TroldeMor

Gravid - smalltalk

3,585 indlæg i dette emne

Bager frokosttærte og æblekage til venindebesøg lige om lidt :) Glæder mig til mad, kaffe og hyggesladder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Bager frokosttærte og æblekage til venindebesøg lige om lidt :) Glæder mig til mad, kaffe og hyggesladder :)

Mums!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor er det at hunden i nabo opgangen skal gø lige nu hvor jeg gerne vil sove til middag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overvejer at bage en kage og lige sy to par bukser færdig og begynde at fixe noget af mit eget og mandens tøj :whistling

Er slet ikke så øm i kroppen, som forventet efter gårsdagens aktivitet og det er jo skøøøønt :loveshower

Og er så for øvrigt også nærmest i chok over at jeg nu er i uge 25 - hvor dælen bliver tiden af!? :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, har ondt i maven. Tror jeg har spist for mange kloakslam (altså fra bonbon)...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået næsten alle babyting hjem i dag. Det er altså stort, at der står en lille babyseng i min stue og bare venter på at kunne komme på plads. :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået næsten alle babyting hjem i dag. Det er altså stort, at der står en lille babyseng i min stue og bare venter på at kunne komme på plads. :wub

Ej hvor dejligt, så mangler i bare baby ;) :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor dejligt, så mangler i bare baby ;) :loveshower

Ja, det er så herligt! Uanset hvad, er den lille velkommen nu :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i dag bestilt barnevogn :loveshower

Har valgt at lillepigen får splinterny barnevogn og indhold og så bliver alt andet købt brugt :)

Selv om jeg ikke mærker hende uden på eller de der bobler inden i så kan jeg bestemt mærke at hun ligger dybt og tramper en del i underlivet da..

Men hendes mor er techno tramper så hun starter bare tidligt :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det i morgen at jeg skal til læge og have lavet vj :loveshower

Så er jeg også 10+0 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor er det lige at jeg vågner før kl. er 6, når jeg nu har mulighed for at sove til jeg vågner? Belastende.. Mon det er det tjek af bebs' cyste på navlesnoren jeg skal til på Skejby sygehus i dag der generer mig mere end jeg er mig bevidst? Jeg ved det faktisk ikke, men nu tror faktisk jeg vil stå op og lave mig lidt zumba, det er over en uge siden at jeg har lavet noget der har fået pulsen bare lidt op, og det er jo sundt at bevæge sig. Og jeg skal have en modvægt til de chips, pomfritter og cheeseburgere der ryger ned.. :whistling

Synes jeg bilder mig ned at jeg kan mærke bevægelser allerede, men ved ikke om jeg forveksler det med urolige tarmbevægelser.. :blink Nå men om ikke andet er der vel ikke så lang tid til at jeg er sikker på hvad er hvad.

God dag til jer allesammen. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er 37+0'og inden for termin :loveshower :balloons :7himmel :balloon :unsure :yiepie :bunny :glad :help :huh :o :biglove

(og det er så hvordan jeg har det med det :) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige snakket med lægen og venter nu på at han har ringet til vagthavende på Komding Sygehus for at jeg kan komme ned og blive scannet.

Og selvfølgelig begyndte jeg at tude da jeg snakkede med ham og fortalte om min MA og hvor bange jeg er.

Godt du bliver taget alvorligt :super Er helt sikker på at alt er som det skal være :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige snakket med lægen og venter nu på at han har ringet til vagthavende på Komding Sygehus for at jeg kan komme ned og blive scannet.

Og selvfølgelig begyndte jeg at tude da jeg snakkede med ham og fortalte om min MA og hvor bange jeg er.

Krydser fingre for en dejlig beroligende scanning til dig i dag. Kan godt forstå dine nerver er på højkant, håber det bedste for jer :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er 37+0'og inden for termin :loveshower :balloons :7himmel :balloon :unsure :yiepie :bunny :glad :help :huh :o :biglove

(og det er så hvordan jeg har det med det :) )

Woop! Woop! :D :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er 37+0'og inden for termin

:loveshower tillykke med milepælen - og det er PRÆCIS sådan jeg også har det :lol

Kl 13 skal jeg scannes på Kolding Sygehus... Så har der bare at være liv...

Dejligt for dig Minnie at du kan få noget vished!!! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sidder og venter på at kl bliver lidt mere så jeg kan komme afsted til "MUM-møde" med Troldemor, MinHemmeligeProfil, SaraLE, TinaKP hos Didden :7himmel glæder mig mega til at se dem igen og møde Charlie og Lærke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower tillykke med milepælen - og det er PRÆCIS sådan jeg også har det :lol

Ja, det er lidt vildt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kl 13 skal jeg scannes på Kolding Sygehus... Så har der bare at være liv...

Krydser for at alt ser godt ud :goodluck :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sidder og venter på at kl bliver lidt mere så jeg kan komme afsted til "MUM-møde" med Troldemor, MinHemmeligeProfil, SaraLE, TinaKP hos Didden :7himmel glæder mig mega til at se dem igen og møde Charlie og Lærke :loveshower

:yay Så er vi 2 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er 37+0'og inden for termin :loveshower :balloons :7himmel :balloon :unsure :yiepie :bunny :glad :help :huh :o :biglove

(og det er så hvordan jeg har det med det :) )

Det er stort :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kl 13 skal jeg scannes på Kolding Sygehus... Så har der bare at være liv...

:goodluck Håber alt er i orden :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er 37+0'og inden for termin

Whiiiiiii tillykke med det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kl 13 skal jeg scannes på Kolding Sygehus... Så har der bare at være liv...

Det tror jeg bestemt også der er. Håber det kan give dig lidt ro.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er stort :balloon

Whiiiiiii tillykke med det...

Tak! Ja, det er stort :loveshower :loveshower :loveshower

Men også lidt mærkeligt at det kan være når som helst nu. Det kan være i aften eller det kan være en igangsættelse om 5 uger. :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER