TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Ih altså..... Kunne Charlie ikke godt lige have informeret mig om at han ville vokse med raketfart ud af str 68, og ind i str. 74 INDEN jeg havde købt en masse lækkert tøj i str, 68 til Katvig lagersalg <_< :rolleyes

År øv! Jeg er også kommet til at gå amok i 68 og har sagt til Valdemar at han helst ikke må vokse mere før efter jul :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Suk... Manden skal arbejde over. Havde ellers glædet mig til at han snart kom hjem :(

I det mindste opfører Mar sig pænt. Han ligger så fint på maven på tæppet og kigger nysgerrigt omkring :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puuuh sikke en dag. G har været vågen 2 timer i nat fra 00.15-2.15, og resten af natten har været okay, men så skulle vi på rigshospitalet, og havde taget røngten af hendes hænder, snakke med narkoselæge, og optage journal, men hun skreg i bilen hele vejen der ind. Men vi kom da der ind, og idet jeg løfter hende op af autostolen brækker hun sig ud over mit halstørklæde, og sin egen trøje, så var hun blevet køresyg det lille pus. Hun charmede alle på sin vej så det var jo fantastisk. Hun skreg så i bilen hele vejen hjem igen, og 2 min inden vi var hjemme faldt hun i søvn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en grædebaby jeg har idag <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maja har været til 5 måneders undersøgelse og er blevet vaccineret i dag og hun tog det så fint :) Hun var let at trøste bagefter, hvor hun spiste og faldte i søvn - hun sov 3 timer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har oooondt i brysterne.. Vågn op lille baby, så det stenhårde bryst kan blive tømt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal til babysvøm idag - og der bliver taget billeder både over og under vand. Nøj hvor bliver det sjovt at se dem :glad

Iih hvor lyder det skønt! Er så misundelig, vi må ikke tage billeder i min svømmehal :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forsinket (pga diarreen) har Sophia endelig fået sin 3 måneders vaccine idag, og hold nu op hvor hun GRÆD - fuldstændig hjerteskærende gråd med mange tårer :boo :boo :boo Havde sukkervand klar, men det hjalp ingenting, og manden er på kursus, så ingen back up :(

Synes det er lidt op af bakke med 19 ugers tiger, og nu ekstra pylret baby pga vaccine :( :huug

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forsinket (pga diarreen) har Sophia endelig fået sin 3 måneders vaccine idag, og hold nu op hvor hun GRÆD - fuldstændig hjerteskærende gråd med mange tårer :boo :boo :boo Havde sukkervand klar, men det hjalp ingenting, og manden er på kursus, så ingen back up :(

Synes det er lidt op af bakke med 19 ugers tiger, og nu ekstra pylret baby pga vaccine :( :huug

:kram

Glæder mig bestemt heller ikke til torsdag hvor det er Marius tur :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forsinket (pga diarreen) har Sophia endelig fået sin 3 måneders vaccine idag, og hold nu op hvor hun GRÆD - fuldstændig hjerteskærende gråd med mange tårer :boo :boo :boo Havde sukkervand klar, men det hjalp ingenting, og manden er på kursus, så ingen back up :(

Synes det er lidt op af bakke med 19 ugers tiger, og nu ekstra pylret baby pga vaccine :( :huug

:kram :kram :kram :kram :kram Shit det lyder hårdt :( Og vacciner er bare ikke sjove :( Håber at hun slipper for yderligere reaktion på den, og at den lortetiger snart forsvinder!!!! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iih hvor lyder det skønt! Er så misundelig, vi må ikke tage billeder i min svømmehal :(

Det må vi heller ikke normalt i vores men instruktøren har en veninde som er fritidsdykker = undervandskamera ;)

Det var super sjovt. Nu glæder vi os til at se resultatet :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forsinket (pga diarreen) har Sophia endelig fået sin 3 måneders vaccine idag, og hold nu op hvor hun GRÆD - fuldstændig hjerteskærende gråd med mange tårer :boo :boo :boo Havde sukkervand klar, men det hjalp ingenting, og manden er på kursus, så ingen back up :(

Synes det er lidt op af bakke med 19 ugers tiger, og nu ekstra pylret baby pga vaccine :( :huug

Nøj det lyder bare heller ikke sjovt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ellers haft et par gode uger, hvor Silke Elia har været ned og hurtigt at putte om aftenen. I går tog det 2 timer, da hun blev vækket af flere omgange af overboens efterladte (hun er død) der valgte at skille møbler ad og bære dem ned, så det larmede i hele lejligheden. I da har det tager 7 kvarter, men ved ikke lige hvorfor.... Savner at have Jesper hjemme til at tage lidt over en gang i mellem :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Svigerforældrene har købt fotografering af Marius som skal bruges inden februar. Men i hvilken alder er det bedst? Det skal være senest lige inden han bliver 6 måneder...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er snart træt af mine mavesmerter.... Føles fandme som mavesår :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er snart træt af mine mavesmerter.... Føles fandme som mavesår :(

Det lyder ikke skide godt, burde du ikke komme en tur til lægen? :unsure

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er snart træt af mine mavesmerter.... Føles fandme som mavesår :(

Av av av, det lyder ikke rart :( :kram

Jeg ville da også tage til lægen, hvis du ikke har været det??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor er det at alt det fede babytøj skal være så dyrt? Har lige forelsket mig i en helt masse fra denne side :kuller Men tror manden får et flip hvis jeg køber mere tøj :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Svigerforældrene har købt fotografering af Marius som skal bruges inden februar. Men i hvilken alder er det bedst? Det skal være senest lige inden han bliver 6 måneder...

Jeg fik taget billeder da hun var 3 måneder, for at have nogen fra hun var helt lille bitte :) nu er hun 8 måneder og mega sjov i sin motorik og udtryk, så tror vi får taget nogle nye om 1-2 måneder, så vi får nogle billeder af den sidste baby tid :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Svigerforældrene har købt fotografering af Marius som skal bruges inden februar. Men i hvilken alder er det bedst? Det skal være senest lige inden han bliver 6 måneder...

Vi får taget ved 3 måneder og 6 måneder (i en pakke løsning). Prøv evt at se Zoeys billeder - det er også den pakke bare 4 og 6 måneder mener jeg. Så kan du evt få et indtryk af hvad man kan få ved disse aldre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

MOLO LAGERSALG.. Så blev jeg da lige lidt fattigere :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God, ville da ønske at Caroline gad at sove igennem... Kun 3 gang jeg er oppe siden kl 21

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender i de der nætter hvor man står op og ammer, ligger sig i sengen og så skal babyen hele tiden have sin sut indtil det går op for en at man faktisk HAR sovet og det er tid til mad igen? (savner de lange stræk om natten - savner at have mælk)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender i de der nætter hvor man står op og ammer, ligger sig i sengen og så skal babyen hele tiden have sin sut indtil det går op for en at man faktisk HAR sovet og det er tid til mad igen? (savner de lange stræk om natten - savner at have mælk)

Uhh jeg hader når det sker <_<

Man føler bare slet ikke man får sovet :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for l.... Manden vækkede Silke Elia da han stod op, men hvem skal forsøge at få hende til at sove igen, fordi hun stadig er stang træt. 'Jamen jeg skal jo i bad...' Argh!!! Jeg er udmattet og min lunte bliver kortere og kortere.... :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER