Barbamama

Hvad er det første, du skal have EFTER graviditeten?

104 indlæg i dette emne

Champagne og en Spritzloveshower.gif

Ikke at jeg har vaeret den bedste af alle afholdskvinder i min graviditet, men de faa kvarte eller halve glas prosecco - tja...rolleyes.gif

Ellers lider jeg ikke aegte afsavn af nogen art, faktisk!

AMEN sister! :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har købt en flaske af den gode Asti som skal med på fødegangen, og hvis alle er friske efter fødslen (eller måske mest hvis jeg er) skal babys fødselsdag fejres med et glas boblevand :hurra :balloon

Og så skal jeg ha sex i missionærstilling :blush men måske ikke lige med det samme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh der er en anden ting jeg savner meget. Eftersom jeg ikke drikker kaffe og aldrig har gjort det har jeg på dage hvor jeg virkelig er træt drukket en red Bull. Det bliver rart at kunne få lidt ekstra energi - men igen bliver det nok først efter amning :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

AMEN sister! :balloons

balloons.gif

Jeg har købt en flaske af den gode Asti som skal med på fødegangen, og hvis alle er friske efter fødslen (eller måske mest hvis jeg er) skal babys fødselsdag fejres med et glas boblevand :hurra :balloon

Og så skal jeg ha sex i missionærstilling :blush men måske ikke lige med det samme.

ditto.gif

Eller bare sex i det hele taget laugh.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhhh.... det var også sex der var vigtigst for mig :-P

og nu hvor det er en realitet.... hurra... jeg har et sexliv igen :glad :blush

Trænger jeg til at få farvet hår....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh en rød bøf, dét savner jeg :sandie og så måske lige med et glas asti til :D

Og så glæder jeg mig godt nok ogs til at få farvet mit hår igen, puuha det trænger :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eftersom jeg ikke drikker synderligt normalt har jeg ikke lidt det store afsavn der, men bliver dog dejligt at kunne sige ja til cola uden at skulle tænke på mængden mht. koffein.

Det bedste bliver dog (forhåbentligt *krydsede fingre!*) at mine bryster ikke ligger ovenpå min mave når jeg sidder ned... <_< Der føles ikke særligt charmerende at jeg om morgenen med min nattrøje lige må stikke den ind imellem mave og bryster for ellers bliver der nemt "fugtigt"/klamt..

Ja det problem har jeg så alligevel!! <_< De hænger sgu snart nede ved navlen, og det bliver ikke bedre af at jeg taber mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig til:

Champagne

En Classic

Sove på maven

Og ikke mindst intensiv og hård træning, aaaahhh, det bliver bedre end det bedste :badgirl :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

TØR CHAMPAGNE :loveshower :balloon :glad I store mængder!! Aij det må jeg nok vente med til jeg ikke ammer mere. Men det savner jeg. + et godt glas vin.

Sex er jeg så total ligeglad med. Synes faktisk kun det er dejligt, at jeg kan bruge undskyldninger under graviditeten. Synd for min mand, men det har han været vant til i mange år! Faktisk ret træls at have det sådan. :(

Generelt savner jeg også bare at kunne spise hvad jeg har lyst til, uden at være bange for at jeg ikke må spise det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt klart SOVE PÅ MAVEN

Og seeeeeeex :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

KAFFE :glad

Tænker at manden bliver sendt afsted efter en stor Latte når han har dikket lidt på baby :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et glas kold hvidvin (okay, måske ikke det bedste, når man ammer :rolleyes )

Og at få farvet hår igen! Det har en ret trist farve nu, og er tørt og ødelagt af hormoner. Bliver lækkert at få mit bløde, skinnende, velfarvede hår tilbage!

Ellers ikke noget. Alkohol, hårfarvning og passiv rygning er det eneste jeg er 100 % striks med. Jeg har spiste semi-rosa bøf, drukket lightsodavand, enkelte gange brugt en super lækker balsam med parfume, spist slik og frysepizzaer :badgirl Men glæder mig rigtig meget til at kunne slappe mere af omkring det, og ikke føle, at jeg synder.

Må man ikke spise pizza el er det kun fryse udgaven?? :blink

Eftersom jeg ikke drikker synderligt normalt har jeg ikke lidt det store afsavn der, men bliver dog dejligt at kunne sige ja til cola uden at skulle tænke på mængden mht. koffein.

Det bedste bliver dog (forhåbentligt *krydsede fingre!*) at mine bryster ikke ligger ovenpå min mave når jeg sidder ned... <_< Der føles ikke særligt charmerende at jeg om morgenen med min nattrøje lige må stikke den ind imellem mave og bryster for ellers bliver der nemt "fugtigt"/klamt..

Uhh min er normalt så store at de gør det 'af sig selv' så føler virkelig med dig (og jer andre) der oplever dette i jeres graviditet. Håber for jer de bliver normal str igen ;)

Men jeg synes ikke jeg som sådan savner noget. Der er ikke noget jeg som sådan undværer el har 'lagt på hylden'. Jeg bryder mig ikke om rødt kød, det skal være medium. Jeg ryger ikke. Drikker kun ved festlige lejligheder og bruger normalt personlige plejeprodukter uden parfumer og parabener hvis jeg kan komme til det. Hårsprayen bliver brugt en gang imellem, når håret ter sig. Slik og sodavand smager ikke som det plejer, så det giver helt sig selv når jeg ikke har lyst til det. :glad

De første mdr havde jeg VIRKELIG lyst til en kold lækker hvede øl, eller anden lækker øl.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig til følgende i nævnte rækkefølge:

1. At blive kvalmefri er helt sikkert det som jeg glæder mig mest til næst efter at se babyen selvfølgelig :)

2. At mad og drikke smager som før jeg blev gravid.

3. At få min fulde bevægelighed tilbage.

3. At komme i gang med motion igen. Var meget aktiv før graviditeten, hvilket fuldstændig har været umuligt at holde ved lige under denne graviditet.

4. At komme af med alle graviditetskg så jeg forhåbentlig kan komme i mit normale tøj fra før igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Indtil videre er der ikke noget, jeg savner. For det jeg "burde" savne, jeg har slet ikke lyst til :o Øl, vin og cola, f.eks. Jeg har slet ikke lyst til det, og er ikke spor misundelig, når andre drikker det, for trangen er der ikke. Og jeg plejer ellers at være den første, der henter fyraftensøllen på arbejdet og virkelig trænge til en cola i weekenden (før jeg blev gravid, drak jeg kun cola i weekenden, for at begrænse forbruget ;))

Så det jeg egentlig savner, er selve lysten til de mad- og drikkevarer, som p.t. er forsvundet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

TØR CHAMPAGNE :loveshower :balloon :glad I store mængder!!

I hear you, girl loveshower.gifballoon.gifcheerleader3.gif

Har faktisk ogsaa haft saadan en underlig trang til en oel et par gange i loebet af de sidste maaneder... virkelig hoejst usaedvanligt for mig, da jeg ikke er den store oeldrikker... huh.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih den med at sove på maven, havde jeg lige glemt, synes desværre der gik LANG tid efter fødslen, før jeg kunne ligge på maven, pga mega ømme/hårde/utætte bryster :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ja, jeg skal SÅ MEGET ligge på maven når jeg har født :D

Hvis du skal amme, må du nok vente lidt længere - det er på ingen måde behageligt, at ligge på amme-bryster ;)

(jeg kunne nogen gange gøre det om natten, efter Anna en sjælden gang imellem tømte dem begge to...)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig helt vildt til at kunne træne - i det hele taget bevæge mig, sove på maven og mine røde bøffer.. yiepiehh.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tror jeg skal have fat i en trampolin, og så bare give den gas! :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ikke den meget strikse gravide type... Så jeg drikker cola når jeg har lyst og har da også drukket et glas asti nytårsaften...

Jeg bruger neglelak, hårspray og parfume når vi skal "i byen" eller jeg vil gøre lidt ekstra for mig selv. :badgirl

Men jeg glæder mig til at blive mobil igen, så jeg kan lege med Victoria UDEN at have så ondt!

Mit hår trænger også til en ordenlig omgang, så jeg ikke ligner en hængt kat :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig til at få en iskold øl :whistling har prøvet med en iskold tuborg super light men det er sgu ikke helt det samme :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig til (i uprioriteret rækkefølge) :

- at farve bryn og vipper!!!

- Spise en lækker lækker roastbeef

- gå en laaaang tur uden smerter i benene

- SEX

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh havde glemt hårfarve..

Havde egentlig også besluttet mig for at jeg IKKE ville farve hår igen, da jeg faktisk synes min naturlige hårfarve var fin...

MEN!!!

Tror I så ikke jeg har fundet måske 4-5 grå hår indenfor den sidste uge?????? JEG ER 27!! COME ON!!! <_<

Jeg har fået trukket hårfarven ud af mit hår for at få min egen hårfarve tilbage. Vil ikke farve hår når jeg bliver gravid, men nægter også at rende rundt med en 20 cm udgroning som ligner noget der er løgn :( Det blev super fint og lignede min naturlige farve... Men nu hvor mit hår vokser ud er min naturlige farve bare en helt anden end den var før, er blevet helt grå!! Fyldte også kun 26 her i mandags, så synes det er lidt for tidligt! Så nu er det med ikke at farve hår pludselig ikke så sjovt mere :( Men vil gerne undgå alt den kemi både for min og min kommende babys skyld.

Jeg bruger heldigvis allerede produkter uden tilsat parfume og andre giftige ting. Er økologisk det meste af det jeg har, og elsker det, så der skal jeg heldigvis ikke vænne mig til noget nyt.

Den værste kamp bliver nok mandens rygning :( Og min neglelak... Tror ikke jeg kan undvære min gelenegle og min neglelak :( Man bliver i så godt humør af glade farvestrålende negle!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER