tazdiginez

BK sommerfest?

20 indlæg i dette emne

Jeg tænkte på om vi ikke skulle ha' sådan en? :)

Leje et telt, frokost og snak, måske en tur i Jesperhus (hvis det er heroppe), derefter helstegt pattegris til dem der bliver senere og noget god musik? (leveret af yours truly med familie) :)

Det er kun et forslag og intet bærende, men kunne det ikke være fedt? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mega god idé! :loveshower

Ved ikke liiiiiiiiiiiige om jeg er med på sommerfest sådan i forhold til termin og sådan (tvivler faktisk ret meget :() :unsure Men supergod idé i hvert fald :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg synes det kunne være rigtig hyggeligt at mødes. Men sådan en større fest, hvor det kommer til at koste mere end 100 kr, så er jeg nød til at takke nej :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er helt fra københavn, så det skal nok ikke være for langt væk. Men ellers er jeg frisk :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tanken er ok, men for mit vedkommende for langt væk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ov ja jeg har også kun mulighed, hvis det er på min fridag (arbejder nogle weekender) og hvis det er i jylland eller fyn...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super god ide; Dog tror jeg det kræver en del planlægning.. Hvis nogen planlægger noget, er jeg ret bestemt frisk - hvis ikke lige det passer dårlig med baby ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikke helt hvor du bor, men hvis det ikke er for lang rejse fra sjælland er jeg også frisk.. det var smadder hyggeligt hos Troldemor sidste år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også væe frisk, hvis det kan passe med baby osv :) Men jeg tror det er bedre med et lidt mindre arrangement...... Bare en hyggelig dag hvor vi spiser brunch/frokost sammen, og evt. griller til aften hvis der er stemning for det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder som en super god idé, med en hygge dag :)

Hvis det ikke er for lang rejse fra sjælland, så er jeg da os frisk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen så længe vi kan finde ud af det sammen, hvordan og hvorledes, så er jeg glad :D Jeg vil bare gerne møde nogle skønne bk tøser :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder super hyggeligt, men er nok for langt for mig :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder da rigtig hyggeligt :)

Men for mig kommer det lidt an på hvor og hvornår det er :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, nu har jeg taget initiativet til at starte en tråd om det og jeg tænker at det bedst ville nok være at, hvis det skal være i jylland, at det så bliver midtjylland. Når jeg tænker midtjylland, tænker jeg Århus og spørgsmålet er så bare hvad vi skal give os til?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes også det lyder som en fantastisk ide :7:

Jeg er frisk, hvis bare jeg ved dato mindst 5 uger før, så jeg kan nå at be om fri i det tilfælde ;)

Ville da også gerne hjælpe med planlægning, men ved ikke lige hvordan man skal gøre det, hvis man bor langt fra hinanden..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers kunne man måske dele det op?

Sådan at der er to sommerfester - en i jylland og en i sjælland?

Jeg er fra nordsjælland, og har nok ikke mulighed for at tage helt til jylland. Men idéen er SUPER god :7:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænkte også som JOXI at man valgte at holde to fester. èn på Sjælland og én i Jylland. Så kan folk på fyn jo vælge hvilken retning de tager i.

Ville egentlig gerne ligge sommerhus til, men er midt i en renovation efter en vandskade:S og så lige det problem at det egentlig er min fars hus, og han intet skal vide om PB endnu.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er jo masser af møder, så tænker hvis man skulle holde en fest, kunne det være sjovt det var "for alle" og man netop IKKE delte det op.

Tager man og fylder en bil, og deler udgiften, er det jo rent økonomisk ikke "den vilde" udgift.. Så synes da man skal bestræbe sig på at holde noget "sammen"...

Men nu er jeg selvfølgelig også fra fyn ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe ja, det er let at sige hvis man er fra fyn ;) jeg synes også ideen er god, men er også fra kbh og så er Århus altså pænt langt væk. Jo så kan man fylde en bil, men nu har jeg også baby, så det er begrænset hvor meget plads der er i sådan en bil <_<

Men det er måske en ide for dem som ikke lige har små babyer med (eller med en meget stor bil, hvor der er plads til baby + flere andre folk).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne sagtens være frisk på en sjællands-fest. Århus er for langt væk for mig til sommer. Det er muligt, at det ikke er sååå dyrt hvis man fylder en bil, men det bliver da alligevel et par hundrede med benzin og broen. Og så tror jeg ikke jeg er hooked på at side indeklemt i en bil så længe.

Men jeg synes det kunne være super hyggeligt at finde ud af noget her til sommer på sjælland.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER