CakeCrazy

Kolonihave

62 indlæg i dette emne

Øv hvor ærgeligt :(

Håber der måske alligevel viser sig et hus denne sommer :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke dog en spade! Men altså, jeg tænkte på - jeg ved selvfølgelig ikke, hvor I bor, men nu kiggede jeg bare lige på Den blå Avis, og der kommer 419 annoncer op på kolonihaver - så det er jo ikke fordi, der ikke er noget til salg... Måske kan I finde noget der, I kunne blive glade for?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke dog en spade! Men altså, jeg tænkte på - jeg ved selvfølgelig ikke, hvor I bor, men nu kiggede jeg bare lige på Den blå Avis, og der kommer 419 annoncer op på kolonihaver - så det er jo ikke fordi, der ikke er noget til salg... Måske kan I finde noget der, I kunne blive glade for?

Tak for tanken, men vi vil gerne have en kolonihave i lige præcis DEN haveforening, fordi det ligger 5 min fra hvor vi bor, så vi kan gå derover, når vi har lyst, uden at der skal pakkes, køres langt osv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke da en dummernik. :klap Det er sgu da noget sært noget!! Hvis han havde fået et godt bud fra dem, så kunne han i det mindste lave en budrunde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor er det ærgerligt. Er der slet ikke andre haver til salg i den haveforening?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY!! :glad :glad :glad

Jeg har de BEDSTE forældre i hele verden! Vi var jo SÅ skuffede over ikke at få det andet kolonihavehus. Så mine forældre spurgte, om der ikke var andet til salg. Joh ... der var jo den bedste grund i hele foreningen, men den lå over vores budget, og så er der kun en pavillon, så det ville også kræve et køb af et lille hus. Huset har vi råd til, men ikke grunden :(

Så ringede min far i går og sagde "I skal da have en kolonihave, det vil vi gerne sponsorere, så få fat i sælger og sig, at I gerne vil købe den, så betaler vi" :o :yay :loveshower Og så blev der ellers vandet høns :boo for hvor er det bare sødt af dem, og jeg blev SÅ glad. Så jeg skyndte mig at ringe til sælger og aftale et møde hertil morgen. Nu er vi lige kommet hjem, og ved I hvad?

VI HAR KØBT KOLONIHAVE!!! :wee :yay :toot :glad :yiepie

Det er bare så fantastisk. Vi underskriver papirerne i morgen eftermiddag og overtager grunden der. Aaaarmen, det er bare så verdensklasse!

Så der var åbenbart et højere mening med at vi ikke fik det andet, for det her er 20 gange bedre! :)

Åh, jeg er bare glad i låget nu!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er det fantastisk :loveshower - du har VIRKELIG nogle fantastiske forældre!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke nogle fantastiske forældre :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhhhh tillykke!! Sikke nogle skønne forældre du har!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej en vild drejning. Sikke nogle fantastiske forældre.

Køber i så huset til grunden?

TILLYKKE i øvrigt!!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke! :loveshower Sikke nogle dejlige forældre!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej en vild drejning. Sikke nogle fantastiske forældre.

Køber i så huset til grunden?

TILLYKKE i øvrigt!!! :)

Ja, nu har vi så lige talt med svigermor, og hun vil gerne låne os 25.000 til et hus og div. til grunden på én betingelse: At lånet IKKE bliver betalt tilbage :o

Aaaarmen altså, hvor velsignede er vi lige med så fantastiske forældre, der vil gøre alt for at gøre os glade???!!! Er rørt til tårer :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det fantastisk :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ejjj hvor er det bare helt vildt fantastisk for jer. Får helt tårer i øjnene (er lidt meget gravid.... haha). Det er da bare så fantastisk for jer. Jeg er helt sikker på i bliver glade for jeres lille have :loveshower

Jeg har ikke selv erfaringer med en koloni have, men vi bor på en gård med en kæmpe have, køkkenhave, drivhus og højbede, så hvis du mangler råd om noget så spørg endelig. Vi har dyrket lidt af hvert, både blomster og frugt/grønt. Jeg kan klart anbefale højbede. De er nemmere at overskue og luge ukrudt i :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med jeres nye kolonihave, hvor skønt :glad Og hvor er det nogle fantastiske forældre I har :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke fantastiske forældre i har. Stort tillykke med haven :glad :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du må endelig huske at ligge billeder ind så vi kan se det (jeg elsker bare billeder)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du må endelig huske at ligge billeder ind så vi kan se det (jeg elsker bare billeder)

Jeg vil prøve at få taget et par billeder, når vi skal ned og hente nøgler i morgen :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da fast, og hvor bliver det skønt med et frirum til jer og ungerne :balloons

Så tillykke :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

DAGENS BEDSTE OPDATERING!!! :yay :balloon :toot :yiepie

Sikke nogen fantastiske forældre I har :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en fantastisk opdatering :balloon

Hvilket hus har I i tankerne til grunden?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak, piger :loveshower

Vi er bare så glade og kan slet ikke få armene ned :yay

Vi regner med at købe dette hus og sætte på grunden, og så skal den sekskantede pavillon, der står der nu, rives ned. Man må nemlig maks. have 20 m2 med tag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er det fedt for jer :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det lækkert!! Det skal i da nok blive rigtig glade for :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk vending tingene kan tage :yay Tak til dejlige forældre!

Tillykke med kolonihaven!!!! :glad

Jeg håber, at I får en god overtagelsesoplevelse trods regnen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER