Guest

Kender du en kendt

69 indlæg i dette emne

Jeg er vist i familie med George Clooney, men det er helt tilbage til år 900 før Kristus

hahah

Nej, jeg har et par kendte i familie. Nogle skuespillere som er døde nu. jeg kan ikke huske navnet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmm tror slet ikke jeg kender en kendt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaaa.... Jeg kender min kæreste, som har været med i filmen Inkasso og nogle tv reklamer... :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bor ikke så langt fra og hilser på Jens Andersen ( Polle fra snave )

Ellers mødte jeg en kendt da vi var i behandling, som jeg snakkede meget med :) Men af respekt for hende og hendes mand holder jeg det for mig selv ( ville ellers være en god historie for Se og Hør ) :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg "kender" mange kendte via jobbet

dvs jeg kender dem ikke personligt eller ses privat med dem

Men arbejder i en lægepraksis på frederiksberg hvor mange af de "kendte" bor

(jeg har tavsheds pligt, så ingen navne nævnt)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm.. i vores lille bonde-by er vi meget stolte af at kende Eva Harlou Troelsen... Som jo er gift med Thomas Troelsen (Private.. (du ved, dem med "My secret lover") og tidligere superheroes)

Hele byen var i oprør den dag de kom gående med barnevogn ned gennem byen.... OG handlede hos købmanden!!

Uhhhhhhh.... touch ME!! :D

Ellers kender jeg vist ikke en dyt....

Jo har da forresten en nabo der har været kendis-massør... ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det holder jeg på er sejt :gp Hende vil jeg også kende :)

Det forstår jeg godt... Kan hvis skaffe en tur i byen og høre "god" musik med hende ;) LOL

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har gået i 8 og 9 klasse med Jan Kristiansen, Niels Klausen og Peter Sønderby (dart) og parallelklasse med Lars Møller Madsen de samme 2 år. I klassen under mig,gik Håkon og Anders Nyblom, som vi hang en del ud med.

En af mine veninder siden 7kl, er Patricia Clausen (nu DeCosta),som er international fotomodel.

I 96 og 97 korresponderede jeg en del med Jimmy Pop (Bloodhound gang) :blush

Og så har min far kendt en hel del gennem sin tid ;)

Ai...jeg sidder sådan her: :unsure for jeg aner ikke hvem nogen af dem er!! :D Please set me free!! ;)

Hmm.. i vores lille bonde-by er vi meget stolte af at kende Eva Harlou Troelsen... Som jo er gift med Thomas Troelsen (Private.. (du ved, dem med "My secret lover") og tidligere superheroes)

Hele byen var i oprør den dag de kom gående med barnevogn ned gennem byen.... OG handlede hos købmanden!!

Uhhhhhhh.... touch ME!! :D

Ellers kender jeg vist ikke en dyt....

Jo har da forresten en nabo der har været kendis-massør... ^_^

Who??? :unsure Sig mig hvad kanal klikker i ind på??!?

Hmm.....jeg kender ikke nogen kendte privat men har mødt mange gennem mit tidligere arbejde som radiovært, både på et børneprogram og senere et ungdomsprogram.

Bubber, Rockers by choice, Nikolaj og piloterne <3 <3 <3

og Joakim Hediger!! Uhhh de var hotte i starten af 90'erne med deres Hallo hallo på tv! :D Fedt program! :)

Dj Uggerløse, Keld og Hilda, Annette Heick, har passet Flemming Krølls yngste datter i min gamle børnehave for mange år siden, hun var dælmer sjov :) Grethe Sønck!! Jow jow! :)

Uhh hvem ellers...Jo trioen Plat med Michael Carøe, og de to andre jeg ikke lige husker navnene på...

Manner det var tider!! :D

For nylig var vi ude at se min søn spille kamp mod Thyregod (Vi bor jo i Give som ligger lige ved siden af) og der på sidelinien ved siden af os stod Kristian Thulesen Dahl fra Dansk folkeparti....han heppede på sin egen søn på modstanderholdet...og for endnu mere nylig stod Torben Chris bag ved os i køen i Netto :)

Hihi! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores naboer (som pt. er flyttet fra huset og prøver at få det solgt) har vi fundet ud af er kendte.. Hun er journalist og han "stjerne"fotograf sådan omtales de hvertfald i medierne.. kan dog ikke huske hvad de hedder.. hos os er de røv irreterende mennesker der heldigvis ikk bor der mere :P

Ellers kender jeg kun lidt kendte mennesker som de er vel kun kendte i deres små områder.. Filmproducer Dariusz Steiness... kun producerede en film der aldrig blev et hit. og så Billie Bailey..

Hmm.. Zascha Sekjær og Jan Grarup?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Who??? :unsure Sig mig hvad kanal klikker i ind på??!?

Ham her :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender Walter Trout som er en kendt blues musiker fra USA. Han er dansk gift og har 3 dejlige sønner hvor jeg har babysittet 2 af dem da jeg boede i USA :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er LAAAAANGT ude i familie med Pernille Aalund. Har et par gange mødt Amin Jensens søde kone, da vi har en fælles veninde.

Ellers er det ikke de vilde jeg kender af "kendte". Gik i gymnasieklasse med Bryan Rices keyboadspiller og har redet sammen med en af de dansere der var i Talent finalen 2009, men det er vist det vildeste.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender ingen kendte. Men er da stødt på nogle stykker på mit arbejde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er i familie med en der synger på et par af de der åh abe cd´er

Så har jeg boet overfor en politikker.

Har fløjet sammen med Johnny Logan og snakkede med ham. Da jeg boede i Irland mødte jeg lidt familie til en fra Westlife, og har ventede på en taxa sammen med Sinéad O'Connor. Gået på samme skole som Thomas Helmig, og mødt ham en del gange.

Så bor jeg ikke lang fra en af 8210 pigerne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

Jeg kender da også lidt...

Tryllekunstner Henrik Svanekier

Badmintonspillerne Nuller, Jens-Kristian Leth, Helle Nielsen, Tine Rasmussen.

Og så en del af pigerne fra "Grevinderne"; som var med i Talent 2010...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kommer da lige i tanke om, at jeg kender Lotte Rømer. Hun er simpelthen for sjov at være sammen med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

Jeg kender da også lidt...

Tryllekunstner Henrik Svanekier

Badmintonspillerne Nuller, Jens-Kristian Leth, Helle Nielsen, Tine Rasmussen.

Og så en del af pigerne fra "Grevinderne"; som var med i Talent 2010...

aj hvor sjovt

Henrik tryllede til vore polterabend i 2001 og til vores søns barnedåb i 2003. Så jeg kender ham lidt, vi er venner med nogle af hans venner hi hi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden har en fætter, som på et tidspunkt skulle konfirmeres. Der var selvfølgelig levende musik...Leveret af selveste ROBBIE WILLIAMS! Gad fame godt at ha været med :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har gået i 8 og 9 klasse med Jan Kristiansen, Niels Klausen og Peter Sønderby (dart) og parallelklasse med Lars Møller Madsen de samme 2 år. I klassen under mig,gik Håkon og Anders Nyblom, som vi hang en del ud med.

En af mine veninder siden 7kl, er Patricia Clausen (nu DeCosta),som er international fotomodel.

I 96 og 97 korresponderede jeg en del med Jimmy Pop (Bloodhound gang) :blush

Og så har min far kendt en hel del gennem sin tid ;)

Ai...jeg sidder sådan her: :unsure for jeg aner ikke hvem nogen af dem er!! :D Please set me free!! ;)

Jan Kristiansen

Lars Møller Madsen

Niels og Peter er (og var dengang) Inden for dart ;)

Håkon og Anders : Mit link

"Nyblom

Håkon og Anders Nyblom er tvillinger - og to af Danmarks bedste brydere. De er hovedpersonerne i syvende afsnit af vores serie om 'Familier i topsport'.

For 15 år siden flyttede Erik og Ulla Nyblom fra Finland til Danmark, og med sig havde de deres to sønner Håkon og Anders - begge allerede dengang meget store talenter inden for brydesporten. Faktisk så gode at de ofte trænede og kæmpede mod brydere, der var tre år ældre end dem selv.

I dag er de begge en del af den europæiske elite med gode muligheder for at komme med til OL i Beijing i 2008. Vi har talt med de to om, hvilken betydning de har haft for hinanden i et liv, hvor brydning fylder det meste."

Enebær: Patricia Clausen

Mit link

Mit link

Jimmy pop,forsanger i Bloodhound Gang, tæt ven med Bam Magera, og deltager derfor en del i Jackass.

Største(første) gennembrudhit:

(Beklager de har cencureret videoen GG)

Håber det hjalp lidt :)

.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm.. Zascha Sekjær og Jan Grarup?

Ja har lige googlet navnene.. ;) det var dem... de er jo dog ikke gift mere...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja har lige googlet navnene.. ;) det var dem... de er jo dog ikke gift mere...

Nej.. Det ved jeg ;)

Det er min mands fætter ;) Haha.. Man skal passe på med hvad man slynger ud på nettet :P :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej.. Det ved jeg ;)

Det er min mands fætter ;) Haha.. Man skal passe på med hvad man slynger ud på nettet :P :D

Av :lol :oops

Men ja - god "reminder" - man kan hurtigt komme til at tænke, at man sidder i en lille sluttet og fortrolig kaffeklub :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej.. Det ved jeg ;)

Det er min mands fætter ;) Haha.. Man skal passe på med hvad man slynger ud på nettet :P :D

Man må vel godt synes at nogen er irriterende naboer, selv om andre er i familie med dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen det er som ikke fordi jeg tænker så meget over det, men jeg har gået i skole med Jesper Nøddesbo, som spiller på landsholdet i håndbold - og også for Barcelona... Snakker med ham hvert år til jul når han er hjemme ved sine forældre der bor lige i nærheden af mine forældre. Ellers er jeg på "hej/hej" med mange af håndbold pigerne fra FC Midtjylland.

600px-Jesper_Noddesbo_01.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man har vel af den grund lov til at synes at de som naboer var irreterende... ligesom jeg er helt sikker på de synes vi var irreterende.. Jeg siger aldrig noget jeg ikke står ved.. Har jo ikke sagt det var dårlige menneske blot irreterende naboer..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER