TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Ha - nåede lige at tænke "HOV - du går da ikke op i jul" - men så var der jo en logisk forklaring :lol

Haha :ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu med begyndende brystbetændelse :boo <_<

ØV.... bearhug.gif til dig, og forhåbentlig snarlig bedring...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft en dejlig weekend med besøg af min søster, svoger og niece på knap 7 mdr.

Silke Elia opdagede desuden sin hånd i fredags. Nøj hun stirrede længe på den :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Guuuud. Hvor er min datter god! Med ude at se på hest igår, ingen problemer. Og så ud og besøge en ven, blev kub lidt pjevset til sidst, men eet var det. Havde powernappet lidt i bilen 3x30 min højest, og soc kl 19.20 i sin seng, frem til 06 kun afbrudt af flaske 2 gange og sut en enkel gang :-)) Hun er så sej til bare at være med og en del af det hele!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror Charlie er på vej tilbagetog det gode søvnmønster :loveshower (antijinx!!)

Han har sovet fra kl. 20.00 til 4.20, op og have en flaske, og sove igen fra 4.40 til 7.15 :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mie faldt i søvn kl 17 igår og har sovet til nu kun afbrudt af 2 amninger. Mælken er vist tilbage ANTIJINX :goodluck og tror hun er grydeklar igen efter den her amning. Tror kroppen arbejder mod hendes forkølelse, hun virker en anelse mere frisk i dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sys min mand har det for nemt. Han tager op til flere morfar om dagen og hvad får jeg? Intet eller jo en masse søvnunderskuf.

Så foreslår han at jeg kan prøve at lægge Lasse efter endt spisning og ku vi begge tá en lur. Lasse vågner af dette og jeg må tag ham, men hva gør manden? Han tager da sørme selv en lur.

Årh jeg er træt af det her.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv Clara kan ikke klare at der sker noget 2 dage i træk, speciel når der er fødselsdage m.m... Det gik rigtig fint i lørdags men igår vente hun sig da vi kom ind af døren hos min mands farmor... Hun tudbrølede hele aftenen.. Intet hjalp... Ingen kunne hjælpe... Endelig fik min mand hende til at sove, og fik hende lagt... Men vågnede kort tid efter. Og var vågen resten af aftenen vi var der.

På vejen hjem, græd hun hjerteskærende... Hun faldt for til ro, 10 min før vi var hjemme... Da vi kom hjem, fik hun mad og kom i seng lidt efter.

Det gør jeg ikke igen, hun kan ikke klare fødselsdage m.m, 2 dage i træk...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv Clara kan ikke klare at der sker noget 2 dage i træk, speciel når der er fødselsdage m.m... Det gik rigtig fint i lørdags men igår vente hun sig da vi kom ind af døren hos min mands farmor... Hun tudbrølede hele aftenen.. Intet hjalp... Ingen kunne hjælpe... Endelig fik min mand hende til at sove, og fik hende lagt... Men vågnede kort tid efter. Og var vågen resten af aftenen vi var der.

På vejen hjem, græd hun hjerteskærende... Hun faldt for til ro, 10 min før vi var hjemme... Da vi kom hjem, fik hun mad og kom i seng lidt efter.

Det gør jeg ikke igen, hun kan ikke klare fødselsdage m.m, 2 dage i træk...

:kram2 sådan en tur havde vi fredag, vi tog simpelthen hjem, hun kunne simpelthen ikke trøstes og de få gange hun var stille bævrede underlæben stadig. Det var forfærdelig at stå igennem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi tog også hjem til sidst begrund af det samt at den store var total overtræt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sys min mand har det for nemt. Han tager op til flere morfar om dagen og hvad får jeg? Intet eller jo en masse søvnunderskuf.

Så foreslår han at jeg kan prøve at lægge Lasse efter endt spisning og ku vi begge tá en lur. Lasse vågner af dette og jeg må tag ham, men hva gør manden? Han tager da sørme selv en lur.

Årh jeg er træt af det her.

Det skal du simpelthen få snakket med ham om - sig at nu går du ind og lægger dig -og at hvis Lasse vågner, så har han ham - indtil Lasse skal have noget at spise.

For det er bare ikke i orden! Det er sjovt at han ikke tænker over at du har brug for at sove ind i mellem... mændene kan jo sove når de vil - der er jo ikke nogen der er afhængige af dem - så han må altså tage en lur på et andet tidspunkt end når du sover...

Håber at du får snakket med ham... så du kan få din retmæssige lur!

bearhug.gifbearhug.gifbearhug.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maja har været vågen hver 2. time i nat :( mor er TRÆT :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha appetitspring sucks big time... fra kl 18-8.00 har Elin spist med 1½ times mellemrum.... dvs. en meget afbrudt nattesøvn... hvornår stopper det her vanvid? Har brug for at sove.... NU....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lucas har sovet fra kl 20-7, kun afbrudt af amning kl 23 og 4 :loveshower

Nøj hvor var det dejligt med lidt sammenhængende søvn, efter et par uger med amning hver 2. time om natten!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Guuuud. Hvor er min datter god! Med ude at se på hest igår, ingen problemer. Og så ud og besøge en ven, blev kub lidt pjevset til sidst, men eet var det. Havde powernappet lidt i bilen 3x30 min højest, og soc kl 19.20 i sin seng, frem til 06 kun afbrudt af flaske 2 gange og sut en enkel gang :-)) Hun er så sej til bare at være med og en del af det hele!

Det kan du takke dig selv for. Du er en fantastisk mor, og udstråler en ro, der bliver overført til skønne lille Caroline :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lucas har sovet fra kl 20-7, kun afbrudt af amning kl 23 og 4 :loveshower

Nøj hvor var det dejligt med lidt sammenhængende søvn, efter et par uger med amning hver 2. time om natten!

Hvor skønt, og tiltrængt. Jeg håber den rytme varer ved så overskudskontoen kan blive fyldt op.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været god kone og rummelig mor og uden brok meldt mig til at være den, der tog guldklump i party-party-humør med ind i stuen i nat fra kl 2 til 4 mens farmand kunne sove videre :balloon

Så nu er jeg træt. Og faktisk overhovedet ikke ærgerlig over, at Mar igen sover sig fra babysalmesang. Vil bare sumpe idag :badgirl

Og tænke nostalgisk tilbage på denne dato sidste år - da vi fik de to streger :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha.. Der er bare sket aaalt fo rmeget de sidste par dage..

Camille har taget det hele fantastisk - herhjemme er det vist moren der er dårlig til at der skal være gang i den flere dage i streg :rolleyes

Fredag stod den på en tur til fotografen, lørdag fødselsdag ved svigermor - lang og træls dag(for moren!) Camille reagerede først da vi kom hjem - Måske fordi det IKKE er okay at putte en baby kl 21, vække hende kl 24 når man sætter hende i autostolen, vække hende igen når man 20 min efter tager hende ud af autostolen.. IH hvor var jeg gal over vi ikke kom tidligere hjem! Men Christian kunne ikke se problemer (Behøver jeg siger han fik lov at putte skrige-sur baby kl 1 om natten ;) )

Og søndag tog vi en tur til Århus, og besøge min familie.. Camille elsker at være deroppe, det er sjovt at se hvordan hun "blomstrer op" når hun er tryg :7himmel

Jeg skulle op kl 7 i morges, for at tage til gyn. og få lagt spiral.. Var SÅ bange - lægen har forsøgt to gange, hvor det bare har gjort voldsomt ondt :boo Så for det første var jeg bange for det IKKE kunne lade sig gøre - og jeg var dernæst bange for at det skulle gøre ondt igen..

Men han var SÅ fantastisk dygtig!!!!! Men han var NOGET overrasket.. Han sagde at han godt kunne forstå at min læge ikke kunne lægge den - for det første var livmorhalsen meget foroverbøjet - udover det, var den "så stram", at han sjældent havde set det - og faktisk aldrig ved en kvinde der havde født :o Han tjekkede i sine papirere og spurgte endda om hun var taget ved kejsersnit, for han synes godt nok det var voldsomt stramt..

Heldigvis var jeg bedøvet, så jeg mærkede INTET :)

Men hvor var det mærkeligt at blive scannet, uden at se en baby!!!! :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha appetitspring sucks big time... fra kl 18-8.00 har Elin spist med 1½ times mellemrum.... dvs. en meget afbrudt nattesøvn... hvornår stopper det her vanvid? Har brug for at sove.... NU....

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2

Tak søde maja...loveshower.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marius har bukser på i str 74!!!! Tilgengæld har han stadig nogle i str 68 der er for store :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marius har bukser på i str 74!!!! Tilgengæld har han stadig nogle i str 68 der er for store :D

Ja her er vi i str 68 bukser mens nogle 62 er alt for store. Det er en videnskab med det tøj.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha appetitspring sucks big time... fra kl 18-8.00 har Elin spist med 1½ times mellemrum.... dvs. en meget afbrudt nattesøvn... hvornår stopper det her vanvid? Har brug for at sove.... NU....

Hvor er det uretfærdigt altså.... Hvis jeg kunne overtage "fodring" af din lille pige, kunne jeg aflaste dig, for jeg har sovet 8 timer i nat :rolleyes

Jeg håber sådan for dig at det snart vender!!! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, synes ham Mar-musen er svær at blive klog på lige nu :unsure

Hvis han sidder hos mig ormer han sig rundt, som om han ikke gider det og hellere vil ned på tæppet. Nede på tæppet ligger han og gaber og stirrer bare ud i luften. Men hvis jeg putter ham græder han. :unsure

Skal han mon bare have lov at ligge og stene lidt for sig selv? :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja her er vi i str 68 bukser mens nogle 62 er alt for store. Det er en videnskab med det tøj.

Ja, det er simpelthen forfærdeligt med de tøjstørrelser synes jeg...!

Camille har også tøj fra str 62 og op til en enkelt ting i str 80!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER