TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Det tog 45 lange min at pumpe 150 ml ud - og det var begge bryster :( hvad skete der for 100 ml på 50 pump fra det ene bryst??? Det er alligevel 7,5 timer siden jeg ammede sidst... men 150 ml med manuel pumpe er vel ok som start ik?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ediths navlestump er lige faldet af :huh Synes det er lidt tidligt, hun er jo kun 4 dage, men hun er vel bare hurtig :wub

Er det egentligt normalt at hun skal spise fra begge bryster hver gang? Det tager så lang tid..

Jeg ammer altid fra begge bryster.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tog 45 lange min at pumpe 150 ml ud - og det var begge bryster :( hvad skete der for 100 ml på 50 pump fra det ene bryst??? Det er alligevel 7,5 timer siden jeg ammede sidst... men 150 ml med manuel pumpe er vel ok som start ik?

Uden at turde kloge mig for meget, så sidder jeg sådan lidt og tænker om din mælkeproduktion måske går lidt "i dvale" når der går så mange timer imellem? :unsure

Altså kroppen skal jo have hvile og tid til at lave ny mælk... Men jeg forestiller mig, at hvis der går mange timer imellem så "tror" din krop måske, at der ikke er så stort et behov? :unsure

Noget andet er at jeg også oplever at kunne malke HELT forskellige mængder ud. Jeg har også prøvet en aften, hvor jeg sad LÆNGE uden ret meget resultat. Tror jeg sad i en time eller sådan noget, og flasken var en 125 ml, så mere fik jeg i hvert fald ikke. Men så har der været andre dage, hvor jeg har kunnet fylde sådan en flaske på 10 minutter :o (både før og efter den tamme udmalkning).

Så jeg synes umiddelbart ikke det lyder alarmerende, det du skriver :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gaab, synes det er en dårlig vane at Mar og jeg skal sidde inde i stuen og være natteravne :zzz

Nå, men man skal vel ikke brokke sig over at ens ammede tigerspringsbarn sover fra 21 til 3 og så trods alt bare SNAKKER, når han nægter at sove, og ikke GRÆDER.

Han er da fint tilfreds med at ligge på voksien og pludre, hvilket er heldigt for mor her er ALT for træt til en masse party-party :balloon

Nu glæder jeg mig bare til at han falder i søvn igen... Og glæder mig over at vi ikke skal noget imorgen. Eller idag, eller hvad det nu er :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyha har et stk baby med ondt i maven, der tror det er sult, men det er ok for jeg har lige fået to timers søvn i streg og hun synes det er font at vi ammer liggende :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyha har et stk baby med ondt i maven, der tror det er sult, men det er ok for jeg har lige fået to timers søvn i streg og hun synes det er font at vi ammer liggende :yay

Hvor lyder du bare overskudsagtig :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uden at turde kloge mig for meget, så sidder jeg sådan lidt og tænker om din mælkeproduktion måske går lidt "i dvale" når der går så mange timer imellem? :unsure

Altså kroppen skal jo have hvile og tid til at lave ny mælk... Men jeg forestiller mig, at hvis der går mange timer imellem så "tror" din krop måske, at der ikke er så stort et behov? :unsure

Noget andet er at jeg også oplever at kunne malke HELT forskellige mængder ud. Jeg har også prøvet en aften, hvor jeg sad LÆNGE uden ret meget resultat. Tror jeg sad i en time eller sådan noget, og flasken var en 125 ml, så mere fik jeg i hvert fald ikke. Men så har der været andre dage, hvor jeg har kunnet fylde sådan en flaske på 10 minutter :o (både før og efter den tamme udmalkning).

Så jeg synes umiddelbart ikke det lyder alarmerende, det du skriver :kram2

Det har jeg også selv tænkt, men det har jo bare ALTID været sådan. Må faktisk altid op og skifte ammeindlæg og sover med 2 på i hver side. Nej jeg er fortrøstningsfuld med 150 ml, især fordi hun vågnede efter en time og kunne blive mæt på 1 bryst :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg også selv tænkt, men det har jo bare ALTID været sådan. Må faktisk altid op og skifte ammeindlæg og sover med 2 på i hver side. Nej jeg er fortrøstningsfuld med 150 ml, især fordi hun vågnede efter en time og kunne blive mæt på 1 bryst :yay

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg også selv tænkt, men det har jo bare ALTID været sådan. Må faktisk altid op og skifte ammeindlæg og sover med 2 på i hver side. Nej jeg er fortrøstningsfuld med 150 ml, især fordi hun vågnede efter en time og kunne blive mæt på 1 bryst :yay

Dejligt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ork... Valdemar faldt ENDELIG i søvn kl. 5... Kl. 6 skider han så :rolleyes Brian tilbyder at skifte ham, men bliver nødt til at kalde mig op, fordi han har en skadet finger, som begyndte at bløde, så pludselig var der blod OG bæ udover det hele derinde. :rolleyes Jamen jeg står da bare op, jeg kan da sove når jeg bliver gammel :zzz

Godt at vi ikke skal noget. Og Brian har lovet at købe nutella og bananer med hjem til mig som trøst for at jeg aldrig sover mere :yiepie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehehe, sagde lige til Mar at han da godt nok charmede totalt og så grinede han og sagde en lyd, der lød VIRKELIG meget som "Narharj!" :P

Rent tilfælde, I know, men det lød bare sødt :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehehe, sagde lige til Mar at han da godt nok charmede totalt og så grinede han og sagde en lyd, der lød VIRKELIG meget som "Narharj!" :P

Rent tilfælde, I know, men det lød bare sødt :biglove

Nårh :biglove :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm tror Valdemar er sur på mig. :rolleyes Han råber og slår i hvert fald, når jeg sidder med ham. Så kan han da bare ligge og kysse med sin vaskebjørn, ja han kan :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower

Har.kun været oppe at amme en gang i nat

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære julemand nu kommer der et brev

og jeg håber du kan læse hvad der står,

for jeg ønsker mig så mange julegave ting

af dig

i år....

BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH....

jeg ønsker mig KUN 2 ting:

Søvn og min krop tilbage <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære julemand nu kommer der et brev

og jeg håber du kan læse hvad der står,

for jeg ønsker mig så mange julegave ting

af dig

i år....

BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH....

jeg ønsker mig KUN 2 ting:

Søvn og min krop tilbage <_<

Uh, det skal også på min ønskeliste!

(:kram)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej altså... Var lidt irriteret over, at jeg ikke havde SÅ meget tøj i str 74+80, men så siger min søster at min fars stedsøn har en masse pigetøj fra deres datter, som jeg bare kan få... Det er da skønt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Melder mig under de søvnløses fane - den sidste uge har været så hård :( Både manden, bettemusen og jeg selv er rendt over af maveinfluenza, jeg selv siden i fredags. Håber snart det smutter, så hele familien ikke bor permanent på badeværelset <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Melder mig under de søvnløses fane - den sidste uge har været så hård :( Både manden, bettemusen og jeg selv er rendt over af maveinfluenza, jeg selv siden i fredags. Håber snart det smutter, så hele familien ikke bor permanent på badeværelset <_<

:kram :kram :kram

ØV! Det lyder ikke sjovt :( Håber snart det går over

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Melder mig under de søvnløses fane - den sidste uge har været så hård :( Både manden, bettemusen og jeg selv er rendt over af maveinfluenza, jeg selv siden i fredags. Håber snart det smutter, så hele familien ikke bor permanent på badeværelset <_<

Oh my! God bedring :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg også selv tænkt, men det har jo bare ALTID været sådan. Må faktisk altid op og skifte ammeindlæg og sover med 2 på i hver side. Nej jeg er fortrøstningsfuld med 150 ml, især fordi hun vågnede efter en time og kunne blive mæt på 1 bryst :yay

Sådan :balloon

Hehehe, sagde lige til Mar at han da godt nok charmede totalt og så grinede han og sagde en lyd, der lød VIRKELIG meget som "Narharj!" :P

Rent tilfælde, I know, men det lød bare sødt :biglove

Ej altså charmetrold :kuller

Kære julemand nu kommer der et brev

og jeg håber du kan læse hvad der står,

for jeg ønsker mig så mange julegave ting

af dig

i år....

BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH....

jeg ønsker mig KUN 2 ting:

Søvn og min krop tilbage <_<

Sjovt nok står det også på min ønskeseddel :blink

Ej altså... Var lidt irriteret over, at jeg ikke havde SÅ meget tøj i str 74+80, men så siger min søster at min fars stedsøn har en masse pigetøj fra deres datter, som jeg bare kan få... Det er da skønt :-)

:glad

Melder mig under de søvnløses fane - den sidste uge har været så hård :( Både manden, bettemusen og jeg selv er rendt over af maveinfluenza, jeg selv siden i fredags. Håber snart det smutter, så hele familien ikke bor permanent på badeværelset <_<

Ej for filan da. Det lyder godt nok ikke sjovt. Rigtig god bedring :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram

ØV! Det lyder ikke sjovt :( Håber snart det går over

Oh my! God bedring :kram

Tak piger :lovebk

Det er helt tosset, jeg er trææææt :zzz og udmattet - og har nærmest 3 babyer <_< Manden pylre og gør bare intet! Han sover om natten osv. mens jeg bliver holdt vågen af Melissa, som stadig sover meget uroligt og roder rundt - og græder vildt i søvne indimellem også :baby3 Det har stået på siden vi skiftede til vintertid - håber snart hun falder til ro igen. Også må hendes mavse også gerne snart komme i orden, frygter hvornår det giver hende en rød, øm lille numse :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger :lovebk

Det er helt tosset, jeg er trææææt :zzz og udmattet - og har nærmest 3 babyer <_< Manden pylre og gør bare intet! Han sover om natten osv. mens jeg bliver holdt vågen af Melissa, som stadig sover meget uroligt og roder rundt - og græder vildt i søvne indimellem også :baby3 Det har stået på siden vi skiftede til vintertid - håber snart hun falder til ro igen. Også må hendes mavse også gerne snart komme i orden, frygter hvornår det giver hende en rød, øm lille numse :(

:kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih altså..... Kunne Charlie ikke godt lige have informeret mig om at han ville vokse med raketfart ud af str 68, og ind i str. 74 INDEN jeg havde købt en masse lækkert tøj i str, 68 til Katvig lagersalg <_< :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal til babysvøm idag - og der bliver taget billeder både over og under vand. Nøj hvor bliver det sjovt at se dem :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER