Nafrimi

Håber ALDRIG de får børn sammen

25 indlæg i dette emne

Brønderslev-moderen er blevet kæreste med Tønder-faderen. De blev kærester i fængslet :blink

Håber virkelig at myndighederne er på dupperne fra start hvis hun skulle gå hen og blive gravid. Der kan næsten ikke findes et forældrepar der er mere uegnede end dem :(

Og så forstår jeg slet ikke at hun indleder et forhold til sådan en mand når hun nærmest i samme åndedrag ytrer at hun håber på at få sine børn hjem igen.

http://jp.dk/indland...icle2736974.ece

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er sq så tragisk, at man bare må ryste på hovedet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så sygt at man kunne håbe det var en joke... Som så ville være verdens værste joke... SUK

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha hvor er det frygteligt :( Men mon ikke et barn vil blive fjernet straks efter fødslen, hvis hun blev gravid, lige meget hvilken far??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så sygt at jeg faktisk ikke har en mening, men håber virkeligt at det er en meget dårlig joke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter min mening viser det jo bare endeligt at hun også er helt syg i hovedet, og derfor aldrig fortjener at få sine børn tilbage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så sygt at jeg faktisk ikke har en mening, men håber virkeligt at det er en meget dårlig joke

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dem skal jeg ikke være socialrådgiver for....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var lige før man skulle overveje at sterilisere dem - selvom det lyder hårdt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var lige før man skulle overveje at sterilisere dem - selvom det lyder hårdt!

Er faktisk enig med dig. Selv om det er drastisk er der bare nogle mennesker, der virkelig aldrig burde få børn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes overhoved ikke at sterilisation lyder som en dum eller drastisk idé til de to...

Og ja det beviser jo kun hvor godt det var at hun også kom i fængsel... Det er simpelthen så sygt... :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det håber jeg godt nok heller ikke... Tænk at få dem som naboer :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Går mænd og kvinder blandet i fængslerne siden de kan blive kærester?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

altså min første tanke er, at det er jo en historie, som er god forsidestof...

Hvis der er hold i det, så håber jeg ikke, at de får lov til at få alene tid, hvor de kan have seksuelt samværd...

Men der er altså nogle ting i den historie, som jeg ikke kan få til at passe, og må personalet godt udtale sig om de indsatte på den måde????

Dog kan man ikke sige andet end krage søger mage, og sikke et par :( , bliver helt dårlig over at tænke på, hvad der kan komme ud af det :puke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis historien var publiceret søndag havde jeg været overbevist om at det var en Aprilsnar!!!

Jeg er sikker på at hvis de får børn så bliver barnet fjernet med det samme, kunne virkelig ikke forestille mig andet!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dem skal jeg ikke være socialrådgiver for....

Hvis jeg var socialrådgiver ville jeg sgu godt have dem :sm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var lige før man skulle overveje at sterilisere dem - selvom det lyder hårdt!

Det er også min mening de har ødlagt nok børn :sm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Går mænd og kvinder blandet i fængslerne siden de kan blive kærester?

De sidder på anstalten Herstedvester som er en lukket psykiatrisk afdeling til indsatte der bliver idømt en forvaringsdom. De modtager psykiatrisk behandling i en vis udstrækning. Personalet består af psykiatre, sygeplejersker og fængselsfunktionærer.

I de åbne fængsler sidder mænd og kvinder sammen btw.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var godt nok også noget rystet da jeg så forsiden af EB idag :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så sygt! De burde begge have kappet hovedet, men det må man desværre ikke. Så må man jo bare kappe stregen og livmoderen. De skal ALDRIG have lov til at få børn sammen!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis jeg var socialrådgiver ville jeg sgu godt have dem :sm

Jeg ville slet ikke kunne agere proffessionelt overfor dem. De skal ikke have flere børn, længere er den ikke for mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var lige før man skulle overveje at sterilisere dem - selvom det lyder hårdt!

Helt enig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ret tom for ord - Det er jo fuldstændigt vanvittigt :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:gal Ja må de aldrig nogensinde få børn sammen !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er det bare sygt! Gid nyheden havde kommet op i dag, så var det da bare den største aprilsnar, det ere det så desværre ikke :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER