Sandie

Prøv lige at se andens bil...

29 indlæg i dette emne

På vej hjem fra arbejde skal han lige til at overhale en lastbil, da en isklump er løsnet sig fra lastbilens tag og smadre direkte ned i ruden på mandens bil... den er også trykket lidt ind uden man kan se det på billedet...

63449_466788122756_713842756_6088747_1208082_n.jpg

Er du vimmer en chokket mand jeg fik hjem i dag.. heldigvis skete der ham ingen ting :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Føj for den da :(

Godt at høre at der ikke er sket ham noget, men han må da ha fået et ordentlig chok :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op hvor vildt. Godt der ikke skete noget med ham.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op, godt der ikke skete ham noget!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op, godt der ikke skete ham noget :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej føj :(

Syntes man hører om mange af de tilfælde lige pt, godt der ikke skete ham noget.

KRAM

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:o :o Har hørt om en dame der har været udsat for en flyvende isklump, hun fik den vidst igennem ruden og lige i hovedet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor spooky - har lige set i TV Midtvest en historie magen til - men hun var ikke nær så heldig, for hendes overlæbe var flækket og hun var blevet syet med gud ved hvor mange sting, og så havde hun ellers rifter i hele hovedet...

Hun havde desuden fået at vide, at hun var heldig, for hvis isklumpen havde haft en lidt anden vinkel, så kunne det være gået helt galt. Hendes forrude var total smadret.

Fik din mand fat i nummeret på lastbilen??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor spooky - har lige set i TV Midtvest en historie magen til - men hun var ikke nær så heldig, for hendes overlæbe var flækket og hun var blevet syet med gud ved hvor mange sting, og så havde hun ellers rifter i hele hovedet...

Hun havde desuden fået at vide, at hun var heldig, for hvis isklumpen havde haft en lidt anden vinkel, så kunne det være gået helt galt. Hendes forrude var total smadret.

Fik din mand fat i nummeret på lastbilen??

det har jeg også set, puha altså :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

wow, kan godt forstå du blev chokket! Godt han er ok!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Fy for pokker... Kan sgu godt forstå han er rystet... :o :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øh hovsa :blink

Heldigt at han ikke kom til skade - det ku' ha' gået rigtig galt.. :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er i søde... ja hurra for hvordan den ramte og en god stærk rude... han var så heldig..

ja selvfølgelig fik han stoppede manden.. han var dog i øvrigt lidt flabet og spørge om han var sikker på det var ham der havde ramt ham... øh ja det tager man sq ikk lige fejl af...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op, godt der ikke sket ham noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt han fik fat på ham...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt der ikke skete ham noget håber han er kommet sig over chokket

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Puuuha for en forskrækkelse.. og godt han fik stoppet lastbilen... Ville han erkende det til sidst? For som H siger - så er det jo desværre påstånd mod påstand hvis han er flabet som du skriver :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puuuha for en forskrækkelse.. og godt han fik stoppet lastbilen... Ville han erkende det til sidst? For som H siger - så er det jo desværre påstånd mod påstand hvis han er flabet som du skriver :(

Ja han indrømmede det, tror måske det fordi han selv var lidt i chok af at Manden kørte op på siden af ham og dyttede han vildt indtil han stoppede :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej føj foren oplevelse - det kunne have gået grueligt galt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej føj foren oplevelse - det kunne have gået grueligt galt :(

Ja det kunne det virkelig.. Har altid en skræk i livet når manden er på job om der skulle ske ham noget, og sådan en episode gør absolut ikke skrækken mindre..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og jeg der er ved at skide en sprællemand bare der kommer et lille stenslag - jeg ville nok have grisset sædet hvis det var mig der havde fået sådan en isklump!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og jeg der er ved at skide en sprællemand bare der kommer et lille stenslag - jeg ville nok have grisset sædet hvis det var mig der havde fået sådan en isklump!!!!

:lol fedt skrevet ;) Han ringede også hjem lidt efter.. "øøhm skat jeg tror ikke jeg skal ud og løbe alligevel, vil bare gerne hjem og slappe af" :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja han indrømmede det, tror måske det fordi han selv var lidt i chok af at Manden kørte op på siden af ham og dyttede han vildt indtil han stoppede :)

Nå godt han indrømmede det....

Tror ski alle bliver lidt chokket - når en bil dytter af dem... Så det er jo forståeligt nok...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER