TroldeMor

Gravid - smalltalk

3,585 indlæg i dette emne

Er nu sygemeldt (årh hvilken lettede) så må vi se hvad det bringer af udfordringer... først og fremmest fejrede jeg det med en "lille" lur på 3,5 timer - Arh det var dejligt, men nu er halvdelen.af dagen jo så også gået - tror næste punkt er et.laaaangt bad til lige at løsne musklerne og vågne på.... nej næste punkt er MAD... og så et bad!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er nu sygemeldt (årh hvilken lettede) så må vi se hvad det bringer af udfordringer... først og fremmest fejrede jeg det med en "lille" lur på 3,5 timer - Arh det var dejligt, men nu er halvdelen.af dagen jo så også gået - tror næste punkt er et.laaaangt bad til lige at løsne musklerne og vågne på.... nej næste punkt er MAD... og så et bad!

Sikke dog en dejlig update Maja!!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun ramte terminsdatoen :P

lige præsis!

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih altså. Kan intet se på telefonen. Piv irriterende.

Tillykke med målet :-)

Ha ha! Kender det.. :whistling

Mange tak! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er nu sygemeldt (årh hvilken lettede) så må vi se hvad det bringer af udfordringer... først og fremmest fejrede jeg det med en "lille" lur på 3,5 timer - Arh det var dejligt, men nu er halvdelen.af dagen jo så også gået - tror næste punkt er et.laaaangt bad til lige at løsne musklerne og vågne på.... nej næste punkt er MAD... og så et bad!

Det lyder som en god beslutning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er nu sygemeldt (årh hvilken lettede) så må vi se hvad det bringer af udfordringer... først og fremmest fejrede jeg det med en "lille" lur på 3,5 timer - Arh det var dejligt, men nu er halvdelen.af dagen jo så også gået - tror næste punkt er et.laaaangt bad til lige at løsne musklerne og vågne på.... nej næste punkt er MAD... og så et bad!

Det lyder som en rigtig fornuftig beslutning :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil flytte.. Årh hvor er jeg træt af at bo i noget jeg aldrig er tilfreds med..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er nu sygemeldt (årh hvilken lettede) så må vi se hvad det bringer af udfordringer... først og fremmest fejrede jeg det med en "lille" lur på 3,5 timer - Arh det var dejligt, men nu er halvdelen.af dagen jo så også gået - tror næste punkt er et.laaaangt bad til lige at løsne musklerne og vågne på.... nej næste punkt er MAD... og så et bad!

Hvor er det dejligt for dig. Nu håber jeg du kan finde lidt ro, så du kan nyde tiden og samtidig passe på dig selv og bebsen.

Kh Nica

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder på job og har ondt i bagdelen <_< Er spændt på hvad lægen siger til mig i morgen. Er begyndt at have ondt i de sidste 3 fingre på højre hånd, specielt om morgenen. Så kan jeg ligeså godt høre til det også.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker, Tænker og Tænker alt alt for meget............. vi har fået tilbud på udbygning i vores stald, altså det skal laves om til beboelse... tilbuddet lød på 500.000 kr... Det har vi slet ikke råd til..... og vi vil heller aldrig få så mange penge ind igen, når vi engang sælger huset.... lol_hitting.gif Min mand begynder straks på at så må han jo bare igang med at lave alt det selv han kan......ohmy.gif Vi har en baby på vej, og han har altså fuldtidsarbejde, og er meget god til oversprings handlinger.... SÅ det kan jeg bare slet ikke overskue eller se en ende på.....boohoo.gif Jeg har foreslået at vi sætter huset til salg, bor her til det bliver solgt engang om læææænge.. og derefter finder et hus med nok plads, hvor der ikke er så store projekter der skal laves..........sm.gifmeeeen.... han lukker bare af og gider ikke snakke om det... så jeg kan vist se frem til 10 år i byggerod......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! og barn i soveværelset i flere år....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av min ryg - jeg går som en and med hoftedysplasi :ba

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overvejer at tage ind til byen, og kigge efter en barselsgave til min søster :7himmel Skal ENDELIG se tvillingerne, på torsdag :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke dog en dejlig update Maja!!! :loveshower

Det lyder som en god beslutning.

Det lyder som en rigtig fornuftig beslutning :loveshower

Hvor er det dejligt for dig. Nu håber jeg du kan finde lidt ro, så du kan nyde tiden og samtidig passe på dig selv og bebsen.

Kh Nica

:tak :kiss :kram :biglove :loveshower

I er simpelthen så søde!

Jeg er også rigtig glad for min beslutning - har bare været total ødelagt i dag, syntes det var MONSTER hårdt at handle i dag, og har godt nok haft svært ved at holde hovedet opad, mon ikke det er lettelse over alle de tanker jeg har haft de sidste par uger. Nu er det endelig ok bare at ligge sig på sofaen og slappe af :zzz

Hvis man troede man vidste hvad træthed var - så blev man klogere da man blev gravid!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker, Tænker og Tænker alt alt for meget............. vi har fået tilbud på udbygning i vores stald, altså det skal laves om til beboelse... tilbuddet lød på 500.000 kr... Det har vi slet ikke råd til..... og vi vil heller aldrig få så mange penge ind igen, når vi engang sælger huset.... lol_hitting.gif Min mand begynder straks på at så må han jo bare igang med at lave alt det selv han kan......ohmy.gif Vi har en baby på vej, og han har altså fuldtidsarbejde, og er meget god til oversprings handlinger.... SÅ det kan jeg bare slet ikke overskue eller se en ende på.....boohoo.gif Jeg har foreslået at vi sætter huset til salg, bor her til det bliver solgt engang om læææænge.. og derefter finder et hus med nok plads, hvor der ikke er så store projekter der skal laves..........sm.gifmeeeen.... han lukker bare af og gider ikke snakke om det... så jeg kan vist se frem til 10 år i byggerod......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! og barn i soveværelset i flere år....

Kan du ikke spille gravid kortet og sige at det nægter du?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder på job og har ondt i bagdelen <_< Er spændt på hvad lægen siger til mig i morgen. Er begyndt at have ondt i de sidste 3 fingre på højre hånd, specielt om morgenen. Så kan jeg ligeså godt høre til det også.

Det er så belastende det med fingrene. Har haft det i ca. 3 uger nu. Kapal tunnel syndrom eller hvordan man nu staver til det. Håber ikke det er det du har for mit bliver kun værre og værre :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arghh.. Kan mærke panikken ramme mig.. Har lige fået brev fra sygehuset om at min næste scanning først bliver på terminsdatoen, ergo vil de lade mig gå over tid - hvilket de hele tiden har sagt at jeg ikke ville komme til pga hans str. og mit ønske om at føde selv, samt de bekymringer m.m.. pokey.gif Så nu sidder jeg bare træt, opgivende og tænker at det hele ender med han bliver så kæmpe stor, at de tager ham ved KS... Undskyld mig men, REND MIG!!!!

Må have fat i dem imorgen og hører hvad dælen deres plan er..

Håber han vælger at komme af sig selv snart i stedet for, så jeg ikke skal være så skide bekymret.. sad.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så belastende det med fingrene. Har haft det i ca. 3 uger nu. Kapal tunnel syndrom eller hvordan man nu staver til det. Håber ikke det er det du har for mit bliver kun værre og værre :-(

Efter lægens hårdhændede behandling, glemte jeg helt at spørge om fingrene, men det er nu heller ikke så slemt. Jeg generes ikke af det. Men blev sygemeldt i 14 dage for at se om det bliver bedre med mine smerter og derved mine plukveer...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter lægens hårdhændede behandling, glemte jeg helt at spørge om fingrene, men det er nu heller ikke så slemt. Jeg generes ikke af det. Men blev sygemeldt i 14 dage for at se om det bliver bedre med mine smerter og derved mine plukveer...

Ikke for at være øv agtig men mit var heller ikke slemt i starten. Men puha det er ikke sjovt nu. Men det er noget med at vandet i kroppen presser på nogle af nerverne...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke for at være øv agtig men mit var heller ikke slemt i starten. Men puha det er ikke sjovt nu. Men det er noget med at vandet i kroppen presser på nogle af nerverne...

Kan man egentlig gøre noget ved det? Jeg skal til 3. Graviditetsundersøgelse d. 1. juni, så må jeg høre der hvis det bliver værre...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man egentlig gøre noget ved det? Jeg skal til 3. Graviditetsundersøgelse d. 1. juni, så må jeg høre der hvis det bliver værre...

Umiddelbart har jeg hørt det eneste der måske kan hjælpe er akupunktur. Jeg har været til akupunktur 2 gange men det har ikke hjulpet :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har tilbragt endnu en dag på langs - træt, har kastet op hele dagen og har nu haft næseblod 3 gange i løbet af dagen også! Tror da lige på, at kroppen er i oprør :( Men Blop er frisk og glad- hopper og danser :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har tilbragt endnu en dag på langs - træt, har kastet op hele dagen og har nu haft næseblod 3 gange i løbet af dagen også! Tror da lige på, at kroppen er i oprør :( Men Blop er frisk og glad- hopper og danser :biglove

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes ikke det er iorden at lave reklamer for toast og ost, medmindre man har tænkt sig at bringe det ud til gravide, der ligger hjemme på sofaen :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes ikke det er iorden at lave reklamer for toast og ost, medmindre man har tænkt sig at bringe det ud til gravide, der ligger hjemme på sofaen :prik

Ja, total tarveligt! Så må dem der laver reklamerne altså forvente at bringe ud... Jeg gider i hvert fald ikke ud i dette :numse vejr :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er alene hjemme og skal lave mad.. Overvejer Troldmors opskrift på italiensk pølseret, for så har jeg også mad imorgen, når jeg har vagt og stadig er alene hjemme... Glæder mig til min mand kommer hjem på fredag :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER