hun har været hele morgenen)

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har heldigvis ikke sne endnu, men E står ude på altanen i blæsevejet. Heldigvis er der nogenlunde læ derude.. Håber sneen bliver væk indtil hun har sovet begge lure idag, for vi kæmper så meget med nattesøvnen for tiden, så jeg orker ikke også at kæmpe med dagslurerne...

Jeg krydser fingre :goodluck håber hun får sovet nogle gode lure og nætterne bliver bedre SNART!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marius har sovet imellem os i nat og meget op af mig. Tændte lyset da jeg havde været på toilet, for ikke ligge mug oven i ham. Han lagde bare og sov så fredsfyldt. Havde bare lyst til at ligge kigge på han <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bedste nat i en uge tror jeg... feberfri Mie der dog lyder som "Lebbe Lone", hoster som en gammel ryger og producerer slim og snot så en snegl ville blive misundelig. Og selvom hun er træt og slap har vi nu gang i søvn kamp runde 1...

Det bliver spændende om jeg formår at få morgenmad. Men hey hvem klager? Jeg har da både fået tøj på og redt hår :rolleyes Og ambitions niveauet For praktiske gøremål i dag er sat så lavt at det at jeg har fået vasket flasker er 100% over forventet produktion!

Hun har ingen appetit men af uransagelige årsager spiste hun æblemos :blink RENT :blink :blink og hun spiste det hele :blink :blink :blink

Og :yay Nu sover hun...

Nå ja! hun bliver 7 mdr i dag :blink :blink :blink :blink

Tillykke med de 7 måneder :)

Og dejligt det går fremaf :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SHIT hvor det blæser :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2

Tak :kiss

Og det er dejligt at høre at det går den rigtige vej med Mie :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER