Nausikaa

Andre, der har mærket baby?

33 indlæg i dette emne

Siden søndag har jeg mærket baby mindst een gang om dagen :loveshower

Andre der oplever det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Desværre ikke <_<

Jeg venter spændt men måske er det fordi jeg ikke kan finde ud af hvordan Spunken føles

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, det er da dejligt - bare det var mig :)

Jeg mærker ikke den lille hver dag, langt fra, men indimellem mærker jeg lidt. Og det er på trods af at jeg er andengangsgravid og jeg har en bagvedliggende moderkage...

Men det skal nok komme snart!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nope, not yet... min moderkage ligger ud mod maveskinnet så der går nok mange uger endnu... øv bøv jeg må nøjes med kvalmen.. hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg TROR jeg har mærket lidt - men langt fra hver dag, og mest om aftenen når jeg ligger HELT stille på ryggen og koncentrerer mig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mærker heller ikke noget hver dag, men det begynder efterhånden at være tæt på :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har slet ikke mærket noget endnu, men mon ikke det kommer om et par uger... I hope :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingenting endnu, men er jo heller ikke så langt henne :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde de første spæde "spark" i sidste uge - (uge17) men er nu i uge 18 og mærker den flere gange dagligt..

Det er så fantastisk og livsbekræftende.. :loveshower (det er mit 3. barn)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har mærket min i nogle uger. Først som en meget let flagren, men i dag fik jeg mine første rigtige puf :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja ;o) Der har været "bobler" i lang tid, og efterhånden er der små puf -det er skønt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har mærket det lidt her de seneste dage :loveshower

så det går jo den rigtige vej.... men glæder mig SÅ MEGET til igen at mærke liv, det er så skønt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har mærket små bobler, der poppede inden under mit maveskind i 1½ uges tid nu tror jeg. Kan også nogle gange mærke en lille bevægelse som om der bliver kørt en lille finger meget forsigtigt hen over min mave. Det er så skønt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Siden omkring uger 13 har jeg af og til haft lidt af de der sommerfugle følelse, og efter NF scanningen var jeg ret sikker på det måtte være baby. Det er dog ikke ligefrem hver dag (desværre) men det er sket et par gange at jeg har siddet og tænkt på noget helt andet og pludselig fik et lille puf. Men stadig, det er ikke så meget et puf som en kildende/boblende fornemmelse. Forleden nat vækkede jeg mig selv ved at hoste og idet jeg vågnede havde jeg åbenbart også vækket den lille for fik lige et par puf :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ihhh hvor er i altså heldige :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mærker heller ikk noget endnu :( kun at min livmor nogen gange bliver stenhård også tror jeg nogen gange de ligger på min blære, er ikk helt sikker men det føles sådan fordi der er noget som trykker hele tiden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror jeg mærker livet derinde, sommetider, men ved det ikke, for jeg har ikke prøvet det før..Jeg glæder mig til at kunne mærke det sådan uden af være i tvivl om det er baby eller noget andet jeg mærker:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er helt sikker på jeg mærkede bettemanden i søndags (17+1), da jeg lå på sofaen :loveshower

Det føltes som en form for bobler, en helt fantastisk følelse :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har mærket min i nogle uger. Først som en meget let flagren, men i dag fik jeg mine første rigtige puf :loveshower

Jubiii! Kan i dag supplere med, at min mand også har mærket baby :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil bare lige opdatere at jeg HELT sikkert mærker "Fidusen" nu - hold da op! I går mærkede jeg det første 100% sikre puf, efterfulgt af 2 mere og i dag er der liv og glade dage - 3-4 gange siden i morges kl. 9 har den sprællet løs derinde :wub så jeg er rigtig fuld af kærlighed i dag :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så misundelig :blush - glæder mig til at kunne mærke babyen :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har så fundet ud af hvorfor jeg ikke har mærket Spunken. Min nederlaget ligger foran men mon ikke snart jeg kan mærke HAM :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har så fundet ud af hvorfor jeg ikke har mærket Spunken. Min nederlaget ligger foran men mon ikke snart jeg kan mærke HAM :-)

min ligger også foran, så vi kan følges lidt ad.. venter tålmodigt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

min ligger også foran, så vi kan følges lidt ad.. venter tålmodigt :)

Hvor langt er du henne nu? ( er på mobilen så kan ikke se det) Er din moderkage forliggende - altså ned foran livmoderåbningen eller ligger den "bare" ud mod mavsen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER