Lotte

Mads er blevet født

22 indlæg i dette emne

Hej Piger

I nat kl. 03.22 kom vores skønne "lille" guldklump til verden, han er 56 cm og 4350 g - han er simpelthen fantastisk :loveshower kl. 09.00 var vi hjemme i trygge rammer, og har brugt det meste af dagen på at sove med Mads på maven. Storesøster Josefine var på sygehuset og se ham til morgen, og har brugt af dagen hos bedsteforældrene der så kom hjem med hende i eftermiddag. Hun er simpelthen så stolt og aer på ham hele tiden :biglove

Fødselsberetning:

Mandag den 21/5 kl 04.30 vågner jeg ved et ordentligt smæld nederst i maven, går på toilet og erfarer, det som jeg synes ligner, en del blod :) Ringer til FG og de beroliger med med tegnblødning

så er jeg jo helt vildt spændt, er vågn hele formiddagen med små veer, ikke noget der bider med ca 7 min imellem. omkring middag sover jeg lige lidt, og så er det stort set gået i sig selv igen :(

kl 15.30 går jeg om og henter min datter i DP, da vi er hjemme igen kl 16.00 begynder veerne igen og de tager mere til. imens jeg står og laver mad er der faktisk kun 3 min imellem, men kan stadig sagtens holde det ud.

aftenen går med regelmæssige veer der bider mere og mere. kl 22 kommer mine forældre og skal sove her i nat :) vi kører til kolding og bliver indlagt kl 23.45

jeg er 3 cm åben og bliver sendt på en gåtur på gangene, her på gåturen tager det virkelig fat, jeg får veer hvert 2 min tror jeg og må pruste og stønne mig igennem dem, bliver svimmel og skidt tilpas og siger til manden at vi skal tilbage på fødestuen

00.20 er jeg 4-5 cm åben, jeg får klyx og har virkelig heftige veer

ca kl 01.00 er jeg tilbage på fødeleget efter brusebad, her ligger jeg skiftevis på siden, på knæer og på ryggen og kæmper med veerne, får noget ilt.. JM fortæller mig at det kommer til at gå stærkt det her.

ca kl 02.00 tror jeg tjekker de mig og jeg er 8 cm åben, kort efter får jeg pressetræng, og JM guider mig igennem gispning.

lidt i 3 er jeg fuldt åben men med lidt kant, nu er det svært ikke at presse med, så jeg presser en smule med i hver ve og gisper også.

lidt over 3 får jeg lov at presse. jeg styrer hele showet selv nu, og presser og gisper perfekt, jeg tror det tager 3 presseveer at føde hovedet, jeg får lov at se i et spejl hvordan hovedet er de, virkelig et fantastisk syn, lidt skræmmende men hvis man har overskudet, så er det fantastisk.. næste ve bliver lille Mads født, han skriger med det samme og er bare helt perfekt :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke!!! :loveshower :loveshower :loveshower

Det lyder da til at du er lidt af en superføder! :super :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med Mads :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med lille mads :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke, lyder som en fantastisk fødsel :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med lillebror ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med lillebror :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med Mads :loveshower Totalt overskudsfødsel :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med din lille Mads :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Store tillykke med jeres lille guldklump :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med lille Mads!! :loveshower :loveshower Dejligt med en bassebaby :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med Mads :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med Mads og sejt du var så klar under fødslen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med lille mads!

:loveshower :balloon :loveshower :balloon

Hvor var du bare sej til det der med at føde :yiepie :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med prinsen ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en dejlig fødsel.. kæmpe meget tillykke med jeres fantastiske guldklump :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med lille Mads.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med familiens lille ny. Det lyder som en rigtig fin fødsel, det er intenst at åbne sig så hurtigt, men det lyder til du klarede dig fantastisk flot igennem. Tillykke med lille Mads :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tillykke med ham :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med ham :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER