TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

God, ville da ønske at Caroline gad at sove igennem... Kun 3 gang jeg er oppe siden kl 21

Øv :( stadig tigeren?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kender i de der nætter hvor man står op og ammer, ligger sig i sengen og så skal babyen hele tiden have sin sut indtil det går op for en at man faktisk HAR sovet og det er tid til mad igen? (savner de lange stræk om natten - savner at have mælk)

Kender det! Hvor langt er der gået mellem måltiderne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for l.... Manden vækkede Silke Elia da han stod op, men hvem skal forsøge at få hende til at sove igen, fordi hun stadig er stang træt. 'Jamen jeg skal jo i bad...' Argh!!! Jeg er udmattet og min lunte bliver kortere og kortere.... :(

Åh! Jeg blir også mega irriteret når det sker! :angry

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv :( stadig tigeren?

Tror det. Eller håber nok nærmere! Det trækker tænder ud !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft en god nat.. :glad Ammede fra 23.30-00, 1,25-45, 4.20-5 (afbrudt af pusletid) og nu igen kl 7.30...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor er det at alt det fede babytøj skal være så dyrt? Har lige forelsket mig i en helt masse fra denne side :kuller Men tror manden får et flip hvis jeg køber mere tøj :unsure

Julegaveønsker, siger jeg bare ;) Og "det er smart at købe tøj i de næste størrelser, så vi ikke pludselig skal ud og investere i en ny garderobe" :whistling

Kender i de der nætter hvor man står op og ammer, ligger sig i sengen og så skal babyen hele tiden have sin sut indtil det går op for en at man faktisk HAR sovet og det er tid til mad igen? (savner de lange stræk om natten - savner at have mælk)

JA! I nat havde jeg ammet kl 23, og da jeg havde lukket ammebh'en insiterede han bare på at jeg åbnede igen LIGE med det samme. Det var så fordi klokken imellemtiden var blevet 2 :rolleyes

Tak for l.... Manden vækkede Silke Elia da han stod op, men hvem skal forsøge at få hende til at sove igen, fordi hun stadig er stang træt. 'Jamen jeg skal jo i bad...' Argh!!! Jeg er udmattet og min lunte bliver kortere og kortere.... :(

ARGH! Ikke pænt gjort! :prik

Har haft en god nat.. :glad Ammede fra 23.30-00, 1,25-45, 4.20-5 (afbrudt af pusletid) og nu igen kl 7.30...

SÅDAN! :respekt :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender det! Hvor langt er der gået mellem måltiderne?

2,5 timer fra start til start (modsat de 8-10 timer om natten) - og kun 2 timer nu her og har allerede måtte supplere med flaske :( det bliver en laaaaaang dag - kæft jeg er træt og kæft mine brystvorter er slidt! Der er bare ikke NOK! Og jeg er ved at løbe tør for det i mælk vi har i fryseren.

Tror snart at "den gode mor sidder i flasken" herhjemme - skal bare diskutere færdig med mig selv!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har faktisk haft ok nat. Kan ikke sådan helt huske, hvor mange gange jeg ammede, men vi var ikke nødt til at stå helt op, og det er da en forbedring i forhold til de sidste to nætter :yiepie

Mar synes så, at det var morgen kl. 5 - men der står manden op, så der kunne han heldigvis tage ham med :)

Havde i øvrigt virkelig klamt mareridt :unsure Drømte at Valdemar pludselig (i en alder af knap 4 måneder) bare rejste sig op og kravlede PERFEKT. Det var jeg selvfølgelig stolt af. Men fordi han lærte det så pludseligt, så glemte jeg alt om at holde øje med, at han kunne kravle hen og tage ting, som er farlige. Og så var han kravlet ind til Brians værktøjskasse og havde ædt alle søm og skruer :o Og der var ingen læger, der ville hjælpe mig med at redde min lille baby :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en Datter som heldigvis har sovet godt (igen) i nat! fra 22.15 til 6! loveshower.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2,5 timer fra start til start (modsat de 8-10 timer om natten) - og kun 2 timer nu her og har allerede måtte supplere med flaske :( det bliver en laaaaaang dag - kæft jeg er træt og kæft mine brystvorter er slidt! Der er bare ikke NOK! Og jeg er ved at løbe tør for det i mælk vi har i fryseren.

Tror snart at "den gode mor sidder i flasken" herhjemme - skal bare diskutere færdig med mig selv!

Det lyder også hårdt, kan godt forstå du gruer for dagen. Tror nu egentlig det er godt for din mælkeproduktion. Men det ville nogle timers søvn nu også :)

Hvis det nu ender med at hun må få flasken, så er det jo bare sådan det er, og det er der ikke noget galt i :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft en god nat.. :glad Ammede fra 23.30-00, 1,25-45, 4.20-5 (afbrudt af pusletid) og nu igen kl 7.30...

Hvor er det dejligt det sådan går frem af hos jer :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ARGGH... Hvad er det for en klaphat, der synes at der skal springes fyrværkeri af ved højlys dag og dermed vække MIN baby af sin formiddagslur <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ARGGH... Hvad er det for en klaphat, der synes at der skal springes fyrværkeri af ved højlys dag og dermed vække MIN baby af sin formiddagslur <_<

En kæmpe egoistisk klaphat :angry

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tobias har i nat sovet fra 22 til 7.30 uden at han skulle have sutten eller mad. Prøv lige at spørg om mor her var forvirret da han begyndte at snakke inde på hans værelse og der var lyst udenfor.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blir Lasse passet for første gang!

Uh hvor er det mærkeligt - heldigvis er det bare min mor der passer ham.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ARGGH... Hvad er det for en klaphat, der synes at der skal springes fyrværkeri af ved højlys dag og dermed vække MIN baby af sin formiddagslur <_<

Idiot!!! Det er så oveni købet forbudt at springe på nuværende tidspunkt. Det er så primært pga hundene men måske skulle det indføres at det også er for ikke at vække bebser af deres søvn ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tobias har i nat sovet fra 22 til 7.30 uden at han skulle have sutten eller mad. Prøv lige at spørg om mor her var forvirret da han begyndte at snakke inde på hans værelse og der var lyst udenfor.

Wauw - send lige noget af det sovehjerte denne vej ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ARGGH... Hvad er det for en klaphat, der synes at der skal springes fyrværkeri af ved højlys dag og dermed vække MIN baby af sin formiddagslur <_<

Store fjols!! :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lyst til at rydde op, gøre rent, ordne papirssager, vaske tøj, pakke til babysvømning, lave fornuftig og sund madplan, gøre mig pæn til når Brian kommer hjem og bage et eller andet, men er træææææææææææææt. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lyst til at rydde op, gøre rent, ordne papirssager, vaske tøj, pakke til babysvømning, lave fornuftig og sund madplan, gøre mig pæn til når Brian kommer hjem og bage et eller andet, men er træææææææææææææt. :rolleyes

Sådan har jeg det også!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ligger i sengen med skønheden på brystet og venter på manden kommer hjem fra en ond tur hos tandlægen.. Håber ikke han skal være alt for dårlig efter den tur.. :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lyst til at rydde op, gøre rent, ordne papirssager, vaske tøj, pakke til babysvømning, lave fornuftig og sund madplan, gøre mig pæn til når Brian kommer hjem og bage et eller andet, men er træææææææææææææt. :rolleyes

Sådan har jeg det også!

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan har jeg det også!

:ditto

Og oveni det har jeg en lille tigerbebs, der kan underholde sig selv i ca. 5 minutter før han bliver sur, hvis man ikke er henne og lave ansigter/tumle/fortælle at han er smuk og dejlig. Så er det jo ikke nemt at få noget fra hånden. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og oveni det har jeg en lille tigerbebs, der kan underholde sig selv i ca. 5 minutter før han bliver sur, hvis man ikke er henne og lave ansigter/tumle/fortælle at han er smuk og dejlig. Så er det jo ikke nemt at få noget fra hånden. :rolleyes

Tigerbebs? :unsure

19 ugers allerede?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tigerbebs? :unsure

19 ugers allerede?

Det vil jeg da håbe, for ellers ved jeg ikke, hvad der stikker knægten :D

Men det skulle jo også starte allerede ved de 15 uger, og være værst ved 17 uger, og så være overstået ca. ved 19 uger. Og efter termin er Mar jo 17 uger og 3 dage idag. Så det er vist helt efter bogen. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER